- Microsoft Excel topic
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Zyxel NAS326
- Facebook és Messenger
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz Integrale #109975 üzenetére
Quattroporte: biztos fantasztikus autó, de most koncentráljunk inkább a megfizethetőbb kategóriára.
Ghibli: szintén.
500X: a felsoroltak közül ehhez még nem volt szerencsém.
Grande Punto: csapnivaló az összeszerelési minősége. Újkora óta van apósomnak, de rossz ránézni.
Bravo: a motort leszámítva mi többet tud nyújtani, mint egy Golf, Focus, Civic, Corolla? Semmi nem jut eszembe, kivéve az első kisablak okozta akkora holttér, hogy nem engedtem volna forgalomba helyezni a
típust.Croma: árulták egyáltalán nálunk? Szerintem nem, de javíts ki, ha tévedek.
Thesis: a szomszéd kerületbe sem mernék vele elindulni. Nagyobb baj, hogy a népítéleteket böngészve még a tulajok sem.
Most komolyan! Félretéve az elfogultságot hol vannak ezek az autók egy Punto I-hez, Deltához, Kappához, 75-öshöz, 155-öshöz, 156-oshoz viszonyítva? Az olaszok fantasztikus autókat gyártottak a múltban, de szerintem ennek egyszerűen vége. Egyébként nem csak róluk gondolom így.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
8th
addikt
válasz Integrale #109998 üzenetére
Azért nagyon cink, hogy egy újkorában meglehetősen drága autóban 10évesen már rendesen zörögnek és lógnak a kárpitok, nyekereg a műszerfal, spontán eltörik az ülés háttámla állító mechanikája és ezek csak a beltér kézzel fogható dolgai. Volt már leszedve váltója javítás miatt az első futóműve két évente felújításra szorult, elektromos problémák, öt év alatt kétszer kellett trélerrel összekaparni az út széléről mert megállt mint a szög. A motorba is bele kellett nyúlni az se volt olcsó móka de mondom sajnos nem jut eszembe minden. egy modell fullos csúcsváltozatánál egy nagyon gáz. Neki nem tűnt fel mert Delta Int.-ből ült át ami szintén nem a megbízhatóság netovábbja. Mostanában egy újabb fajta MX-5 el szokott jönni és valósággal kisimultak a ráncai.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Integrale #110171 üzenetére
290nél megállt a kilométeróra és ugye ismerjük az Opel órákat. A valóságban az valahol 270környéke lehetett de talán még annyi sem. Azt megüti egy D2 S8 is pedig a motorja gyengébb a bódéja 200+ kg-al nehezebb ráadásul még összkerekes is. Jópofa autó a Lotus Omega de csak azért ilyen nagy a hype körülötte mert nagyon kevés készült belőle miközben se nem valódi sportkocsi se nem luxuslimuzin csak egy felkoxolt „A" Omega.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
TaaT
veterán
válasz Integrale #110351 üzenetére
Mondjuk utánaolvasva a wikipedia azt írja hogy a Bravo gyártását 2014 júliusában leállították Európában, utód nélkül. Lehet a brazil gyártásra gondolt a TC...
Komoly szemléletváltás kell a Fiatnál, és ehhez kevés lesz a marketingosztály leselejtezése.
Give them hell Ukraine!
-
nesa
veterán
válasz Integrale #110832 üzenetére
Ugye, ezzel mar erdemes lenne aludni nehogy masnak is megtetsszen, szerelomnek volt egy idobe a 85 os julia fakormany a falon.
(#110833) rbalint88
Ez a baj az olasz kocsikkal ha van 55 szin a katalogusba abbol megvan a szurke 50 arnyalata a maradek 5 bol 1 az feher + 1 a fekete 1 a sima piros, 1 a bordo metal (nalam ez jatszik),+ van meg a padlizsan lila, remelem nem maradt ki semelyik -
roberto211
őstag
válasz Integrale #111077 üzenetére
Na pont ezért nem vettem fastrát mert nehezebb meg lomhább is. Es lehet itt arra fogni h "uhh cirka 200al nehezebb azert lomhább ". Ja de 100/400ccm el több. Mondjuk le be annyi mint az ezres 7le híján (Gyári állapotban ).
Tehat hagyjuk ezt a " mérföldekkel nagyobb kategória "témát. Méretben valóban nem egy kat.
De nincs mindenkinek szüksége nagy(obb)autóra.
