- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Microsoft Outlook topic
- Proxmox VE
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Integrale #106433 üzenetére
Pontosítanék... Az adásvételi napján meg kell kötni a biztosítást, különben fedezetlenségi díjat fognak felszámolni. Kb 200Ft/nap.
Eredetvizsgát eladás előtt megcsinálhatja a tulaj, vagy eladás után a vevő, az lényegtelen. Azt hiszem 30 napnál nem régebbi eredetvizsga papír kell, azzal be lehet menni az okmányirodába, ott vagyonszerzési illeték (kocsi függő), törzskönyv (6000), forgalmi (6000) kifizetése után át van írva a kocsi. Erre 15 napod van.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Integrale #106442 üzenetére
Az 1 napot nem tudom, nekem 2 vagy 3 lett mire elfaxoltam a papírokat, és ezért már fizettem a motorra...
És ugye amíg nincs érvényes biztosítás, zsebből fizetős a történet, úgyhogy nem is nagyon mászkáltam addig sehova.Viszont az fontos, ha valaki autót/motort vesz, nem köt biztosítást mielőtt elhozná, okoz egy balesetet tényleg zsebből fizeti a kárt... Dacára annak, hogy 5perccel vagy 1 órával azelőtt vette a kocsit/motort. Erre figyelni kell.
Én a kinézett SMKP-t amit utoljára vettem (nincs rá fedezetlenségi díj), inkább megnéztem, máskorra megbeszéltem azt, hogy elhozom, és úgy mentem érte, hogy előtte kötöttem biztosítást.www.dongosofor.hu
-
-
tresh
addikt
válasz Integrale #106659 üzenetére
DTI és a DCI két külön dolog a rönónál első adagolós második cr rendszerű
Pözsó 1.4,1.6,2.0,2.2 hdi blokkjait a Ford tdci néven pakolja a kocsijaiba
Renault 1.5, 1.9, 2.0, 2,2 Dci nissanokba, dacia ,volvokba kerülnek (volvoba azt hiszem van amelyikbe psa diesel is)
Alfa Jtd dieselek meg az opelba találhatók
TDi mőg konszern (PD,Cr ect)[ Szerkesztve ]
-
-
!Overdose!
őstag
válasz Integrale #106803 üzenetére
Jogos, de továbbra is ingázásról és fogyasztásról volt szó, nem pedig egyéb tulajdonságokról. Komolyan mondom néhány dízeles fejében komoly tévhit van a benzines autók fogyasztásával kapcsolatban. Amilyen körülmények között az a Tipo beéri 4.5 literrel, ott az én benzinesem sem fogyaszt 5.5 liternél többet. Még ha felfele kerekítünk és 6 literrel számolunk, akkor is csak 1.5 liter a különbség, ami a prognosztizált 3 fele. Ettől függetlenül persze hosszú távon egy valag pénzt meg lehet spórolni a dízellel, így ingázásra én is azt választanám. Ebben tökéletesen egyetértek veletek, de a 3 litert hatalmas túlzásnak tartom továbbra is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#16514048
törölt tag
válasz Integrale #106908 üzenetére
Én nem a gyorsasága alapján osztályzom. Nálam a GT elsősorban egy nagy, kényelmes, orrmotoros kupé, a teljesítmény csak ez után jön. Nekem az RCZ és a TT túl kicsi ehhez a kategóriához, a Nissan Z-k meg nagyon nyersek, azoknál egyértelműen a vezetési élmény van előtérben. Az egyébként azonos platformon alapuló Infiniti G35-öt inkább nevezném GT-nek, ott már egy kicsit a kényelem felé billent a mérleg nyelve.
De mindenki más szempont szerint sorolja be ezeket.
-
-v-
addikt
válasz Integrale #106987 üzenetére
Honda Jazz, vagy bármelyik egyterű stb.
(#106987) Integrale : na és akkor mi van veszek egy nagyobbat ami nem szűkösebb
Elhiszem hogy praktikus, ha van gyomrod ezt a külsőt meg belsőt nézegetni hajrá ... én az életben nem vennék leszarom mennyire praktikus, az az 1-2 centi nem oszt nem szoroz, egy Jazz is nagyon kis praktikus és élhető autó hírében áll, ha meg nem elég méretre feljebb is lehet venni praktikus autót.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Integrale #107100 üzenetére
Gondolom míg gyerekülésben utaznak a trónörökösök, addig nem kell különösebb lábtér, szóval előre lehet húzni őket. De a felvetés jogos, akkor lehet háló kellene maradjon, igazából utána kellene nézni, hogy van-e erre valami gyári, vagy biztonságos aftermarket megoldás.
-
őstag
válasz Integrale #107298 üzenetére
LuckyL az itthon gyartott elso Swift inkabb 30 eves fejlesztes, muszakilag megegyezik a kocka Swifttel.
azt írtam a logannél 20 évvel idősebb tehát ugyan azt modod te isa logannak viszont nem nulla a törésteetszje ez volt a lényeg
köszi hogy válaszoltál azért
cryptot minden termékemért elfogadom
-
belaazallat
addikt
válasz Integrale #107372 üzenetére
Attól még, hogy nő tulajdonosa volt hordhatta rendszeresen szervizbe, ha jó szerelőhöz vitte, rendszeresen cserélve lehetett az olaj! (megfelelő időközönként, megfelelő minőséggel)
Mellesleg én több női sofőrt ismerek, akik simán lepipálnák tudásban az átlag pasikat...
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Rick4
félisten
válasz Integrale #107372 üzenetére
Az enyém is női tulaj volt, mert szimplán a bizti miatt sok sok éve az első közös autót az ü nevére vettük, utána meg a bónusz miatt érdemesebb volt az övén hagyni a többit is. De mindig én vezettem/ szervizeltem, az első neszre már mentem vele a szerelőhöz. Szóval a konkrét szitu minden autónál egyedi. Alul nagyon meg kell nézni, mert sok a rohadós küszöbös,-taposólemezes.
Egy éve adtam el amúgy, mert akkor már vagy 1.5-2 éve nem használtuk, mielőtt novemberben műszakit kapott, az előző műszakija februárban járt le. Árultam vagy egy hónapig, nem kapkodtak érte, pedig új pilkington szélvédő, új akksi, friss műszaki, klíma, elektromos cuccok, pótkerekes lpg rendszer, felújított motor, természetesen minden beépített cuccról számla, vagy 400 ezer értékben. Nekem volt 1.5M-ban, 600-ért vitték el, de ennyiért volt feltéve, egy fillért nem alkudtak.. Természetesen friss olaj, vezérlés, szűrők, gyertyát, trafók, minden, kompletten új fék, futómű, telók, tehát egy fillért sem kellett rákölteniük, majd 10 ezer múlva olajcsere és ennyi. Jó kis kocsi volt, de szerintem eladni senki se ad el olyan autót, amit előtte totál rendbeszedett, csak én.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Integrale #107402 üzenetére
Ha gondolsz valamire, inkább kérdezz, mielőtt leírod azt, mainek valóságalapja nincs, épp csak nem írtam oda.
Az nem tudom, mennyire kétes, hogy vettem egy szervizkönyves, utolsó pillanatig szervizelt autót, aminek össz annyi baja volt, hogy pirosnál szakadt a szíj, 4 szelep görbült. Ugye Te se gondolod, hogy azért, mert a szíj szakad, ez egy lehajtott autó volt. Elárulom, ha nem akarnád megérteni az előzőből, korrekt állapotban volt, felújítottam, cseréltem mindent, ( annyira ráért, hogy júliusban vettem, november elején ment műszakira, addig szerelő, lakatos, festő, meg itthon pihent, hidd el, nem számoltam, hogy akkor most gömbfejet vegyek, vagy stabpálcát. Ha lehajtott lett volna 242K km-rel, akkor is mindent cseréltem. A motorban 16 új szelep szelepszárszimmeringekkel, új tömítés, új csavar, minden hengerben 15-ös kompresszió. A probléma viszont nem ez volt. A jobbféle berakott cuccok mellett 1 év után elkezdtek maradék, nem cserélt (és más autóban soha cserét nem igénylő) dolgok tönkremenni, ha nem láttam volna vételkor a szervizkönyvet, és nem kaptam volna meg az autóhoz, meg se vettem volna. De pl berakattam egy komplett vacsi új valeo (= gyári) kuplungszettet, ami nálam kíméletes vezetéssel, 95%-ban (105-110 km/h-s tempós ) autópályázás, és 70 ezer után csereérett, hogy a berakott 6500Ft-os bowden 1 hónaposan, 6000 km után elszakad, a hátsó tengely egy 6 személyes utazás után meghajlik, a közepében megáll a víz, és szétrohad, hogy az első segédkeret tizenéves korában mindegyiken menthetetlenül elkezd rozsdállni, hogy a hátsó kerekek befelé dőlnek a hajlott tengely miatt, a hátsó lengőkar és a lengőkarcsapágy 2-3 évente cserés.De igazából nekem mindegy vegyél ilyet.
