Fujitsu Forum 2017: segítség a digitális átálláshoz

Stratégia az átálláshoz

Hatvanbillió dollár: ennyi az az érték, amennyi a digitális átállást sikeresen végrehajtó vállalatokhoz kerülhet a következő hét-nyolc évben azoktól, akiknek ezt nem sikerül meglépni – jelentette ki Duncan Tait, a Fujitsu vezérigazgatója, alelnöke, valamint Amerikáért és EMEIA-régióért felelős vezetője. A 2017-es Fujitsu Forum célja, hogy bemutassa, a japán technológiai óriás milyen megoldásokat tud ügyfeleinek kínálni annak érdekében, hogy a sikeres oldalon állhassanak a tavaly ismertetett négy stratégiai vonalon: a felhő, a mesterséges intelligencia, az IoT és a kiberbiztonság területén.


[+]

A rendezvény mottója – emberközpontú innováció és digitális „co-creation” – is utal arra, hogy a Fujitsu szerint többről van szó, mint a már meglévő, gyakorlatilag kulcsrakész eszközök beépítéséről egy vállalat üzleti folyamataiba. Ehelyett ez a közös digitális alkotás az eddiginél szorosabb együttműködést jelent, ahol ötvözik a Fujitsu birtokában lévő technológiát és szakértelmet a partnernél rendelkezésre álló ismeretekkel azért, hogy közösen dolgozzanak ki egyedi megoldásokat a digitális átállás jelentette kihívásokra.


[+]

Az előadás során elhangzott számok jól mutatják, hogy erre szükség van: egy több mint 1600 vállalat bevonásával készített felmérésből kiderült, hogy ugyan a cégek túlnyomó része tisztában van a digitális átállás fontosságával, sőt 90%-uk azt állítja, hogy rendelkezik is erre vonatkozó stratégiával, harmaduk elismerte, hogy az elmúlt két évben már előfordult, hogy le kellett állítaniuk egy-egy ilyen, átállást megcélzó projektet. Egy ilyen leállítás vagy kudarc pedig – amiről a megkérdezettek negyede számolt be – nem olcsó: az előbbi átlagosan 423 000, míg utóbbi több mint 555 000 euróba kerülhet. A Fujitsu véleménye szerint a sikeres átállás négy pilléren nyugszik, amelyek sorrendben az ember, az intézkedések, az együttműködés és a technológia.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt