Új hozzászólás Aktív témák
-
akoska07
nagyúr
Jöhet...
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
ribizly
veterán
Hajaj. Lesz itt időrabló feladat dögivel.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
- = Zk = -
félisten
SweetFX-szel de csodás is lesz <3
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
noPublicFG
senior tag
Annyira nem ájultam el ettől a dlc-től. Eddig is lehetett a metróban vagánykodni, és ahogy néztem a videót, semmi pluszt nem ad.
plus ça change, plus c'est la même chose
-
veterán
válasz noPublicFG #5 üzenetére
Igen???
Random kuldetesek...
Uj csomagok ( itemek )
Uj szint ( undergroud level )Csak igy hirtelen...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
veterán
Balance lesz ( leirtak forumon pontosan mi, es az se biztos, hogy bekerul az 1.3ba )
Mi a baj a loot rendszerrel? Ontja a szart magabol, de ez igy van rendjen. Ha sokat jatszol, jo cuccot dob. 1-2 ora farmolassal hadd ne legyen mar olyan cucca senkinek mint masnak 20-30 oraval...
Nem azt mondom tokeletes a jatek, de nagyon jo otleteik vannak a fejlesztoknek, es lathatoan nem szarjak telibe a gammat. En nagyon varom mar a dlc-t
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
DummyBoy
senior tag
Balance lesz? Mikor? Hogyan? Nincs variálható gear, skillek, mindenhez ugyanaz kell és jó (minimális variációval) . A skillek, gearek, setek 90%-a useless, van 2!!! PVE misszió (incursion) ami talán dob valamit, minden más szart sem ér (ja, ott a HVT, ami végre nem Advanced performance modot dob, hanem Lone Star set itemet... Hipp hopp meg is lesz belőle a szet... Sőt utána még 3...) és ha szeretnél komolyabb PVE tartalmat is nyomatni, akkor rá vagy kényszerítve hogy PVP zónában bohóckodj... Nekem is van benne 100+ óra játékidőm, az 1.2 után azért nem töröltem csak le, mert hátha haver néha szeretne bemenni.
Arra viszont jó volt, hogy elindítsam a Destiny-t megint és rájöjjek, hogy a Division-nek is hagyni kell még egy évet és talán akkor visszanézni... Csak ez UBI játék, nem biztos hogy megél annyit...
[ Szerkesztve ]
Life is shor...
-
vegitossj7
addikt
"Mi a baj a loot rendszerrel?"
Nincs semmi baj a loot rendszerrel, úgy jó ahogy van... De így elsőre:
-Hány Midas, Caduceus és társai esett 1.2 óta?
-Hány sima sárga geared van?
-Miért esik lila a DZ 200+-ból?
-Miért van GS-e a kék/lila cuccoknak?Nekem 3 hónap alatt az esett le, hogy telibeszarják az egészet, mindent elmond, hogy 4 hónapot kellett várni, hogy legyen akármilyen "nemGRIND" endgame tartalom. Addig csak a parasztvakítás ment.
A DLC-t én is várom, de ilyen béna kiadást, foltozást, hazudozást rég nem láttam fejlesztőcsapattól...
Na meg akik védik szó nélkül... A helyi fórum tagjainak 95%-a több mint 200-300 órát tolták vele, azokra nem hat az észérv.Itt az észérv. [link]
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
-
<Lacy85>
addikt
Esküszöm,még mindig nem tudom eldönteni, hogy meg merjem-e venni, annyi "jót" olvastam már róla. Mennyivel jobb/rosszabb, mint a destiny?
Ezt az 1 hónapig MS only promót meg nem tudom hová tenni. Most őszintén. Ettől mit várnak? Rohan minden ps tulaj újra megvenni pc-re/boxra?[ Szerkesztve ]
-
DummyBoy
senior tag
Maga a világ és az ötlet nagyon jó, hangulatosabb mint a Destiny volt. A fejlődés, színeződés szerintem élvezetes, bár kicsit gyors. Ahol elvérzik az az endgame, zéró tartalom, repetitív, a loot rendszer rosszabb mint a vanilla Destiny volt, a játékban lévő skillek, talentek, perkek, gearsetek nagy része használhatatlan, vagy túl sokat kellene rá áldozni (electronics perkek). A fegyverek szintúgy. Balance jön valamikor... Ha jön... A Pvp haverokkal mókás tud lenni, de ha top gear-t akarsz, akkor rá vagy kényszerítve, és azért annyira nem jó. 1.2-vel kicsit javítani akartak a helyzeten, lett Extra pve tartalom, csak a loot ugyanúgy használhatatlan, szóval nesze semmi fogd meg jól.
Nekünk arra volt jó, hogy elővegyük a Destiny-t és folytassuk. Sajna a Division sokkal rosszabb helyzetben van, mert mire rendberakják, jönnek a nagy nevek, és a kutyát nem fogja érdekelni. Ezt úgy írom, hogy nekem is van benne 100+ órám, élveztem is, de nagyon felb@szták az agyamat, season pass megvan, de annyira nem érint meg az új DLC, rakják rendbe az egészet, utána ránézek megint... Talán...
Szóval a jelenlegi állásában úgy kell elképzelni a játékot mint egy alternatív világban játszódó Destiny demót...
[ Szerkesztve ]
Life is shor...
-
veterán
válasz vegitossj7 #10 üzenetére
- 1 sem. Pontosabban talan 4-5 midas. De ennyi. 182es es 163as nevesitett szarokat nem dobal minden sarkon... Hala istennek, 204es fegyot viszont minden 2. Sarkon...
-0 xD de ez a szettek mellett miert gond?
-Sima mob dobja. Azert azok hadd ne dobjanak mar 204es aranyt....
-mert amikor elered a 30at, nem lehet egybol feloltozni 220gsbe...Nem vedem a jatekot, de te a forumon is csak ocsarolod... Igenis 1 vegigjatszast meger. Csak te a tobb ezer oras wow multaddal jottel, hogy majd ebbe is annyit tolsz. De lassuk be, tul sokat vart mindenki ettol a jatektol. Pontosabban tul sokat igert az ubi...
En 500 ora felett vok, es mai napig orommel megyek be a cimbikkel tolni egy falcont.
DummyBoy : mi a baj a falcon challenge loottal? Mindenem onnan van. Dzbol hasznalhatot en meg nem kaptam, de sok ember meg csak onnan kapott jot. Ezt hivjak talan randomnak..
[ Szerkesztve ]
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
ribizly
veterán
Mi még nem jutottunk el addig, hogy Falcon-t letoljuk, de lassan eljutunk oda is.
Eddig én csak jót tudok elmondani a Division-ről. Lehet nem tökéletes, de nekem annyira jó kikapcsolódást nyújt 1-1 eleme, része, hogy nem is tudok most lejönni a szerről. Remélem a DLC-k hoznak be néhány jópofa változtatást azért, de nekem a mostani rendszer is elegendő.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
DummyBoy
senior tag
A Falcon loottal majdhogynem semmi, viszont ahogy írtad ez az egy dolog ad értelmes lootot, és amellett hogy baromi unalmas, randommal szinte lehetetlen is...
Érthető hogy PC-n nem nagyon van alternatíva erre, de konzolon a Destiny nagyon csúnyán arcon csapja... Pedig az is hasonlóképpen indult, csak ott a fejlesztők tényleg odatették magukat... Jó ideje nem játszottam már a Destinyvel, de amikor csak a napi teendők majdnem több mindent jelentenek mint a Division teljes tartalma, akkor azért elgondolkodik az ember. Persze itt sem volt mindig így, de a Destinynek volt ideje...
Nagyon sajnálom, mert nagyon vártam a Division t és bíztam a sikerében, de jelenleg sajnos bukta a szememben
[ Szerkesztve ]
Life is shor...
-
vegitossj7
addikt
Én szerettem volna, ha valami kiemelkedőt tettek volna le a tps/rpg piacra. Írtam is sokat, hogy az update-eken múlik milyen lesz a játék, azon látszik mennyire gondolják komolyan... Hol vannak az új challenge mission-ök az 1.2-es patchből? Sehol.
8/10-ről indult, de a jelenlegi formájában 4/10 nálam.1 évet adni kell neki, mint a Destiny-nek. Kár, mert annyi potenciál volt benne, mint egy GTA-ban kb...
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
-
noPublicFG
senior tag
Igen.
Random küldetések!?? Tegyük hozzá, inkább az a nem semmi, hogy a Divisionban vannak küldetések. Mert igazából nekem mindegyik ugyanaz. Védd meg "Bélát" a gonosz támadó tolvajoktól. Védd meg a területet a gonosz támadó lángszórósoktól. Fuss el "B"-be ölj meg mindenkit, mert meg kell védeni az ejtőernyővel dobott itemeket a gonosz katonáktól. A 9-10 (scriptelt) missziót leszámítva nulla változatosság, bár azokat sem mondanám változatosnak, mivel mindig ugyanaz történik.
Új csomagok? Egy dlc-ben ez alapnak kéne lennie. Főleg, az eddigi felhozatalt tekintve, nem pedig valami kunsztnak.
Új Underground lvl. Nem semmi! Egy MMO-ban ez tényleg újítás.
Lassan lesüllyedtünk az apple szintjére, ahol az iPhone-ban a wi-fit eladják, mint újítást.
Csak így hirtelen...plus ça change, plus c'est la même chose
-
ribizly
veterán
válasz noPublicFG #18 üzenetére
Azért ennyire nem rossz a helyzet, de valóban nem valami változatos a dolog. Ami viszont nem vehető el a Division-tól, hogy az egyik (ha nem a) legszebb és legrészletesebb játék ma a piacon. Ahogyan a város, a pályaelemek, modellek meg vannak alkotva az valami hihetetlen. Sokszor csak megállok pár percre és csak csodálom, hogy mindezt valós időben rendereli a gépem. Szóval lehet, hogy mint RPG 100 sebből vérzik, de közben van olyan eleme, amivel kompenzál valamennyit cserébe.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
nagyúr
válasz noPublicFG #18 üzenetére
tudod ez a játék alapjában véve arról szól, hogy le kell lőni a "rosszfiúkat". ez a továbbiakban sem fog változni. lehet egyszerűsíteni a végtelenségig, de akkor oda fogunk kilyukadni, hogy minden játék pong. ez olyan, mint amikor matekórán elédraknak egy kétsoros arcus tangenses egyenletet, és amikor megoldod, rájössz, hogy csak az 1=1et bővítették ismét.
új "csomagok" alatt új gear seteket értett. a most játékban lévő 8hoz képest jön még 3 vagy 4;
növelik a max. item levelt 32-ről 33ra, és ezzel párhuzamosan jön legalább 3-4 új fegyver is. svd dragunov, bizon, aa12, meg valami, amit az egyik új gear settel lehet kombózni (valami battle rifle);
weapon balance. minden fegyverosztály kap valamilyen buffot, a mostani smg és marksmenhez hasonlóan. a marksmen nem változik, az smg-k crit chanceából crit damage lesz, a shotgun staggert kap (ez az effekt már most is a játékban van egyébként, megfigyelhető az npcken a hirtelen nagy sebzés okozta "stophatás"), az assault rifle armor damage-t, az lmg pedig +%damageot nem fedezékben lévő célpont ellen. ez egyébként nyilvános content, nem dlc-only;
underground lvl: mmo-kban ezt úgy hívják, hogy (új) xp pool. ugye most kettő van, a normal lvl, és a dark zone rank, ehhez jön egy harmadik, ez az underground rank. ehhez az operation direktívák lesznek hozzákötve. minél magasabb az underground rank, annál magasabb szintű direktívákat választhatsz az operationhöz. 5 különböző direktíva van, a legelsőnél nem használhatod a minimapet, az utolsónál pedig egy állandó dot lesz rajtad, amíg el nem éred a toughnessed/healthed legalsó harmadát.
operation. EZ lesz random. a randomot úgy értsd, hogy a pályaelemeket fogja valamilyen változó elv szerint elhelyezni. pályaelem alatt értem a layoutot, az ellenséges frakciót (lmb, rioter, cleaner, riker), számukat, fajtájukat (szerintem fix összetételű groupokból fog választani), a küldi célját (lőjj le valakit, írts ki minden ellenséget, menj el egy helyre, mentsd meg a jtf parancsnokot, szabadíts ki civileket, stb.), veszélyeket (csapdák, környezet, riasztó (ha megnyomják, folyamatosan spawnolnak az npc-k, amíg ki nem kapcsolod);
új incursion. NEM nyilvános content, a neve dragon's nest. itt cleanerek lesznek, a főellenség pedig egy napalmszórásra átalakított tűzoltóautó lesz.
új challenge módú küldetések: hudson yard, és queen's tunnel;
heroic nehézségi fokozat: a mostani challenge módban elérhető story küldetések, és az incursionök, valamint az operationök lesznek játszhatóak heroic fokozaton;[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.