Ha még nem érted, mi a különbség egy tizenéves használt autó, és a Multipla szervizelése között, akkor azt kívánom, ne maradj ki ebből, rengeteg új barátod lesz, autószerelők, bontósok, alkatrészkereskedők. Ja, és én csak egy vagyok az ismert a kb 120-ból akit ismerek, ugyanezt csinálja mind. Szegeden minden harmadik autó Multipla a földgázkút miatt, gyere el, elég odamenni,m fél óra alatt beszélhetsz 10-zel...kérdezgesd őket.
Mikor elvitték, minden meg volt csinálva, új kuplung, új kormánymű, amit akarsz, 1M-t tettek le érte. Akkor pont volt egy 2005 decemberi új Multipla ugyanennyiért, nem mertem megvenni.
Ha megnézel egyet is, erre figyelj:Ha most előszedném az autós kamerám képeit, láthatnád, hogy egy sarokkal lejjebb van még egy Multiplás, egy hónapban 30 nap megyek arra, ebból ha 30x mellette áll, mindig a motortérben matat,
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Integrale #107421 üzenetére
Én megértek mindent, de amit írok az nem a véleményem, hanem a megtörtént tények, és nem csak velem, mint egyedi esettel.... Ja, most nézem, Tipo, ezalatt meg Brava híd van. Lehet egy ugyanaz, nem tudom. Keresd meg az indexen a Multipla fórumot, kérdezd meg tőlük, mi szokott történni a hátsó híddal. Kivétel nélkül ezt mondják, kb 40 ember. Azt én se értem, miért középen hajlik le, de nekem is ez volt. A másik az egy felújított híd volt, nálam annak már nem volt ideje tönkremenni. De ugyanígy gyakori a rugótörés elől- hátul. nálatok előfordult ez valaha? Én kevés multist tudok, akivel nem történt meg...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Integrale #107493 üzenetére
Olvass bele nyugodtan: [link]
Konkrétan a hátsó híd szavakra keresve: [link] és akkor azokat nem nézem, akik csak annyit írtak ugyanezekre a hozzászólásokra, hogy nekik is....
Rajtam kívül? A csapágy még csak csereérett se volt, csak reménykedtünk, hogy az a baj. Az összes Multipláé ilyen. Még egyszer mondom, Szeged van többszáz Multipla, mert itt van egy CNG kút, és a Multiból volt gyári CNG-s is, sokan elfértek benne, és olcsó volt. A szembeszomszéd autókereskedő, volt, hogy 4-5 Multi állt a háza előtt, mind eladó volt. Ha akarok, ma se tudok úgy menni 3 km-t, hogy ne botlanék bele egybe. Minden autókerekedésben van 2-3 eladó, minden utcasarkon parkol belőle 2-3, minden piros lámpánál áll belőle 1-2 db. A szerelők ismerik, a tulajok egymást ismerik.
Én nem másik hídról beszéltem eddig sem, hanem a Multi hidakról, és az bizony mindegyikben görbül. Én se értem, miért, de a tényekkel éppúgy nektek is felesleges vitázni, mint másoknak.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
szőröscica
addikt
válasz Integrale #107505 üzenetére
De ennek utána kell nézni mielőtt megchippelteted.
