- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Zyxel NAS326
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Integrale #130130 üzenetére
Igen, a Phedra valóban nem csúnya autó, viszont abból is kevés mozog a piacon. Tehát szerinted inkább EV2-nél érdemesebb kezdeni a keresgélést? Mondjuk az igaz, hogy a VW konszern 7 személyesei csak kisebb változtatásokon estek át 1995 - 2010-ig. Valahogy mégis inkább azokat választanám. Megbízhatóbbnak érzem, nem tudom alaptalan-e.
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Integrale #130135 üzenetére
Kinntről (No.) lenne behozva egy megbízható ismerősön keresztül, bár ahogy nézem ott sem sokkal nagyobb a kínálat Phedraból. Mondjuk igen, gyerekek fogják betölteni, tehát valóban megfontolandó a velúr.
Nagy valószínűséggel lehet találni újabb autót az EV2-ből azonos árban. Ez miatt morfondírozok én is. Pl. EZ is szimpatikus.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
w333
félisten
-
trassher
addikt
válasz Integrale #130720 üzenetére
Integrale & aero.: Van pár c vectra tulaj az ismeretségi körömben. 1.9-es szívótorok 150.000 km-enként kuka, tőcsavarok eltörnek, fojtószelepbe olaj jut és vége. Azért ezek annyira nem csábítóak. Tudom hogy mit írnak tc-n, direkt kérdeztem is azokat akiknek ilyen van, semmilyen nagyobb gondról nem számoltak be. Van köztük céges autó és saját is. Mindegyikkel sokat mennek, lehet csak eddig szerencséjük volt.
Redmi Note 7
-
sagesz93
addikt
válasz Integrale #130810 üzenetére
Nem akartam letörni a kolléga lelkesedését, de sajnos igazad van! Az én kocsimban 164 ezer van, de bal oldalt a kormány - igaz érezhetően nem olyan rücsis mint a jobb oldala - de nincs barnára kopva, pláne nem az egész bal fele. A többit nem is firtatom, én is ilyen autókkal találkoztam 500 körül.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Integrale #130817 üzenetére
A helyzet az, hogy idehaza a csilli-villi autók sokkal kelendőbbek. Emiatt sokan be is nyalják hogy über hibátlan soha nem kell vele törődni, meg vaccsa új stb stb stb. Én azt szeretem vételnél, ha látszik a használat. Mert ha így megvizslatva nem mutat komoly bajt, azt jelenti, hogy minimum annyira törődtek vele, hogy napi üzembiztosság meglegyen.
Persze lehet azon vitázni, hogy mi az "igénytelen" de úgy gondolom, hogy az autó egy használati eszköz.
No meg azt is gondolom, hogy -fényezzem is magam - kell szem és tökösség így megvenni egy autót. Azt meg halkan említem meg, hogy sok esetben teljesülhet ezért cserében a hülye magyar használt autó vásárló legfontosabb kívánalma: alkudhat vég és arczbőr nélkülPersze nem meggyőzni akarlak, csak leírtam a véleményem - ezen túl mindenki azt és úgy tesz amit és ahogy akar.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qtya123
őstag
válasz Integrale #131145 üzenetére
Akkor én eladáskor szopóágon leszek majd. Az összes létező folyadékot, gyertyákat, mindent pontosan az előírt intervallumban cserélem. Kivétel ez alól a motorolaj, ami 15ezer helyett 10ezrenként csere és a légszűrőt is cserélem egy évben kétszer, mert én úgy ítélem meg, hogy fél év alatt úgy telemegy, hogy nincs gusztusom benne hagyni, akármennyit is ír elő cserének a gyár.
DE folyadékokról, szűrőkről a számlákat eldobáltam, az intervallumokat meg nem füzetbe írom, hanem excelben, amit mindig felülírtam/felülírok, mikor van a következő km vagy dátum. Cserékről meg számla nincs, mert magam cserélem.Ja és az autó lökhárítója, motorházteteje és két első sárvédője kompletten fényezve van, mert sok kavicsfelverődés volt rajtuk. Ki fogja majd elhinni eladáskor, hogy nem rommá volt törve az eleje.
Ezek alapján az én autóm egy igénytelen, kettőből összerakott fos. -
Qtya123
őstag
válasz Integrale #131158 üzenetére
Értem én, amit írtál, max Te értetted félre az eszmefuttatásom.
Nyilván előny, nem elvárás a vezetett múlt, erre írtam, hogy szopóág, hogy ebből az előnyből kikerültem az első bekezdésben részletezett dolgok miatt.A második bekezdés meg egy továbbgondolt eszmefuttatás volt, hogy vajon hány ember hiszi el, hogy nem törött az autó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Integrale #131145 üzenetére
Nekem sokkal többet mond, amikor látom az új vezrérműszíjat a 10 éves görgőkön és eredeti vízpumpán(számla csatolva a vezérlés cseréről ahol a pumpa és a görgők is szerepelnek). A papír sok mindent elbír, aki ért hozzá, az kiszúrja karbantartott autót a papírok nélkül is.
Sokszor látni ilyet: új futómű alkatrészek, de minden csavar éle ledarálva. Régi önbiztosító anyák az új gömbfejen(1x használatosak), régi féltengely anyák az új csuklón. Repedezett gumi fékcsövek gépzsírral bekenve, hogy betömjék a repedést.
[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Integrale #131166 üzenetére
Komolyan nem értem miért fújnak itt sokan arra, hogy egyesek elrakják a számlákat. Senki nem mondta, hogy pusztán ezen papírok alapján kell megítélni egy autó állapotát vagy hovatovább megvenni. Nyilván ezek nélkül is lehet pöpec egy autó, mégis jelent némi pluszt, ahogy te is mondod.
Tényleg nem tudom másnak felfogni, mint szándékos értetlenkedésnek.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Morris
veterán
válasz Integrale #131166 üzenetére
Csak hiú reményeket táplál... sajnos...
fi:zi'k: semmi pluszt nem jelent. Én csak vilike véleményére reagáltam. Mivel azt írta, hogy csak akkor ha van sok papír.
De ez butaság. A sok számla meg egyéb, csak önámítás. És azért reagáltam erre, mert nyílik a bicska a zsebemben annak hallatán, hogy ha egy autó szerelési múltja papírokkal és számlákkal van igazolva, az egy megbízható autó egy megbízható gazdával.
De ez nem igaz!!![ Szerkesztve ]
-
válasz Integrale #131176 üzenetére
Azért írtam h akinek nem Inge, az majd ismerkedik Heidi-vel
Picit olvass vissza. lenko, kornelka de sokan mások is lírták: nincs autó csak így. Kizárták h egy jó műszaki állapotú autó érjen annyit mint egy papíron jó.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tin_Shield
őstag
válasz Integrale #131212 üzenetére
A GT gyönyörű, szerintem a legszebb modernkori Alfa, mindig megcsodálom bárhol is látom.
Mennyire vállalhatatlan a hátsó ülés egy átlagos testalkatú, mondjuk 175 centis felnőtt számára, pl egy Bp-Bécs viszonylatban? Nem terpeszkedésre gondolok, ha annyit nyújt mint egy átlagos mai kisautó az nekem már elég. -
-
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Integrale #132344 üzenetére
Igen én is így tudom. 20 rossz motoros listában is benne van, gondolom ezért is annyi, amennyi.
(#132345) Tsebacsi
Állapotfelmérésen talán ki lehet szűrni a nyűgjeit, de a konstrukciós hibákra viszont nincs gyógyír.... Vagy?"Drágán javítható hibák egész tömkelegét képes produkálni. Vezérlése meglehetősen bonyolult (a klasszikus vezérműszíj megfejelve egy fogaskerék-origamival, ami magát a vízpumpát és a kiegyensúlyozó tengelyt hajtja). Ezeket a kerekeket rugók feszítik egymáshoz, melyek nyúlnak, a kerekek kopnak, zörgős és pontatlan lesz, elmászik a vezérlés. Pluszban sorozatosak a turbóhibák, problémás az EGR-szelep, átégnek a csővezetékek, beteges az elektromos rendszer (jeladók és a vezetékelés is) és a befecskendezők is.
Mindehhez adjuk hozzá a forgattyús mechanizmus hibáit (ettől nem ritkán az 1,5- és 1,9-es dCi-k is szenvednek), melyek leginkább az eltúlzott olajcsere-intervallumból adódnak, a fölöslegesen bonyolult műszaki megoldásokat és a problémás PK6-os kéziváltót... és megkapjuk a kombinációt, amelytől meneküljön, ki merre lát." (a linkelt cikkből)[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
^Boss
őstag
válasz Integrale #132549 üzenetére
volt benne egy olaszországi út, de valóban, 20000 tuti csak város.
havi 600km város nagyjából.
mit ajánlanátok?
akkor letisztítva az elvárások:
- fickós, nyomatékos legyen, ez a 2.5 év szívás nagyon betett nekem, szeretném azt érezni, hogyha odalépek, megindul
- bírja ezt a városozást
- próbáljuk spórolós üzemmódban 10l alatt tartani
- nyilván ha odalépek, nem cél a 9.5-ös fogyasztás, akkor ez a része nem érdekelköszi a sok kommentet, esetleg még egy megbízható chevy/opel-hez értő szervizt ha valaki ismer, bedobhatná
-
nagyúr
válasz Integrale #132549 üzenetére
Egyreszrol igazad van, a dizel nem illik annyira bele a kepbe a keves futas+varos miatt, viszont ahogy olvasgatom a kommentjeit, pont egy dizel motort ir korul, alulrol huzzon, 0-100 8sec korul, 10L alatti fogyival. Szvsz neki nagyobb fun lenne egy dizli, ha nem szereti forgatni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen