- DIGI internet
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Synology NAS
- Facebook és Messenger
- SUSE Linux
- Rendszergazda topic
- Sweet.tv - internetes TV
- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzola
félisten
Feleségem ha hív, akkor készülékem kiírja, hogy HD HANG (Samu S10+).
Ez abban esetben van ígyí ha mindkettőnknél a hívás pillanatában van VoLTE?
Vagy 3G-n is megy a HD hang?
Mindketten votkások vagyunk.
Kösz.[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz trec12 #59203 üzenetére
Asszony tuti, hogy nem nézi az ikonokat! Neki egy Xiamiau van, nálam pedig aktív a VoLTE.
Most megnéztem, neki H+ lesz a hálózati ikon, ha hívást indítok.
Amikor átváltottam az előfizetését Vodásra (2 hónapja), akkor valamiért ki kellett kapcsoltatnom a VoLTE-t a kártyáján, csak a miértre nem emlékszem. -
zzola
félisten
Valamikor februárban jár le a hűségidőm, ellenben a webshopban 10.22-én már engedne előfizetést hosszabbítani a rendszer. Ebben az esetben csatlakozhatok egy Vodafone-os flottához már 22-én, vagy meg kell várnom, míg lejár a hűségidő?
A flottában ugyanúgy a nevemen maradna az előfizetés.
Kösz. -
zzola
félisten
válasz DevKiller #59469 üzenetére
Köszi!
Bár nem hiszem, hogy felhívom.
Flottába akarok belépni, csak azt nem tudom, hogy hogyan ellenőrzik a jogosultságot online vásárlásnál?
Tudom a flotta kódot, de a flotta tagságot igazoló plasztik kártya nálam van.
Van még 3 előfizetés a nevemen, abban a flottában, amibe a saját számomat is be szeretném vinni, de az másik ügyfélszámon van...[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz DevKiller #59471 üzenetére
Mára normalizálódott a helyzet!
Weben és appban is 11.22-a lett a szerződés hosszabbítás dátuma.
Valami bug lehetett!Viszont nem értem a logikát, ha rámegyek az új előfizetés vásárlásra, akkor előleg nélkül elhozhatnák bármilyen készüléket, ha hosszabbítok, akkor meg kb. a vételár felét bekérnék előre. Nem mintha úgy nem lenne jó, de érdekes....
-
zzola
félisten
válasz kovacsmi_74 #59817 üzenetére
Mit találtál a konkurenciánál?
-
zzola
félisten
válasz kovacsmi_74 #59820 üzenetére
Ja, értem.
-
zzola
félisten
Weboldalon megjelent, hogy hosszabbíthatok előfizetést, de neki sem lehet állni a folyamatnak, mert csak új előfizetést tudok vásárolni!
Mi a rák van ezzel a céggel, egy ilyen egyszerű dolgot nem tudnak rendesen megcsinálni weben?
-
zzola
félisten
Ezeket a HomeNet csomagokat lehet mobilban használni, vagy csak bizonyos cellákra vonatkozik a használhatóság? Pl. lakcím.
Kösz -
zzola
félisten
Sziasztok!
November vége felé meghosszabbítottam az előfizetésemet weboldalon, készülék vásárlással.
"2020.11.24. Előfizetői szerződés módosítása közös megegyezéssel"
Ugye elvileg itt is érvényes a 14 napos elállás.
Ha megteszem, mi történik?
Szerződésemet visszaállítják az eredeti állapotra, készüléket vissza kell szolgáltatni.
Kötbér vagy egyéb költség terhel engem ebben az esetben?
Vagy?
Kösz.[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
Felhívtam a 1270-et, érdekes dolgot mondott az ügyintéző.
Közölte, hogy nem tudok elállni, mert a 11.23-án online megkötött szerződés hosszabbítás 11.24-én életbe lépett. Az eredeti hűségidő egyébként 2021.02.22-ig szól és ugye ezt hosszabbítottam 11.23-án.[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz Landsmann #60187 üzenetére
No, most 50 percet beszéltem a 1270-nel.
Ennél az ügyintézőnél már volt 14 napos elállás, de szerinte tegnap lejárt a határidő.
Közölte, hogy elállni csak személyesen, üzletben lehet.
Mondtam neki, hogy ez érdekes és kértem a rögzített beszélgetés átadását részemre.
Na ekkor várnom kellett kicsit és utána közölte, hogy ma van az utolsó nap, hogy leadhatom a készüléket egy szaküzletben!
Illetve kérdezte, hogy csak a készülék vásárlástól szeretnék elállni, vagy a szerződéstől is?
Délután lesz a puding próbája, bemegyek leadni a készüléket.
A vállalt hűségidő az marad, attól talán nem is lehet elállni.
Mondjuk a szolgáltatással nincsen bajom...[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
Pécsi üzletben leadtam a készüléket!
Simán visszavették, elálltam a szerződéstől, tehát a készüléktől és a szerződés hosszabbítástól is!
Persze ment a diskuráció, hogy az első nap, ami a szerződés napja (11.24.), az beleszámít-e a 14 napba? Persze nem, de hogy ezt csak a negyedik ügyintéző tudta megmondani, az egy vicc.
Kaptam egy eredetivel szinte megegyező számlát, ami mínuszos.
De más papírt nem adtak.Mire hazaértem, kaptam egy ügyszámot. Most jön az érdekesség: felhívtam 1270-et.
Ez az ügyszám panaszként van nyilvántartva és arról szól, hogy én kérvényeztem a kötbér elengedését!
WTF?
Mi van ezzel a céggel? Full káosz van!
Bánom, hogy hosszabbítottam a 4 szerződésemet, azt hiszem itt be is fejeztem velük...
Soha többet!Ezek szerint ezt az elállást még nem lehet készpénznek venni, mert még elbírálják?
Remélem az lesz a vége, hogy kötbéreztetnek 200k-val...[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
-
zzola
félisten
válasz 4Grider #60581 üzenetére
Én kértem cserét, a faszi levágta kicsire. Pont az általad említett probléma miatt nem tettem be a készülékembe a kártyát! Aztán elkezdett akadékoskodni, mondtam neki, hogy rendben tegye be Ő, de ha beszorul, akkor a javítás költségét a Vodafone fizeti.
Ezután azonnal tudta cserélni ingyen...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kupon kunyeráló
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- DIGI internet
- Milyen széket vegyek?
- Projektor topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...