Mi pl. gondolkodtunk rajta, mikor a vadi új Transit Customöt vettük, hogy nem a legnagyobb, 155 lovassal vesszük, úgyis ugyanaz a 2.2-es motor van mindben, hanem majd megchippeljük. Aztán kiderült, hogy más az erősebb motor csapágyazása, és pl. 6.5 liter helyett 8 liter olaj kell bele és hasonló apróságok. Végül megvettük 300 rugóval drágábban mint a 125 lovasat, pedig egy csipsz max. 80-ba fájt volna. -
szőröscica
addikt
válasz Integrale #107514 üzenetére
Közeli rokonok, unokatestvérek. Csipsz Iván és Tuning Margit házasságából született Csipsz Jóska és Csipsz Pisti, az egyikük Diesel Bözsivel, a másikuk Oktán Ritával keveredett alkalmi kapcsolatba egy gyorsulási versenyen a csippelt tdi-k koromfelhőjének meghitt szürkeségében, ekkor fogant Géza és Béla.
Mikor arra gondolnál, hogy Erzsébet és Rita könnyűvérű leányzók lennének, fel kell hívnom figyelmed, hogy nem adták oda akárkinek szüzességük. Alapvető elvárás volt, hogy olyan kocsival járjanak, ami 4 litert kajál megpakolva 130-as utazó mellett. Mikor feltűntek a megfelelő srácok, jobban szívtak mint egy 2 bárra programozott garrett turbó, esélyük sem volt szegény páráknak.
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz Integrale #107591 üzenetére
Kollárchip
biztos vagyok benne hogy alkalmazottai minden típushoz jobban értenek mint a gyár aki beállította a kocsit
az ostobák szarul adták ki, de a kollárchip majd helyrehozza
optimalizálja !!!!
ne hagyja hogy átverjék, forduljon a kollárchiphez
autója sokkal erősebb lesz és felét fogyasztjamiért is nem gyárt kollárchip autót inkább ha ennyire ért hozzá
ja mert kínából egyszerűbb rendelni valami tuningboxot amit ráköt aztán meg csavar kettőt a beállításon
a paraszt meg hadd nyomja neki amíg gurulcryptot minden termékemért elfogadom
-
ludsimon
veterán
válasz Integrale #107609 üzenetére
A benzines 4-5 km alatt bemelegedik üzemi hőmérsékletre. Dízelnek kell 15-20 km. Ezért fogyaszt ennyit.
1.8TD Endura-DE-ben megnézem mit csipszelsz.
Max beleteszel egy Cheetos-t.Szét van húzva valami elektronika, hogy jobban menjen, szerintem az miatt fogyaszt többet.
Én biztos nem húztam volna szét fater helyébe, de ő sportosan szeret vezetni.Jim-Y: Akkor maradjon első autónak egy benzines!
Amíg valóban nem mész 15-20k km-t addig nem éri meg a dízel, több alkatrész miatt drágább is fenntartani a dízelt ha valami tönkremegy.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Integrale #107647 üzenetére
Persze hogy sokat számít mennyivel kevesebbet kell 'dolgozni', de azért azt is bele kell számítani, hogyha csak heti 2x megy ennyit oda vissza az már 8000Ft(1760km-t/hét), ezt megszorzod 4-el kijön, hogy 32.000Ft/hó és megspórolt 'csak' -9,6 órát. 3400Ft/óra.
Mondjuk jelen esetben nekünk/nekem el kell gondolkodni, hogy évi 2x 2000km-es Bp-London távon nem igazán érdemes a 110-et tartani, inkább 130-140-el végigjönni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Integrale #107650 üzenetére
Ha kifizetik az üzemanyag költséget akkor nincs gond (ergo akármennyivel mehetsz, kifizetik), akkor van a gond, mikor fix bérezést kapsz és nem fizetnek üzemanyag költséget és még nem is vagy jól megfizetve.
De mondjuk nem gondolom nem lennének az ilyen szállítók megfizetve és földhöz vágná őket az a -30-50k.undefined
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs