-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
válasz Integrale #114209 üzenetére
1.7-el nem vennék akkora autót... Az 140 lovas benzines is langyos egy kicsit... 1.9 cdtdi az a belevaló minimum...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz Integrale #115087 üzenetére
Lassan 1 éve vettem Németből...és semmi nem romlott el bazz!
Olaj+szürőkön kívűl semmit nem kellet cserélni.
1 év alatt kb 80+városban használtam.és nem kormolt le se az EGR.se nem lustult el,egy deka füst nem jön ki soha az autóból,se a turbó nem fütyül se semmi kutyaf@sza se ugat vissza..Nem szoktam csapatni..... 2 gyerekes apuka vagyok.
Szóval ezért nem értem amióta megvan,hogy miért nem vesz mindenki ilyet...
Aki nem hiszi az nyugottan keressen fel személyesen Debrecenben megtalál!
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
nesa
veterán
válasz Integrale #115692 üzenetére
a fiat 1.8 ra szoktak rakni 1.3 asnak a turbojat ezzel azt erik el hogy allul is nagyon huz aztan mire kiporog ugyanolyan lesz mintha nemis lenne, de vegig ugy mintha gumin huznak.
A citromon is gondolkodtam mar turbo cseren valami kissebbre mert ez hogy 2200 on ebred nekem nem tetszik jobb lenne ha mar 1200 korul ebredne es az se erdekel ha nem porog 3500 nel jobban, lehet mar az is eleg lenne ha a vezertengelyt kicserelnem a szivoera hogy lent tobb legyen a nyomatek mert most 1600 alatt nagyon nem erzi jol magat.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
roberto211
őstag
válasz Integrale #115726 üzenetére
Ennyi. Nem hiába vettem én swiftet inkább magamnak a compact helyett. Pedig ennyiért vehettem volna compactot is, sőt már korrekt darabot is betudtam volna hozni.. De nem...
Mondjuk tankolni sokat tankolok... Napi 3-4 rugó mostanában(és még egy ideig) .. Múlt héten belement vagy 800km.
Anno még a nepper beszélt le a compactról... Mondta " figyelj ennyiért van már bmw is, ha akarod hozunk be neked pár nap alatt megvan, de azt nem lesz elég tankolni, és ne csodálkozz ha egy héten 4x kocsi alatt fekszel mert mindig lesz vele valami ".. Mondom igen.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
padi68
senior tag
válasz Integrale #115776 üzenetére
Sajnos itthon mindenki hülyének nézi az embert: ma voltam pár helyen és már a hivatalos kereskedésben és kezdik a játékot:
Kereskedő: az autó keveset futott és sérülés sem volt rajta
Én: aha látom hogy nem értesz hozzá haver mert én sajnos az audinál vagyok minőségbiztosításon, úgy hogy mivel mi 0,5mm -es hézag eltérésre vagyunk rákattanva látom a "szép" hézagokat, a kopásokat a különböző helyeken ami nem 100ezer km alatt alakul ki.... na ezután jobb esetben anyázás nélkül otthagytak...
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
-
Declare
őstag
válasz Integrale #115965 üzenetére
Viszont ezek szerint az ujak talan mar rendben lesznek/vannak
(#115966) footy nekem a tsi es tsi között van különbseg. A 2.0, 1.8 (jo ezzel voltak allitolag bajok) szvsz jok, az 1.4 tsi kezdeti beegsegei sem voltak veszesek, de ez az 1.2 tsi ez egy katasztrofa volt.
(#115969) focvis ez igy van szerintem is. Olajcsere idöben (nem 30k-nal) es egy pici oda figyeles.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #116097 üzenetére
ja, a FB oldalukon megaszondtak, hogy a PuntoGT 97-g keszult csak, pedig 99.08-g ment
az enyem pl 98.12 kiadasu, csomo alkatreszen rajta van a 98.10 havi gyartaskod
es ismerek 99.06-s gyartasut is itthonHGT Marea jo nehez, 1350kg asszem, a Bravo jobb lett volna
amugy az nem is gyorsul vmi jol, meg nem eleg nyomatekos sem a motorja, egy koppszeria PGT-vel lazan le lehet cigiztetni a HGT Bravo-tmondjuk kettootvenert nagyon sok minden mas nem fert volna bele a budget-be, az is biztos
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #116105 üzenetére
azert annyira nem konnyu am, mert a RS Fiesta 1.6Turbo 100kg-val konnyebb nala, a GTi Swift meg 200-l, de megis gyorsabb ezeknel
pl ha belegondolsz a 182 Bravo 1.6 16v 20kg-val nehezebb csak (1050kg) es az mennyivel nagyobb bode, meg ott a motor is nehezebb, az 1.2 16v pedig meg konnyebb is (1010kg)
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #116134 üzenetére
nehez kifogni jot, mert ritkan van olyan elado, kolteni nem akar ra senki, azt meg kesobb dragabban bosszulja meg...
