A magyar notebookpiacon erős a Fujitsu Siemens

Hirdetés

Nemrég zárult pénzügyi félévében az egy évvel korábbi adatokhoz képest 20 százalékkal növelte értékesítési volumenét, 10 százalékkal pedig értékesítési árbevételét a Fujitsu Siemens Computers Kft. – jelentette be Poros Gábor ügyvezető igazgató, aki elmondta azt is, hogy a cég hat hónap alatt összesen több mint 30 ezer számítástechnikai eszközt értékesített.

Poros kiemelte, hogy a cég piaci részesedése Magyarországon valamennyi szegmenst tekintve az idén meghaladta a 10,6 százalékot, ami 2,5 százalékkal nagyobb a tavalyi azonos időszakban elért részesedésnél, és továbbra is a második helyre elég. Legnagyobb mértékben a hordozható eszközök forgalma növekedett, a legnagyobb felvevő piacot pedig a magyar kis- és középvállalatok adták.

A consumer notebookok iránti kereslet az év eleje óta fokozatosan növekszik. A harmadik negyedévben értékesített 5200 laptoppal a Fujitsu Siemens Computers Kft. már a piac 53,5 százalékát uralta, ami a megelőző év azonos időszakával összevetve csaknem 8 százalékos piacrész-növekedésnek felel meg. Forgalombővülés volt tapasztalható a vállalat professzionális notebookjai területén is. Az asztali munkaállomások szegmensében a cég részesedése egy év alatt 11 százalékkal, 12,9 százalékra nőtt. Ennél csekélyebb mértékben nőttek a vállalat eladásai a professzionális desktop kategóriában, részesedése azonban így is meghaladja a 10 százalékot. Jelentősen növekedett a szerverek forgalma, a piaci részesedés itt 5,2 százalékos.

Azóta történt

Előzmények