A Sharp európai előretörésre készül

Hirdetés

Hans Kleis, a Sharp Electronics Europe elnök-vezérigazgatója azt a célt tűzte ki a japán technológiai cégcsoport európai részlege elé, hogy a 2007-ben befejeződő pénzügyi év végéig 100 százalékkal növelje a forgalmát. Az idei CeBIT-en ismertetett stratégia szerint ezt úgy próbálják elérni, hogy három stratégiai részlegre, a folyadékkristályos képernyőjű (LCD) televíziók, a nyomtatási technika és a napkollektorok gyártására összpontosítanak.

Azon túl, hogy a Sharp fejleszteni szeretné már létező fontos piacait, egyre nagyobb összegeket akar befektetni a virágzó kelet-európai piacokon, amelyeken folyamatosan nő a kereslet a fejlett műszaki termékek iránt. Az elnök példaként Oroszországot és az Európai Unió új tagállamait említette, amelyekben első lépésként az értékesítés rendszerét fogják fejleszteni.

Miközben a Sharp évek óta a világpiac élén áll az LCD-tévék és a napcellás modulok területén, a japán technológiai cégcsoport a nyomtatók területén is a jelentős gyártók közé tartozik, még ha nem is az első. Ez meg fog változni. A cég egy népes közönség előtt tartott világpremier keretében bemutatott egy teljesen új technológiát, amelynek révén a korábbi nyomtatási technológiához képest harmadára csökken a felhasznált festék mennyisége. A Sharp új típusú nyomtatóival és új értékesítési koncepciójával sokkal nagyobb részt akar magának szerezni az európai piacból - jelentette be Kleis.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Sharp

Előzmények