- 10 millió dollárt kap az USA-tól az, aki tud valamit ezekről a hackerekről
- Hatalmas változásokat hozhat az Apple az iOS-be
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Windows 7
- Proxmox VE
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Milyen program, ami...?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
gianni85
veterán
Eddig csak a Bethesda féle RPG-kkel játszottam (Oblivion Skyrim Fallout 3/NV) de határozottan tetszik ez is. Sajnos jön előtte egy AC Unity és FC4, így ha ki is próbálom, az már nem idén lesz.
-
Csapoati
nagyúr
Heti 8 , evi 367 napban.
Reszemrol amugy inkabb ez, mint az ubis akciojatekok. Bar meg a DA 1-2-vel is jatszani kene elotte. Erosen first world problem.tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
félisten
Hát a képeket nézve egy két helyen elég sivár a világ (most nem a sivatagos mapra gondolok). Szerintem Skyrim részletgazdagabb tájakkal rendelkezik. Ennek ellenére várom!
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
szallasi007
őstag
válasz Plazmacucci #4 üzenetére
Hali,
melyik képen tűnik sivárnak? Vagy csak poén volt és álmos vagyok?
-
Taposo
aktív tag
Szépek nagyon, már tényleg csak az van hogy képeken látszik a minőség mert youtubon olyan sz@rrá tömöritett anyagok vannak hogy megnézni sem érdemes
-
[CsuCsu]
őstag
Nekem elég műanyagnak hat Skyrim-hoz vagy Witcher 3-hoz képest. Technikailag király, de valahogy hiányzik belőle az a bizonyos valami...
-
Televan74
nagyúr
Nem tökéletesek a textúrák.De sebaj,a játék jó és érdekes.Más nem számít.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Ami nem tettszik:
-A szarvas tag, hogy is hijják ezeket?( ) Na ez valóban elég műanyagnak hat.
-Az interfész túlságosan elnagyolt, a karakterválasztó panel (bal olalt) pedig szerintem tragédia a 8 bites szineivel meg a sematikus karakter portrékkal.
-A távoli képeken a várak babaháznak hatnak
-A használt betűtípus nem illik egy fantasy világba, inkább egy Command n Conquer játékban lenne a helye..
-A sok damage kijelzés ultragagyi, remélem kikapcsolható lesz.Ettől eltekintve szerintem nagyon jól néz ki és a grafika tökéletesen szolgálni fogja a világba való önfeledt belemerülést...
Remélem a harcrendszer kicsit hardcore-abb lesz mint a DA1 volt (BG2=etalon) és hogy lesz egy jó sztori, lehetőleg minnél kevesebb "politikailag korrekt propagandával". Azt hiszem a kezem a bilibe ért
J.
[ Szerkesztve ]
-
Bambala
csendes tag
Úristen, köss bele abba is, hogy a fűszálak rossz szögben állnak. Én is értékelem a precizitást leendő mérnökként, de ez már a túlzás kategória.
Jó game lesz, nekem például az épületek távolról kifejezetten tetszenek, sokkal szebbek, mint pl. a Skyrimben. Emellé ha a sztori minőségét hozza a Bioware a megszokott módon, akkor szerintem a Witcher 3-at is megelőzi.A boldogság titka az, hogy elérhető céljaink legyenek. /Nicholas Sparks/
-
félisten
Én drukkolok a játéknak de nem hiszem, hogy túl sok esélye lenne a wicherrel szemben. Ez abból is látszik hogy mindent tovább vittek ami a második részben negatív dolog volt az elsőhöz képest. Ez nem szőrszál hasogatás, ez tény. A taktikai visszaállítása pl nehogy már pozitívum legyen. Ez olyan mint mikor s microsoft visszateszi a startmenüt...
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
MODERÁTOR
válasz Plazmacucci #13 üzenetére
A taktikai visszaállítása pl nehogy már pozitívum legyen. Ez olyan mint mikor s microsoft visszateszi a startmenüt...
???
Ezt most komolyan mondod? A taktikai harc negatívum?
***
-
huszar90
aktív tag
Kár hogy a magyar nyelvre majd várni kell
-
félisten
-
MODERÁTOR
-
Mégis mibe telt volna egy olyan betűkészlet kiválasztása (mondjuk a korábbi játékaikból, ha nem akarnak erre költeni) ami illeszkedik a játék tematikájához, illetve egy valamire való karakterválasztó interfész, illetve karakterportrák megcsinálása?
14 éve a Baldurs Gate2-ben sokkal szebb és hangulatosabb és igényesebb karakterportrék voltak mint ebben, aztán azt a játékot is ők csinálták... Ami nincs elromolva azt nem kell megjavítani, miért nem fogták az interfészt a DA-ból és vitték tovább??
J.
-
MerLinh
senior tag
válasz Plazmacucci #17 üzenetére
mondjuk én azt se bánnám, hogy ha visszaraknák területi sebzést a társakra is, már normálon
A wizard is never late nor is he early, he arrives precisly when he means to! - - ONE phone to rule them all! =)
-
Ezt úgy mondtad, mintha a Baldurs Gate (a kettőben)-ben nem lenne sokkal komolyabb a harcrendszer mint azóta szinte bármelyik RPG-ben...
Én nem is a friendly fire-től féltem, mert azt tudtad kontrollálni, hanem a power word stun-tól no meg az imprisonment spellektől. Lenne is manapság nagy felháborodás, ha 10 perc kemény csatároz után az ellenséges varézsló előhúz egy imprisonmentet, a főembered eltűnik és kb kezdheted elölről a csatát.
J.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Ja, tény, az Infinity Engine-es játékokban nagyon jó volt a harcrendszer. Persze talán épp azért, mert ugye az AD&D akkor már évtizedek óta fejlődött. És annak ellenére, hogy gyakorlatilag egy pnp játékról volt szó, nagyon jól át tudták ültetni számítógépekre. Örültem volna, a D&D-ből kifejlesztett D6-ra építik a DA világát, de sajnos nem az történt.
***
-
MerLinh
senior tag
volni volt, de csak a legnehezebb fokozaton, de én nem vagyok mazochista, úgyhogy normálon, vagy max hardon játszottam vele
míg DA1-ben normálon fokozaton már volt, nem értettem[ Szerkesztve ]
A wizard is never late nor is he early, he arrives precisly when he means to! - - ONE phone to rule them all! =)