Az emberek szeretnek idegenek hívására ébredni

A felelősség a miénk, ha más ébreszt is

„Szintén teszteltünk egy érdekes új funkciót, a Híresség-ébresztőt. Csak ki kell választani a megfelelő sztárt”, akinek a heti rendszerességgel felvett ébresztő monológjaira szeretne ébredni az ember, és kész.

Hirdetés

Az alkalmazás jelenleg az USA, Kanada, az Egyesült Királyság, Írország, Hong-Kong és Szingapúr területén érhető el. Első körben további, angol nyelvű országokat terveznek bevonni, csak később jöhetnek majd az egyéb nyelvet használók. Az alkalmazást persze le lehet tölteni hazánkból is, csak sok értelme nincs. Az történik ugyanis, hogy senki sem ébreszti fel az embert. Még csak az sincs, mint a fent említett országokban akkor, ha éppen senki sincs, aki ébresszen, ott ugyanis olyankor egy robot csörög be és kíván szép napot. Ha elérhető lenne a szolgáltatás, akkor a kért időponthoz képest +/- 5 perccel ébresztene egyébként valaki. Így jelenleg meg kell elégedni azzal, hogy klasszikus ébresztőként működik, amiben van egy beépített üzenőfal is.

A rendszer alapvetően ingyenes, a hívások a Wakie szerverein keresztül VoIP alapon indulnak 1, illetve prémium előfizetőként 5 perces útjukra. Hívott félként azonban normál bejövő hívást kapunk, tehát a telefonszám megadása kötelező, viszont nem kell egész éjjel internetkapcsolattal hagyni a készüléket, elég ha a hálózaton fent van. Viszont aki lenémítja, az majd meghallgathatja üzenetrögzítőről az ébresztést, de ha elkésik, hiába jön majd azzal, hogy senki sem ébresztette!

Na de a személyes adatok? Rendben van, hogy a cég kifejezetten megígéri, hogy bár elkéri az adatainkat, azokat senkinek nem adja át az engedélyünk nélkül. Láttunk már ilyet, de persze nem kell azonnal rosszat feltételezni.

Nyilván a leendő prémium funkció, amivel az ébresztettről vagy éppen az ébresztőről lehet többet megtudni egy-egy hívás után, az mindkét fél által jóváhagyott. Az alkalmazásban van egy üzenőfal jellegű szekció, ami segíthet az ingyenes modellt választóknak egymásra találni. Ezen tettem fel a kérdést, hogy volt-e valaha valakinek negatív tapasztalata. Huszonhét választ kaptam, mindenki szerint elbűvölő, kedves és vicces hölgyek és urak ébresztgetik egymást a szolgáltatásban.

A fizetős szolgáltatások egyelőre nem kerültek még bele az éles alkalmazásba, de 30 millió hívás árát valahogy vissza kell hozni, még akkor is, ha a VoIP tényleg nagyon olcsó.

Azóta történt

Előzmények