A Google jobb, mint a Coca-Cola

Hirdetés

A Millward Brown piackutató és tanácsadó cég a Financial Times-szal együttműködve az idén is közzétette a világ legértékesebb márkaneveit rangsoroló toplistáját. 2007-ben – ahogy tavaly is, amikor a Microsofté volt az legerősebb brand – az első helyet egy informatikai nagyvállalat szerezte meg. A Google márka a lista szerint 66,4 milliárd dollárt ér, ezzel olyan általánosan ismert neveket utasít maga mögé, mint a Coca-Cola vagy a Marlboro. Az internetvállalat a General Electricet és a Microsoftot előzte be a dobogón.

A top tízbe még két technológiai cég, az ötödik helyre rangsorolt China Mobile és a kilencedik IBM került, de a 100 legértékesebb márka között megtalálható a Nokia (12.), a Hewlett-Packard (15.), az Apple (16.), az Intel (25.), az Oracle (30.), a Dell (37.), a Yahoo! (42.) és az eBay (43.) is.


Azóta történt

Előzmények