Hirdetés

2014. szeptember 30., kedd

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  Visual Basic

(#2451) Connie21

Connie21
(újonc)

Sziasztok!
Azt kéne megoldanom valahogy egy makróval excelben, hogy egy diagramon az adatfeliratok megjelenítését ki be tudjam kapcsolgatni egy gombbal. Nagyon kezdő vagyok még makrók terén, és nem tudom, hogy a diagram tulajdonságaira hogyan tudok hivatkozni, mert gondolom azoknál kéne megváltoztatni, hogy látsszon-e az adatfelirat. Sőt, még azt se tudom, hogy a diagramra hogyan hivatkozhatok, honnét tudom kideríteni a diagram nevét?
Tudnátok segíteni a megoldásban?

(#2452) martonx válasza Connie21 (#2451) üzenetére

martonx
(őstag)

A makrórögzítő fog tudni segíteni neked a megoldásban. Bekapcsolod a makrórögzítőt, majd ki és bekapcsolod az adatfeliratokat. Ezután már csak vissza kell nézned, hogy mit vettél fel.

HOPPÁ!

(#2453) Connie21 válasza martonx (#2452) üzenetére

Connie21
(újonc)

Basszus, tényleg! Köszönöm szépen, ez most rengeteget segített.:)

(#2454) új kérdező

új kérdező
(újonc)

Üdv mindenkinek!
Két kérésem, kérdésem lenne. Az első
fnev9k = fnev + "k"
fnev9j = fnev + "j"
fnev9i = fnev + "i"
fnev9h = fnev + "h"
fnev9g = fnev + "g"
fnev9f = fnev + "f"
fnev9e = fnev + "e"
fnev9d = fnev + "d"
fnev9c = fnev + "c"
fnev9b = fnev + "b"
fnev9a = fnev + "a"
If Dir("l:\sw2010rajz\dxf-k szöveghez\" & fnev9k & ".dxf") <> "" Then
fnev = fnev9k
ElseIf Dir("l:\sw2010rajz\dxf-k szöveghez\" & fnev9j & ".dxf") <> "" Then
fnev = fnev9j
ElseIf Dir("l:\sw2010rajz\dxf-k szöveghez\" & fnev9i & ".dxf") <> "" Then
fnev = fnev9i
ElseIf Dir("l:\sw2010rajz\dxf-k szöveghez\" & fnev9h & ".dxf") <> "" Then
fnev = fnev9h
ElseIf Dir("l:\sw2010rajz\dxf-k szöveghez\" & fnev9g & ".dxf") <> "" Then
fnev = fnev9g
ElseIf Dir("l:\sw2010rajz\dxf-k szöveghez\" & fnev9f & ".dxf") <> "" Then
fnev = fnev9f
ElseIf Dir("l:\sw2010rajz\dxf-k szöveghez\" & fnev9e & ".dxf") <> "" Then
fnev = fnev9e