A magyar mobilpiacon erősít a Samsung

Hirdetés

Jelentős, 15-20 százalékos növekedést tervez idén a Samsung Electronics Magyar (SEM) Rt. telekommunikációs üzletága – tavaly a társaság hazai mobilpiaci részesedése 13 százalék volt. Erre, úgy tűnik, minden reményük meg is van, ugyanis annak ellenére, hogy az új készülékek iránti kereslet az év első három hónapjában csökkent, a társaság 55 százalékkal nagyobb forgalmat hozott össze az elmúlt év hasonló időszakához képest – írta a hirado.hu az MTI-re hivatkozva. Az SEM az említett időszakban valamivel több mint 70 ezer telefont értékesített, tavaly összesen 300 ezer Samsung mobilt adtak el.

A vállalat továbbra sem kíván a legolcsóbb készülékek piacán versenybe szállni, jelenlétüket a 60 euró feletti készülékek esetében tervezik erősíteni. Kunos Balázs, az üzletág értékesítési vezetője az előzőekhez hozzátette, a Samsung már felkészült arra, hogy harmadik generációs telefonokat szállítson a magyar piacra. Ezt olyannyira komolyan gondolják, hogy piacvezetők szeretnének lenni ebben a szegmensben. A társaság telekommunikációs üzletága Magyarországon tavaly 12 milliárd forint árbevételt ért el, ami 3,1 milliárdos növekedés a megelőző évihez képest.

Azóta történt

Előzmények