2013. május 24., péntek

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Ubuntu Linux (téma lezárva)

(#3401) Kephamos válasza 7 (#3399) üzenetére

Kephamos
(PH! addikt)

Úgy látom szakértővel állunk szemben. :)
Senki sem tudja, mitől lehett a titokzatos kikapcs?

(#3402) ngabor2 válasza Kephamos (#3401) üzenetére

ngabor2
(MODERÁTOR)
LOGOUT blog

táp? áramellátás? utolsó log üzenetek? esetleg hőmérsékletek általában jók, vagy határon táncolnak?

Rami, te vagy itt a legegyvonalba... - Samy - Sianis megtömött egy pónit :D - palackozott olajradiátor

(#3403) Spike33

Spike33
(újonc)

Sziasztok!

Van egy DWL-610 wifi kártyám amit ha ubuntu alatt szeretnék működésre bírni akkor lefagy a rendszer.Csak egy led villog folyamatosan a notin.Találtam hozzá angol nyelvű megoldást de nagyon nem értem milyen értékeket és hogyan kéne átállítani hogy ne legyen ez a jelenség.A leírásban valami kernel panic-rol van szó.Sajnos elég kezdő vagyok még ezért légyszives a lehető legérthetőbben adjatok választ :)

Itt az angol nyelvű megoldása a problémának.Hátha valaki ez alapján tud nekem segíteni.
http://ubuntuforums.org/showthread.php?p=4002301#post4002301

(#3404) a_nagy_pok válasza ngabor2 (#3400) üzenetére

a_nagy_pok
(lelkes újonc)

Köszönöm szépen, valóban azt a fájlt kellett kiegészíteni.

A megoldás (ha valakinek később ugyanez a gondja lenne):

az

xkb_symbols "basic"

csoportba kell beszúrni a következő sort:

key <BKSL> { [ backslash, bar ] };

(#3405) Troy.

Troy.
(őstag)

Hello!
Ubuntut akartam volna futattni a Microsoft virtual pc 2007-ben, de mikor rámegyek a start and install ubuntu akkor szétesik a kép..? :F
http://kepfeltoltes.hu/do_upload.php
Valaki esetleg futtatott már így?
[link] (Valószínűleg azért nyújtott mert widescreen monitorom van)
A gép, amin nem megy:

windows xp prof.
Alaplap neve Abit NF7-S v2.0 (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN, IEEE-1394)
CPU típusa AMD Athlon XP, 2200 MHz (11 x 200) 3200+
Videokártya NVIDIA GeForce 6600 GT (128 MB)