11076 gzbotii: Most visszakanyarodunk oda ,hogy az a jobb meg az a biztonságosabb amibe több anyag van? Meg opel soseKopel?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Integrale #111180 üzenetére
Az lehet de,hogy a megane tutira biztonságos azt 100%ra tudom mivel sajnos tapasztalat. Csak nem megane hanem megane scenicel de ugye ez is a meganera épül és ez is 4 csillagos.
Ha 70es csatt után. kiszalltam úgy, hogy térdem kicsit piros lett szerintem allithatjuk azt,hogy kategória legbiztonsagosabb autója netes tesztek alapján is. G astrae sem rossz de szerintem megané jobb ez mellett pedig vezetés közben sem leszel depressziós a fekete, unalmas muszerfaltol. De ez másodlagos szempont ugye.
Ha már választani kéne kettő között akkor megane. Kényelmesebb, szebb,komfortosabb. Szerintem.Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Dorien
veterán
válasz Integrale #111859 üzenetére
Én is így gondolom. Nekem most 5W40 van az 1.4 Focusban és 9e km alatt fél litert töltöttem utána.
g4bb3r Ha a fogyasztás és az alkatrészár, és -ellátás nem probléma - ezeket szerintem érdemes lecsekkolni vétel előtt - akkor hajrá. Nyilván van költségkímélőbb választás is.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
gzbotii
veterán
válasz Integrale #112107 üzenetére
Olvasgattam a napokban és szinte mindenki azt mondja, Barchetta belül tágasabb. Meg ha Puno1-re épül, alkatrészek (amik kompatibilisek) gondolom gombokért vannak (akárcsak a Corsához)
Amúgy, ment WP OFF-ba egy kérdés neked (is)
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
parandroid
nagyúr
válasz Integrale #112107 üzenetére
Ennek a hozzászólásnak a függvényében meg kéne jegyeznem a nicked, hogy ha esetleg autót keresek, akkor véletlenül se hallgassak rád. Úgy szép az élet, ha nem vagyunk egyformák, legalább nem csapom le a kezedről, amit kinézel majd magadnak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Integrale #112113 üzenetére
Szigorúan esztétikai szempontok mentén nyilvánítottam véleményt. Abban nem hiszek, hogy egy Punto egy kicsivel is rosszabb, vagy problémásabb lenne, mint akár egy hasonló korú Corsa, vagy akár Polo.
Ez viszont szerencsétlen számomra védhetetlenül csúnya, nem is értem, hogy lehet egy napon említeni az MX5-tel. De ismétlem, semmi gond nincs azzal, ha valakinek ez bejön, elismerem, hogy nem mindennapi jelenség, meg érdekes is, de számomra vállalhatatlan.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
adatfalo
senior tag
válasz Integrale #112115 üzenetére
Hello!
Megerősítést kérnék, hogy a terveim jók-e.
Egy barátom örökölt egy VW Golf IV 1.6 16V Edition+ -t. Mindössze 76 ezer kilóméter van benne! Viszont a jobb első sárvédőn egy nagyobb tenyérnyi horpadás, míg szintén a jobb oldalon a hátsó sárvédő idom karimáján is van 2 kisebb horpadás. Ezen kívül a gyári kazettás magnó nem üzemel (ezt amúgy is cserélném), valamint microkarcos, mivel kavicsos parkolóban tartották amióta meg van nekik (első tulajok). Amit még tudok a kocsiról, hogy az első ablakemelők cserélve lettek (típushiba), viszont a szintén jellegzetes gyújtástrafó hiba még nem jelentkezett.
Jelenleg ott tartunk, hogy inkább én csináltassam majd meg a horpadásokat és akkor 750k-ért vihetem. A fentebb leírt adatok tudatában jó ajánlatnak tűnik? Mielőtt megveszem természetesen egy szerelővel is megnézetem, de örülnék ha több helyről is kapnék megerősítéseket.
www.adatfalodesign.hu
-
Declare
őstag
válasz Integrale #112326 üzenetére
Na en ezt pont nem igy latom. Epp ezt irom, hogy vegre egy szep letisztult, elegans es nem hivalkodo forma. Nekem amilyen az elözö 7 esek voltak (az elmult par ev), meg amilyenek a passatok, ez az agyonkromozott giccsparade, hat szerintem nagyon gaz. Mindig a fukszos gádzsék jutnak eszembe....fux a nyakba, kezen, mindenhol, csak hogy nezzenek mar ra, mennyire menö es mennyire gazdag...
Ez gyönyörü, letisztult + technika...top.
(#112325) peterkeT ez is egy aspektus. Mondjuk a polonak at kell meg esnie egy ket megujulason, mire a hatso üles pozicioja olyan lesz mint ennek a 7esnek
-
mdani01
aktív tag
-
8th
addikt
válasz Integrale #112350 üzenetére
Dehogynem buli csak jól kell autót választani. Minek gondolkodik a kérdező nagyobb autóban ha 99%-ban csak egyedül fogja használni? Én a helyében vennék 1millióért egy Lupo 3L-t ami 120km/h-nál klímázva elgurul 3.5 literrel. És ha kicsi? Ki nem szarja le egyedül fog benne ülni és kétszemélyes autónak amúgy is teljesen hibátlan. Annál olcsóbban semmivel sem lehet eljárni, értékvesztése már elhanyagolható, az alkatrész fillérekből megvan hozzá olcsó felgumizni és irgalmatlan pénzt megspórolna egy nagyobb dízel autóhoz képest ami a 6 litert simán megkéri autópálya tempónál. De hát ő tudja. Mindenki úgy szopatja magát bucira ahogy akarja.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Ragadozó
Ármester
válasz Integrale #112451 üzenetére
PSA - Ford motorok nagy része ugyanaz, mert közös fejlesztés...
Volvo-jaguár-range rover-mini-peugeot-citroen-mazdade talán, a vivaro-k egyes dízeljei is mintha ford lenne...
nissannál mindig azon gondolkozzunk, hogy mennyire renault...
az 1.9-es fiat dízelt a traktor hangjáról elég könnyű felismerni vezérlés csere intervallumjára érdemes odafigyelni...
ezt motor kérdést nagyon nehéz már átlátni...pl. az új toyota dízel motor már BMW...
Nem fejleszt már önállóan dízel motort a legnagyobb gyártó személyautó szegmensbe, mert benzinesek és a hibridek vannak többségben.
Az is érdekes kérdés, melyikből van több bal vagy jobb kormányos?
Viszont senkit nem akartam megbántani a fórumról, vagy lehúzni az autóját.
minden autóból van olyan, ami megbízható a statisztika szerint, mégis nálad romlik el rajta minden...
Sógorom autószerelő, egyes citroen xsara, hátsó híd felújtás, hátul beállva fékek, munkahenger csere + fékpofák, első hűtő, fűtőradiátor, generátor, szervógomba, műszarfal belseje eltört az ablakemelő kapcsolóknál...csatornázás után murvázták az utcákat...kint parkolt az utcán, felvert murva, szélvédő csere...
biciklis előzésnél visszapillantóját berakták a bal első ablakon...a berobbant üvegszilánkoktól megállva, a vétkes és tanúk sehol...lehet, hogy pechess egy kicsit...és vett megint egy citroent mazohista szerintemMozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Remekelek28
őstag
válasz Integrale #112462 üzenetére
Igen,de melyik fejlesztette ki ?
Volt olyan rio tulaj,akinek 700 ezer km volt benne.A közös nyomócsöves hondolom azért terjedt el,mert kevesebbet fogyaszt?
Egy valamit nem dijazok az europai dizelekbe a kettős lendkerék.
Ha korae meg japán meg tudta oldani sima lendkerékkel eu mért erőlteti. -
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #112523 üzenetére
Bosch ECU-nal egy idoben csak akkor indult el az AC, ha a ECU latta hogy forog a motor by triggerkerek, csak gyujtasra forditva a kulcsot nem indult el
na most ezzel az a baj, hogy 2x at kell fordulnia a motornak, hogy az ECU lassa hol jar a motor, mert a trigger kerek 2x fordul el a jelado elott (4utem=720fok), a veztengely jelado meg csak 1x, es csak akkor tud gyujtasszinkront adni meg befecskendezni is fazishelyesen, amikor ez a ketto jel megvan neki mar
ez mondjuk lelevegosodott kifogyott tankos temanal, ha hujere oninditoztak elotte es nem sok szufla van mar az akksiban eleg szopos tortenet tud lenni, mert tolni kell miatta vagy 10-12m-t ugy az autot, hogy kupplung ki van engedve mar, nem beszelve arrol az aprosagrol, hogy kell vmi lenduletet is szerezni ehhez, hogy ezen a kb 10-12m-n belul az auto ne alljon meg 0-ra
több drón kell ;P
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Apple notebookok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen