-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shylock
csendes tag
válasz ztsoft #54270 üzenetére
Ha megnézed a speedtest-es eredményeket, ott is az látszik, hogy nem a befelé jövő forgalommal van a gond, hanem a kifelé menővel, vagyis az nagyon nincs is, mert a 0.14 Mbit/sec értelmezhetetlen. A célom is az volt, hogy a kifelé menő forgalmat terelem másik portra.
Azért gondolom, hogy nem nálam van a gond, mert az volt a nulladik lépés, hogy minden hálózati elemet kiiktattam a laptopom és a modem között és közvetlenül, kábelen keresztül kapcsolódtam a modemhez, ugyan azzal az eredménnyel.
Mobilinterneten keresztül (Vodafone) ugyan ezek a problémák nem jelentkeznek, sőt Digi-s vezetékes internetről sem tapasztaltam soha semmilyen problémát. Ha megnézed a Digi-n mért eredményeket, ott még a ping is nagyságrendekkel jobb VPN-en keresztül is. 9-es pingem UPC-n csak VPN nélkül van.
Viszont a VPN-es problémám nem egyedi, a UPC-s vezetékes internettel rendelkező kollégáim (7-en), szintén ugyan úgy szenvednek a lassú VPN-től mint én.
Az első dolgok egyike volt, hogy elmentem az egyik barátomhoz, aki szintén UPC-s és nála is kipróbáltam, hogy hogyan működik a VPN-em, az eredmény ugyan az volt. Pedig másik kerületben lakik, neki már a legújabb fehér UPC-s modemje van. (Ezt csak azért emelem ki, mert a UPC már másodszor akar modemet cserélni 2 hónapon belül)
Az SMTP levélküldés / DNS kiszolgáló futtatása engedélyezése (MyUPC felületen) Ezt először az egyik UPC-s helpdeskes javasolta, hogy legyen bekapcsolva. Aztán mutatta meg, hogy hogyan tudom magam is ki bekapcsolni a myUPC felületen.
Igazad van, ennek tényleg semmi köze hozzá, de mivel Ők javasolták, így inkább megcsináltam, nem akartam én lenni az oka, hogy nem működik.
A legnagyobb problémám az, hogy a UPC nem tud vagy nem akar kilépni a megszokott probléma megoldási keretek közül.
Minden egyes alkalommal mikor felhívom Őket már egy 20 perces monológot mondok,hogy mi az ami eddig ki lett probálva és mit ne csináljunk már. Aztán mindig visszatérünk ugyan oda, hogy cseréljük le megint a modemet. Mert, hogy az új Ubee-s modemnek nem elegendő a teljesítménye (szerintük) a VPN forgalom kezelésére és ha kifizetek egy egyszeri 5000 Ft-ot,akkor holnap már hozzák is az új modemet. Aztán mindig elmondom, hogy nem akarok fizetni, főleg nem úgy, hogy a Cisco modemmel is tökéletesen működött korábban minden és garanciát meg ők sem vállalnak, hogy ez akkor biztosan megold minden problémát.
Tapogatózom a sötétben. Ahogyan írtam is, az OpenVPN-el az ég világon semmi gond nincsen,sajnos nem tudok válogatni, adottság, hogy a cégemnél ez a típusú VPN van.
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ztsoft #57018 üzenetére
Kártya nélkül is minden adást meg kell találni, független hogy kódolt vagy kódolatlan.
Annyi a különbség, hogy UPC-s kereséssel ugyanaz a csatornasorrend lesz mint a boxokon és frissül a lista, kikapcsolt auto frissítéssel is bekerül az új adás a beállított frekiken, új muxot viszont meg kell keresni amit pl LG tévénél csak teljes újrakereséssel lehet.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
-
interstate76
addikt
válasz ztsoft #57189 üzenetére
Nekem február elején azt mondták, hogy a hónap végéig várnom kell, mert nincs nekik raktáron. Hát mondom, ilyen a mesében nincs! De volt. Azóta kézhez kaptam, működik is, és királyság, hogy nincs set-top-box a TV alatt, hanem a TV távjával irányítom még a médiaplayerként (is) használt S905-ös mini PC-t is.
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő... eladó HP mini PC, Ryzen 5-ös HP laptop, Nintendo Switch stílusú bt kontrollerek, Teclast P20HD tablet, továbbá PS4 játékok (Far Cry 4, Heavy Rain & Beyond Two Souls, Prey, The Evil Within 2)
-
Over567
aktív tag
válasz ztsoft #57232 üzenetére
Ez magával hoz még 1 kérdést mert a használati útmutatón azt írja ha eco módban 10 másodpercig nyomom a kikapcs gombot a távirányítón akkor fogja magát és szépen kilövi a kijelzőt is. Nos nekem nem. Megjelenik egy kis piros led a bal felső sarokba a boxon és kövileg mindent be kell állítani neki (régió stb stb). A másik boxnál jó de ennél nem, és itt ha elmegy az áram vagy valamiért áramtalanítom akkor is ismét bekell állítani neki mindent. Ez miért lehet? Mintha nem jegyezné meg a beállításokat? Vagy nem tudom.
Xbox Tag: TheStevie / Origin: SirHedge / Uplay: Sir_Hedge / Steam: Sir_Hedge
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #57189 üzenetére
Már a profilomról is eltűnt a mediacard, lehet már nem is kapok.
Több megkeresés ellenére sem tudnak információt adni arról, hogy mikorra várható a kiszállítás. Nem kell a mellébeszélés, egyszerű választ várok, nincs raktáron, vagy nincs aki feladja postán, vagy a rendszer rossz és nem tudja a jobb kéz, hogy mit csinál a bal.
Ma van egy hete, hogy bekapcsolták az új szolgáltatást (hűség). Jól tudom, hogy a bekapcsolástól számított 14 napon belül mondhatom fel következmények nélkül, vagy a megrendeléstől számolják?
(#57293) interstate76 Sajnos ez egy elfogadott helyzet a UPC-nél, egyszerűbb egy sablon szöveget mondani, mint a hibát javítani. Csak egy példa, a Horizon box-on még mindig nem működik rendesen az interaktív szolgáltatás, a probléma oka, hogy néha megszakad az internet kapcsolat. Én is tapasztalom a saját gépemen. Többszöri bejelentés ellenére sem történik semmi (jön a sablon szöveg, reset), persze, újraindítás után megy egy darabig.
Már belefáradtam, nem érdekel. Most a mediacard teszi fel az i-re a pontot! Ez az utolsó.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
interstate76
addikt
válasz ztsoft #57298 üzenetére
Én tavaly voltam úgy, hogy lelépek: 1 hónap eltéréssel 2 alkalommal is több napra behalt a szolgáltatás, 2x1.000,- Ft jóváírást kaptam ugyan, de nem vígasztalt, aztán amikor harmadszor is leállt és az automata azt mondta be, hogy a hibajavítás várható ideje a következő munkanap, akkor eldurrant az agyam. Érezte is az ügyfélszolgálatos, hogy itt már baj lesz , így gyorsan ajánlott 2.000,- Ft jóváírást, amitől egy kicsit sem lettem nyugodtabb, csak attól, hogy - ígéretükkel ellentétben - 1 órán belül elhárították a hibát, és azóta is baki nélkül megy minden (router felejti el néha a pre-assigned IP addresseket, de ennyi -szerintem - belefér). Ettől függetlenül szinte biztos voltam benne, hogy hűségidő lejártakor lelépek, pláne akkor, amikor láttam, hogy az Invitel 3.500,- Ft-ért ad 88 TV-csatornát, 5 Mb/s-os netet és telefont. Gondoltam, megtartok mellé egy 30 Mb/s-os UPC-s netet és király lesz minden, mert lesz még backup kapcsolatom is összesen 6.500,- Ft-ért! Ekkor "leptek meg" azzal az ügyfélmegtartó ajánlattal, hogy a bronze csomagból gold lett, maradt a 30-as net, mellétették a telefont, és mindezt úgy, hogy 5.500,- Ft maradt a havidíjam (2 év hűséggel).
Tényleg, ez utóbbi jó ajánlatnak számít, vagy nem voltam elég kemény?
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő... eladó HP mini PC, Ryzen 5-ös HP laptop, Nintendo Switch stílusú bt kontrollerek, Teclast P20HD tablet, továbbá PS4 játékok (Far Cry 4, Heavy Rain & Beyond Two Souls, Prey, The Evil Within 2)
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #57327 üzenetére
Eddig nincs siker az Amiko 8260+ box-al. A gyári 2.4.12-es szoftverral az eredmény Your TV is not compatible with your module., a 2.4.12-es emu szoftverral már egy kicsit jobb a helyzet Authentication is in progress, please wait., de itt meg is áll. 1221 megvolt, a kártya aktív.
Próbáltam szoftvert frissíteni a modulon (lehet így nem is lehet), de kis gondolkozás után kidob a modul menüjéből. A modul szoftver verziója 07.00.52.01.09, az utolsó frissítés üres. A Smart Card Information menüpont is kidob a modul menüjéből.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Bajusz2010
tag
válasz ztsoft #57361 üzenetére
Örülj neki, hogy működik az Amiko-d!
Nem véletlenül adtam el. Amíg nem rendezte a UPC a frekiket addig nem volt bajom vele, amikor már nem a Bp-i hálózaton volt a készülék minden nyűgjét megtaláltam. Rossz sorrend, hibás EPG , több csatornát nem talált meg még kézzel sem beállítva stb! Csatorna műsora és az EPG eltért és még sorolhatnám!
Az újabb szofttal meg semmit nem lehetett kezdeni. -
Bajusz2010
tag
válasz ztsoft #57451 üzenetére
Nem erre gondoltam.
Miután már nincs meg a készülékem, így emlékezetből mondom el.
Pl. a Discovery Ch- t néztem a kép ment adás volt, EPG-ben ment az RTL műsora alatta.
Vagy a UPC promó oldala alatt megtaláltam az EPG-ben a Muzsika TV műsorát.
Szóval nagyon durva eltérések voltak.
De például a Viasat History-t nem lehetett behangolni a 112-es és 120 as frekin jónéhány adót nem látott a box.
Többszöri szórakozás, újrahangolás, kézzel, automatán még annyit sem találat meg.
Tele lett a hócipőm vele. Így eladtam. Más dobozt használok ami bevált. -
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #57576 üzenetére
Helyre jött a TV szolgáltatás. Az előző értékekhez képest ennyi változás történt.
Most hívhatom Őket megint.
Szerk. Lehet mégis csak a MindigTV-ből kellene felvenni a hajnali szabad edzést, körzeti hiba van.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
morefire
tag
válasz ztsoft #58842 üzenetére
Sokan így vannak vele. Nekem bőven elég lenne ennyi csatorna: Spektrum, Da Vinci Learning, Discovery Science, Viasat History, NatGeo Wild, Sport 1-2, Spíler TV, Eurosport 1-2
Ezekért kifizetnék 2000 Ft-ot. Na de akkor kinek adnák el ezt a sok nézhetetlen reklámcsatornát?Donate: bit.ly/morefiredonate
-
4Grider
nagyúr
válasz ztsoft #58867 üzenetére
Nálam csatornája és időpontja válogatja.
Napközben nincs gondom, így estefelé egy csomó csatorna elkezd szaggatni, idő után jön egy hibaüzenet:
Vagy a csatorna korlátoz szerzői jog miatt, vagy csak natúr a videót nem lehet lejátszani, vagy elégtelen a sávszélesség. (Utóbbi természetesen nem nálam, mert mindig 30 Mbps felett mérek ilyenkor.)
Magyarul ez a szolgáltatás olyan, amilyen.
Viszont a te esetedben valószínűleg nálad lesz a hiba. -
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #58871 üzenetére
Most már megy nálam is. De, hogy mi volt a hiba, azt talán soha sem fogom megtudni.
Amit kipróbáltam, beléptem a MyUPC-be, majd onnan indítottam a Horizon Go-t, kis gondolkozás után bejött. Ezután a többi eszközön is bejött az oldal.
Mondom én, hogy X Akta!
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Powerdose
csendes tag
válasz ztsoft #58867 üzenetére
Nálam sem jön be a horizon go. Sem appon, sem böngészőben. ( MyUPCbe be tudok jelentkezni )
Vagy azt írja ki, mint nálad, vagy :
"A bejelentkezés jelenleg nem lehetséges, kérjük próbálja meg később."Én kb 4 napja vagyok UPCs, de már kezd a hócipő tele lenni. Hívtam a 1221-et:
"A szolgáltatásunk jelenleg túlterhelt. Hivása fontos számunkra, kérjük ismételje meg később"
Wtf??? Már a géphangú nénivel is csak várólistán lehet "beszélni". Pff.
[ Szerkesztve ]
---
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ztsoft #59042 üzenetére
Beszéltem az ügyfélszolgálattal.
Mivel mindenféle kedvezményeket kapok, ezért jelenleg a 2. media kártyám 500Ft-ba kerül. Ha szeretném, hogy ez ne SD hanem HD legyen, akkor csak a meghirdetett 890Ft-os áron vehetném igénybe.Érdekes.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen