- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz
DigitXT #2887 üzenetére
Az ilyen szpesöl eventeken, mint ezek a mostani ferrarisok megszokott dolog, hogy nem TSM ellenfeleket rad, de nálam most máshol is ez a helyzet. Gyakorlatilag amióta új eszközön játszom, de nem értem, hogy hol az összefüggés amikor minden online szolgáltatás megy egyébként.
Ja, nem nem vernek el, csak valahogy jobb érzés TSM ellenfelek ellen menni (látok értelmesebb neveket, avatarokat), mint botok ellen. Meg pl. az endurance versenyek így nem kihívások, mert mindenhol 10km a legjobb.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz
DigitXT #2891 üzenetére
Igen, ma tesztelgettem kicsit, vagy a gép restart vagy az, hogy a másik gépen beizzítottam a profile-t, de valahogy működésre bírtam a rendszert. Szóval előszedtem néhány régebbi futamot, így került elő az 5 körös Suzuka többek között, ott kaptam az online ellenfeleket nem csak a botokat. Viszont pl. a 4 körös lemansi éjszakai F40/F50 futamon mindig offline ellenfeleket kapok, nem értem, mert régebben ott voltak TSM ellenfelek...
Feel Good Inc.
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #2891 üzenetére
Ez a tsm egy ordas nagy kamu, nekem teljesen szűz profillal is küldött olyan üzenetet, hogy xy megvert z versenyen, ámbár z verseny km-re volt az aktuális állásomtól, se a széria nem volt feloldva, se olyan autóm nem volt, amivel egyáltalán részt vehettem volna a szériában... De ezt sokan tapasztalták már, szal nem ritka eset...
Engem inkább az lép meg, hogy valaki még hisz abban, hogy a tsm-nek van bármi köze a valósághoz. -
Pompi
MODERÁTOR
válasz
DigitXT #2900 üzenetére
A magasabb ligáknak mi az értelme amúgy? Ahogy néztem ugyanolyan kevés pontszámot ad, ellenben drágább kocsik - drágább upgradekkel és hosszú szerviz idők.
Nekem amúgy nem is az ugrabugrából lett elegem vagy a hosszú várakozásokból vagy abból, hogy a hosszú várakozás után szempillantás alatt a palánkon találom magam vagy szemben a rajtrácson megpördülve, hanem a direkt a kilökésre hajtó real racerekből.
Feel Good Inc.
-
klb_coco
csendes tag
válasz
DigitXT #2900 üzenetére
Köszönöm a rengeteg választ! Megnyugtat, hogy nem csak én szívok az online versennyel.
Az elkerülést vagy a gyors élre törést én is alkalmazom már mostanság. Megtanultam, hogy nem kell megpróbálni mindenáron megelőzni az előttem lévőt mert együtt megyünk a kavicságyba. Inkább figyelek a saját féktávjaimra és simán előzöm a kavicságyba repülő vagy kanyart levágó ellent.
Engem se zavar a várakozás vagy az, hogy csak ketten versenyzünk. Ami idegesít az az, amikor padlón megyek az ellenfél mögött, hogy féktávon megfogjam erre egy pillanatra beszaggat a játék és felkenődök a hátuljára. A motorháztetőm görbül onnantól meg parafenoménként próbálom követni a kanyarokat mert nem látom a gyűrött motorháztetőtől az utat. A másik ilyen az egyenes közepén szaggatva keresztbe driftelő ellenfél aki mellet nem lehet elmenni mert vagy kevés a hely vagy pont elém ugrik egy szaggatás után.Azért foglalkozok az online játékkel ennyit, mert valamiért be van ragadva az 54-es bajnokság és az utóbbi másfél napban ahányszor kilépek az online játékból zárja a bajnokságot és kifizeti a nyereményem. Összecsaltam 100-200k-t így. Nem sok, de az én szintemen amikor épp megvan a Shelby GT500 és épp megjött az M3 GTS (amiben nagyot csalódtam) ennyi pénz is jól jön. Ej be szívesen farmolnék némi aranyat is így.
-
Djuree
félisten
válasz
DigitXT #2929 üzenetére
én aranyat nem csítelek, megvagyok azzal amit alapból szerzek, nincs nagy hiányom belőle, most is van 700 körül, és már a zenith szériát csinálom. jó festésre meg a drágább gold tuningokra nem költök, de így is bőven jól elvagyok. van több goldos autóm is, persze az olcsóbbak csak. 100% meg nem érdekel, csak amennyire tudom megcsinálom.
pénz meg jön a 4 körös le mansból, napi 1 futam az 14 perc kb., 380.000 kredit, pénzhiányom nagyon nincs...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Petya25
addikt
válasz
DigitXT #2934 üzenetére
Ezt most nem igazán értem. Play-ről nem tudod telepíteni mert elvileg nem kompatibilis (ilyet még nem is hallottam), de akkor egy apk-val gondolom mégis rátoltad. Ergo megy. Ha frissíteni kell mentesz a felhőbe, szerzel egy új apk-t felrakod és viszzahúzod a mentett profilt. Újra költhetsz ezerrel ha akarsz. Se öngól se semmi, régivel nem engedne játszani, ennyi. De ugye ez csak teoretikus mivel enged.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #2929 üzenetére
Ennyi erővel már a 100 millás mentés is "értelmesebb".
Pont te írtad ebben a hozzászólásban, hogy azzal nincs semmi kihívás meg élmény, akkor hogy lenne értelmesebb?
Egyébként szinte semmit nem farmoltam, mióta újra kezdtem, van két verseny, amit 4-5-ször végigfutottam, ez kevesebb, mint másfél óra a 37-ből.
Ha meg leteszem a játékot, kilépés előtt csinálok egy 50 aranyas időugrást, ami kb. 1 percbe kerül, így lassan, de biztosan gyűlik az arany. Szóval nem farmolok egy életen át...
Később talán szükség lesz rá, de mivel minden versenyen tudom aktiválni a managert és kapom mellé a friends bonust, túl sokat biztos nem kell majd farmolnom később sem.
-
-
l4ci
senior tag
válasz
DigitXT #2945 üzenetére
Ha nincs senkinek sem tuning, akkor hogyan van fent wikin az autó full tuningos speckója?
Hát persze, hogy időugrással, én is ezt tervezem, ma este rátolok minden upgrade-et Engine 5-ig, ahogy számolom az éppen PR 123 lesz, azzal már könnyedén végig lehet tologatni ezt is.
Lehet, hogy ebben nincs akkora kihívás, de ahogy néztem Stage 8-ig a feladatokat, eléggé szivatós, sokszor kell tartani a pozíciót előzés nélkül, ezt pedig tuningmentes autóval elég nehéz lesz. Az előző szériákat megcsináltam arany tuning nélkül, most viszont nem tervezem, hogy ezzel szívjak, úgy is kell a két széria befejezéséhez legalább 123-as PR. -
rumos14
nagyúr
válasz
DigitXT #2945 üzenetére
igen, én csak a pénzes tuningokat lőttem el az F412 kihívásnál, nem is éreztem semmi hátrányát. az utolsó napi 10 körös futamnál mondjuk már egyértelműen kijött, hogy az egyenesekben lemaradok.
az aranyos tuning majd a "normális" széria 100%-os teljesítéséhez fog kelleni, de én ilyen helyzetekben nem ölök több aranyt a fejlesztésbe, mint amennyi visszajön a széria teljesítésével, így tehát jellemzően meg kell elégednem a 75%-os teljesítés után járó arannyal. -
tdhenry
tag
válasz
DigitXT #2953 üzenetére
Indianapolis körpálya f1-es autóval. Full gáz semmi lassítás nem lassabb a kanyarokban csak annyival amenyivel többet tud végsebességre az én gépem, kb 2-3 km/h! Minden ki van kapcsolva! Plusz aza baj hogy sorban mennek semmi hely nincs koztuk ahová be lehetne furakodni, mintha össze lennének kötve, 1-2 méterre követeik egymást! Nagyon szar
azért köszi a tippeket! Próbalkozok tovább
-
Mezcal
addikt
válasz
DigitXT #2977 üzenetére
Na tisztázzunk valamit. Az a kép egyszerű megnézem a verdát képernyőmentés, bárki csinálhat, nem kell hogy övé legyen az autó. Nekem is csak az első két F1-es Ferrari van meg, ugyanúgy végig csináltam az egész tortúrát, ahogy ti. A fejlesztéseket azért csinálom meg, mert van rá keret.
PompiEz igaz, de később azért lesz kihívás. A pénzcsalással meg nem tudok mit kezdeni, anno amikor tele lett a hócipőm csináltam meg, azóta elmentette felhőbe és mindig betölti, pedig már nem kéne.
F-ECT$: Biztos lesz ilyen.Az autó túl gyors most, de mivel minden segítség ki van kapcsolva az kompenzál valamit a kihívások terén.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
magery
tag
válasz
DigitXT #2987 üzenetére
Nincs törve, legálisan játszom. Az szerintem nem lehet hogy mind a 10 kört rosszul csinálnám. Egyszerűen nem megy gyorsabban. Régebben még 2:48-as köröket mentem, most meg örülök hogy ha a 2:53 megvan.
"Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal."/Woody Allen/
-
Djuree
félisten
-
Mezcal
addikt
válasz
DigitXT #3015 üzenetére
De már nem tudok mit csinálni, mert elmentette a profilomat a milliókkal együtt, új játékot meg nem fogok kezdeni, túl sok órám van benne. Van azért kihívás így is, pl van egy verseny a kisebbeknél, amit teljes tuningos autóval sem tudtam még megnyerni. Az arany meg arra azért jó, hogy ne kelljen várni a szervizeléseknél, így azért van egy normális játékom, az arany nélkül meg szivatós.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
NNME
tag
válasz
DigitXT #3029 üzenetére
Az első challenge még még sikerült kb 10. próbálkozásra, de a második nem akar menni. Eddig legmesszebb a 6. kanyarig jutottam és ott jött belém hátulról egyik paraszt. Vagy megelőznek vagy belém jönnek hátulról. Kb lehetetlen ez most így nekem.. még próbálkozom vele de azt hiszem ez lesz az első olyan verseny amit ki kell skippeljek.. borzasztó.
-
Edebácsi
csendes tag
válasz
DigitXT #3029 üzenetére
Szivatos volt kisse a nap, de azert nem volt durva. Teny hogy ha baleset van elotted nincs menekves mert az is baj ha elozol de az is ha teged. Szerviz nelkul vegig lehetett nyomni az egesz napot. Az utolso ket reszt teljesen tonkrement autoval is.
Ami viszont eleg bunkesz dolog, hogy mar egy upgrade 110 arany, a jutalom viszont meg mindig csak 5 arany per nap. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #2956 üzenetére
Goal 1: Endurance
Nekem egy 5 km-es célt adott.Böcsületből lenyomtam ~10-et...
Goal 2: 1 lap, hold your position, no off-track or collisions.
Lepukkant autóval esélytelen volt, javítottal + mákkal könnyű: 2:02
(Nem sietik el a botok, csak a koccanásokról szoknak le nehezen.)Goal 3: Time Trial-ish (solo, 1 lap). Reach 190 mph (306kph) three times, while keeping your lap time under 1:55. This is where you may need the necessary upgrades to reach this speed.
Fakezű lehet a gyerek, aki ezt írta. SEMMI upgrade NEM kell, trükk
sem kell! Alap autó, mindhárom hosszabb egyenesben sima 306+.
Ja és óvatoskodós köridő ugyanekkor 1:42.2 (Az 1:55 komoly...)
Goal 4: 1 lap, Head-to-Head
Mivel a tökön-paszulyon át belefér, ezért az 1:42.9-es ellenfél vicc.Goal 5: 5 lap Cup, 8th spot, win with no off-track. Remember that this is a swervy beast, so be careful - it’s a long race and you don’t want to lose control halfway through the final lap!
Na. Ide kell kipörgésgátló. Ami (most használtam először) baromi
hasznos segítség!Ésszel támaszkodva rá messze jobb köröket
mentem, mint az óvatoskodós 1:42... Kellettek is az 1:35-ös körök,
mert az ellen 1:37-eket nyomott. Viszont! Ész nélkül támaszkodva
a kipörgésgátlóra iszonyatosan lelassít, akár a megállásig nem ad
gázt, ha csúszik a verda. Szóval fékezni kell normálisan, és ezeket
a hirtelen kidobja a seggét az automata gáz fék után elfelejthetjük.
Baromi jó. (De próbálj meg picit driftelni, máris lemaradsz durván.)
Annyi, hogy az F14-gyel nem akarok driftelni, ki tudja hol áll meg... -
l4ci
senior tag
válasz
DigitXT #3079 üzenetére
Nemtom mennyit mentem, mert reggel csak 1x próbáltam és nem néztem a köridőket, de nekem is kb egy célegyesnyi táv hiányzik. Nekem is csak a 9 pénzes tuning van meg, de szerintem este rátolok pár aranyos fejlesztést, van rá keret, meg amúgy is kell majd a saját szériájához.
-
rumos14
nagyúr
válasz
DigitXT #3087 üzenetére
az AI alkalmazkodik, valóban, csináltam egy béna head to head-et, amikor konkrétan hagytam, hogy megelőzzön, így a következő próbálkozásnál már a sikán előtti hosszú egyenesek elején le tudtam előzni.
a no skidding meg kifejezetten könnyen ment, nem szólt be, annak ellenére h legalább egyszer úgy éreztem h megcsúsztam. -
Pompi
MODERÁTOR
válasz
DigitXT #3110 üzenetére
Már épp akartam írni, hogy az csak egy user comment, de a végére rájöttél te is
Egyébként a mai elsőre most én írom, hogy annyira nem volt gáz, mint amennyire hangzik. Simán ki lehet autózni akkora előnyt, hogy a végén lehet bohóckodni a csúsztatásokkal. Na nem mondom, hogy elsőre meg lett, mert nem, de inkább az volt a baj, hogy lerángattam magam a pályáról.
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz
DigitXT #3111 üzenetére
Ez a mai utolsó nagyon kemény... jó, hogy ha az első kanyart túlélem, de utána az eau rouge környékén tuti valami balhéba keveredek, kilöknek, össze törik magukat előttem. Lehet, hogy ez lesz az első skippem...
Az előbb valami marha nagy mákom volt és a nagy csetepatéból az eau rouge után nyolcadiként jöttem ki, végig simán mentem, erre amikor el akartam engedni az utolsó egyenesben aki mögöttem jött belém jön
Szerk: Na nem tudom hanyadjára, de megcsináltam. Jó kis adrenalin feszkó volt
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3126 üzenetére
Az utolsó előttinél, amikor a 306-ot kellett 2x átlépni, nem túlzok, hogy
fél percet kellett várakoznom a célegyenesben, mire "10." lehettem.
Még jó, hogy nem vonatként érkeztek, hanem kb. 2 másodpercenként,
így nem volt "mission impossible" a célvonalat pont jókor átlépni.Szerk: az előző befutón is jót röhögtem, hogy A. Stuart, brit versenyző
a 16. lett 2:46.018-as idővel. Meg a 18. is lett 2:47.217-tel. Fergeteges.[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
válasz
DigitXT #3128 üzenetére
az utolsóban az volt a nehéz h az 1. kör után észbe kapjak h ja, van még 2 kör
utána pedig már lassítani kellet, mert ha tolom rendesen, a 2. helyen értem volna be.
ami nekem szivatós volt, az a "grincs mászott a kormányműbe" feladat volt. itt megint az segített, hogy ha nem sikerül, akkor is be kell cammogni a célba, akár utolsóként, sőt, lehetőleg utolsóként, continue (retry helyett), és következőre lassabbak lesznek az ellenfelek. -
rumos14
nagyúr
válasz
DigitXT #3130 üzenetére
nem emlékszem a köridőkre. 10. helyről indultam ugye, volt egy kicsúszás is, így 14. helyre visszaestem, első kör végére meglett a 6., onnan a következő 2 körben a 6-4. helyek között lavíroztam.
arra kell még figyelni, hogy az 5.-et nehogy véletlenül kilökjem, mert akkor a 7. nagyon feljön a nyakamra.
igen, vszleg görgette a butítást, tényleg nem volt problémás a 6. hely, és sztem itt sokan ügyesebbek nálam. -
Új hozzászólás Aktív témák
lo Életképes-e a Freemium koncepció egy ilyen játékban? Sokak szerint nem.