ez a sotetkek amugy jonak szamit, vannak ennel sokkal lepattantabbak is, bar a nagyon-nagyon olcsobol is lehet jot csinalni magadnak, hiszen azt van mibol felujitani fek-futomuileg is
en Bp-i vagyok, akire gondolsz az szerintem a Sada (volt), de o mar nemetorszagban el egy ideje, o hozott be es bontott autokat is D-bol CH-bol, neki is volt 2-3, az ex-baratnojenek meg mindig az a PGT-je van meg, amit akkor hoztak be svajcbol, amikor meg egyutt voltak ~3 eve
(pedig a mostani palija nagy VW-s , de erted?, igazi noi tulajos auto, es az nem csak papiron az )en kisebb dolgokat szoktam csak butykolni az automon en is, de nincs emelom se, meg nagyon szerszamom se komolyabb dolgokhoz, ha kell vmi megis olyan, akkor atfurikazok vele a Tibibacsi szerelohoz, vagy a sarga PGT-s Dindi-hez, en fek-futomu dolgokhoz eleve nem nyulok
nagyon nagy dolgokat atnezni nem lehet, menni kell vele egy mesekort, aztan kesz
3500-4000-nel ne torpanjon/rangasson be teligazra, meg ne sziszegjen, a hutoventi legkesobb a hofokjelzo iv felso iv also élénél vagy vizszintben induljon el, a kipuff ne fustoljon sehogy, se keken, se feketen
hidegen nagy kezugyesseggel le lehet szedni a turbo szivocsovet es megprobalni megmozgatni a turbo tengelyet, de melegen ez nem ajanlott, mert az alkarodrol leeg a szorha kicsit varrogepszeru a hangja a motornak, akkor vagy kopott a veztengely, mert tul kicsire, rosszul allitottak be a szelephezagot es megette, vagy direkt nagyra van allitva es akkor viszont orok darab
(melegen eltunik/lecsokken a hidegen beallitott (tul) kicsire allitott szelephezag es akkor nem tud koze menni az olaj, amikor eppen fent atfordul a butyok, mivel nincs/kicsi a res ehhez)olajnyomas uzemmeleg motornal 1.5bar legyen 10W-s olajjal, 5W-sel a 1-1.2bar is OK, hidegen 3+ bar
(van olajnyomasmero a kmora egysegben)nagyjabol ennyi
több drón kell ;P
-
!Overdose!
őstag
válasz Integrale #116382 üzenetére
Megnéztem egy 6 sebességes 16V-t és egy 1.9JTD-t. Mindkettő 450k körül mozgott és mindkettő vállalható állapotban volt. Műszakilag, ha jól rémlik mindkettő rendben volt, inkább esztétikailag voltak hiányosságok, illetve a dízelhez csak téli, a benzineshez pedig csak nyári gumi volt. Nem voltak költségmentesek, de jók voltak az alapok. Érdekes, hogy mindkettőt a Jófogáson találtam. A Hahu-n inkább drágábbak voltak.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #116421 üzenetére
2.4-bol a 130lovas fixgeos IHI csigas, a 136lovas T25V geometrias Garett egyseget hasznal (156 2.4JTD, utolso eves, 2001-s Marea 2.4)
de 1:1 atcserelheto amugy, mert minden csavar ugyanoda esik a ketton
aggyal terveztek, nem ugy mint a jurgenvagennel, hogy minden qrva motorkodnak mas alakzatu a retkes turboja, meg a kollektorjaa geos lejjebb is elindul kb 14-1500-tol, a fixgeos csak ~2000-tol
mondjuk en az uresen 1500kg-s bodehoz nem vennem 1.9-sel, az ziher, beleultok 3-n es mar 17-1800kg az auto 105paripa melle
azert az mar eleg hoki dolog kezd lenniMarea-nal ugy van, hogy a 1.9-s elol kisebb fekes meg hatul dobfekes, a 2.4 elol nagyobb fekes es hatul is mar tarcsafekes
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
-
parandroid
nagyúr
válasz Integrale #116642 üzenetére
És tényleg, egy nem hivatalos fórumon ezt találtam, remélem megbízhaztó infók:
Euro 3 D4 benzin: minden X-szel kezdődő motorkódú benzinmotor
Euro 2 D3 dízel: minden X-szel kezdődő motorkódú dízelmotor
Euro 3 D4 dízel: minden Y-nal kezdődő motorkódú dízelmotor
Euro 4 benzin: minden Z-vel kezdődő motorkódú benzinmotor
Euro 4 dízel: Z17DTL 80 PSp
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Declare
őstag
válasz Integrale #116639 üzenetére
Van ahol igy, van ahol ugy soroljak, mindenesetre, megegyezhetünk, hogy nem premium
(#116644) [rvilike] nem tervezek 316i -t venni , de nincs azzal baj, irtam en, hogy volt a csaladban es nem is volt rossz kocsi (bar azert vicces, hogy 5 ev alatt 2x nem isndult el reggel es trailer vitte szervizbe valami hiba miatt, pedig 5 evesen valami 70k km el lett eladva , de ez egy mas kerdes ). Ettöl függetlenül en nagyon szerettem vezetni es jo is volt....ha nem erted, mire irtam, amit irtam, sajna akkor ez van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Filléres Redmi érkezett
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Android játékok topikja
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Autós kamerák
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Ukrajnai háború
- Politika
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs