- Milyen routert?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Mozilla Thunderbird
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Linux kezdőknek
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #15388 üzenetére
Biztos csak a rosszindulat beszél belőlem, de sztem csak pénz állt a házhoz, megvette a legdrágább kaphatót ismerős bringaboltjában, és rászereltette a korábban a tescobájkon használt nyergét, mert az volt kényelmes.
Csak szimplán nem egy hozzáértő árulja, és használja, de ettől függetlenül szereti.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
veterán
Asssztamegveszekedett... jövő héten akartam volna bringabutikból hajtókart meg elsőhátsó váltót rendelni, erre ami eddig 42k lett volna most hirtelen 52k. Ilyenkor tudnék nagy piros gombokat nyomogatni szilárd meggyőződéssel.
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
Xantomas
őstag
válasz Jancsi #15380 üzenetére
Rossz ötlet. 29-es montifelnit ajánlani őrültség. Először is, mert nincs olcsó, és erős 29es felni. Drága, és könnyű van, erős nincs, ráadásul egyik sem felni fékes.
Itt most nem a 17mm széles 29er felninek "csúfolt" trekking felnikre gondolok, hanem pl a 26mm-es Sun Ringle MTX 33-ra, ami úgy szanaszét van könnyítve, hogy ekkora méretben összecsuklik mint a Touron egy carbon felni ütközésnél.
Mavic A319 + Deore agyak + dt küllők, és kap egy baromi erős kereket.
(Igazi állat, erős treking felni, amit a 29er montisok is használtak az elején, mikor még nem voltak spec 29er felnik, ennek párja a TN317, csak fékfelület nélkül)
(#15402) benedekco Szerintem nem az. Sokan, miután leszakad a gyári, egybeöntött PU nyeregről az orra, ilyesmi B+ nyeregre cserélnek, mert ez hasonlít leginkább az idősek által igen kedvelt széles, Brooks másolat hasított bőr túra nyergekre.
(#15403) anaqer Bikestore 24?
kicsit lassabb mint a bringabutik, van személyes átvétel, amit Budapest-Budaörs határában levő használtautó telepen működő Subarus bódéban van.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
hoffman_
nagyúr
válasz Xantomas #15404 üzenetére
220 ezres montin Acera hajtókar és váltó, ezek is vágják az árazást. Ezt a bicó 100-al olcsóbban még meg is venném.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
veterán
válasz Xantomas #15404 üzenetére
Megnéztem, de ez sem olcsóbb és néhol meg teljesen összevissza van be árazva: Deore hajtókar 157k, LX hátsó váltó 27k, egyéb vicces dolgok... ilyen szintű igénytelenségre mondják azt, hogy "azéesztnemkéne".
Ilyenekről lett volna szó egyébként: FC-M542, FD-M660, FD-M662 de ezek után úgy néz ki, viszlát SLX...
[ Szerkesztve ]
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
rétisün
veterán
válasz anaqer #15408 üzenetére
nézegesd a bikemag aprót, új cuccokat is ki lehet fogni, jó áron....
mod: ma hazaértem defekt nélkül igaz, a szelet nem úsztam meg, de hazafelé legalább jó rá tudtam támaszkodni
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Teasüti
nagyúr
válasz belaazallat #15410 üzenetére
Jó/tartós/olcsó. Válassz kettőt!
-
ludsimon
veterán
Üdv!
Gondoltam megosztom mai élményemet egy kombi rendőrautó társaságával.
Hazafelé biciklizek szabályosan kresz szerint megfelelően felszerelt biciklivel mikor is egy kombi rendőrautó 18:00 körül a Róna utca felől érkeztem az Örs felé Bánki Donát utcán (zöld nyil) haladva kihajt elém tipikusan mielőtt ellenőrizte volna jön e biciklista a kerékpárútról egy kombi rendőr autó megkülönböztető jelzés nélkül.
Valahogy megéreztem, hogy nem fog elsőbbséget adni így rögtön fékezni is kezdtem.
Megfordult a fejemben milyen reklám lett volna számukra, ha hagyom magam 'elgázoltatni' de inkább nem próbáltam ki.Láthatóság megvolt egy 900Lumenes fénykard társaságában.
Bevilágítottam mikor megálltam akkor láttam 4 vagy talán 5 rendőr is a kocsiban..
Gondoltam magamban ilyen sötétben rádaásul senki nem volt a környéken, még bizonyítani se tudtam volna, hogy én szabályosan közlekedtem...Kérdésem a rendőrök felé:
Miért várjuk el, hogy szabályosan közlekedjenek a polgárok mikor a RENDőr nem tartja be a szabály(oka)t????[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz hoffman_ #15413 üzenetére
Én a saját biztonságom érdekében döntöttem így.
Én ha látok egy készülő 'balesetet' akkor inkább az ösztöneim a kiutat keresik.De sugallta valami, hogy most itt kéne megmutatni és hagyjam magam.
De mind1.
Média ilyen sötétbe már úgy se jön ki tehát senki se tudná meg csak az én károm lett volna ott.
Eséssel nálam se lett volna gond.
btw nem vagyok én annyira öreg, nem kell senkit eltartanom.[ Szerkesztve ]
undefined
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #15412 üzenetére
mér, az milyen volt, amikor a haveromékat begyűjtötték a rendőrök (állítólag az októberi ellenforradalomról akartak megemlékezni (ebből azért sejteni, milyen régen volt )) szépen bepakolták őket a rendőrautóba, és a rendőr a legnagyobb lelkinyugalommal elindult (volna, ha a társa nem szól neki) az egyirányú utcán forgalommal szemben. és nem két napja volt a kis városkánk fő utcája akkor már egyirányú
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
hoffman_
nagyúr
válasz ludsimon #15414 üzenetére
Nyilván. Ésszerűen, helyesen döntöttél. Csupán azért írtam le, mert nem szeretem "hagyni magam" , itt nem működik az "amit szabad Jupiternek, nem szabad a kisökörnek". Be kell tartani, kész, pont. Az, hogy ha esek egy nagyot, nekem belefér, "munkaköri" velejáró dolog úgyis, estem annyit, hogy még ha rosszul sikerül is, nem gond. Feltételezve persze, hogy nem 40-50 km/h-val mentek, annál persze több eszem van nekem is, hogy az elé beugorjak.
Amúgy meg alternatív megoldás 10-15km/h-val nekimenni a rendőrautónak oldalról, az jött volna ki a legjobban
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
-
zsolt19900
őstag
sziasztok
kapok kölcsön egy időre rokonomtól egy ehhez hasonló (nincs az enyémen tárcsafék és láncvezető vagy hogyhíják azt ott lent a pedál környékén)
és lenne egy két kérdésem:
ezt a biciklit nem a rendeltetésének megfelelően hanem simán bicajozni ide-oda menni használnám, szóval nem "ugrabugrálni stb." amire eredetileg való.
Kérdésem az lenne, hogy az ülését gondolom ha megfelelő magasságba megemelem és vízszintbe helyezem, akkor kényelmes lesz mint a "normál" bicajokon, és ti milyen ülést ajánlotok ami kényelmes és esetleg nem túl húzós az ára?
A nyereg a kérdéses most legfőképpen, mert az nem áll a helyzet magaslatán rajta, illetve milyen nyeregszárat érdemes venni ami van olyan hosszú, hogy feltudjam annyira emelni a nyerget, hogy kényelmes legyen normál használathoz is a bicaj.
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Teasüti
nagyúr
válasz zsolt19900 #15421 üzenetére
Érdekesen fog kinézni egy fél méteres nyeregcsővel, ha te ezt ki akarod emelni mondjuk a kormány magasságába.
A tied milyen színű? -
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #15422 üzenetére
Hjah, tök egyértelmű, h hüleség ezt moddolni.
A geometria direkt így van kitalálva, alacsony nyereggel.
Ez kb. olyan, mintha egy AM bringába kemping kereket raknánk - menni lehet vele, csak kérdés, h h néz ki."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dqdb
nagyúr
válasz zsolt19900 #15421 üzenetére
milyen nyeregszárat érdemes venni ami van olyan hosszú, hogy feltudjam annyira emelni a nyerget
A nyeregcső gyártója megadja, hogy a teljes hosszból mennyinek kell a vázban lennie, ez nálam 350 mm-es nyeregcső mellett 130 mm. Ha ezt nem tartod be, akkor könnyen elrepesztheted a vázat és/vagy a nyeregcsövet is.A probléma a geometriából adódik, ehhez nagyon hosszú nyeregcső kell, 400-420 mm-nél hosszabbat nem igazán szoktak gyártani, szóval hasra ütésre maximum a bilincstől számítva 270-290 mm-nyi távolságot tudsz nyerni, és további 20-30 mm-t hoz maga a nyereg. A problémát növeli, hogy a meglehetősen ferde nyeregvázcső miatt nagyon a hátsó kerék fölött fogsz ülni hosszú nyeregcsővel, ami a tekerést nehezítheti. Ha nem vagy igazán alacsony, akkor szinte esélytelen, hogy ebből rendes bringázásra alkalmas szerkezetet nehéz lesz kihozni ...
Olyan, hogy kényelmes nyereg, nem létezik. Olyan, hogy XY-nak kényelmes nyereg, igen. Sok sikert a kereséshez Tuti recept nincsen, jó páran már nem az elsőt koptatjuk, mert sikerült mellényúlni. A nagyon puha, nagyon kényelmesnek tűnő nyergek általában 10 percig nagyon kényelmesek csak, utána nagyon kényelmetlenek tudnak lenni. A nagyon kemény nyergek azonnal nagyon kényelmetlenek tudnak lenni, elsőre, de egy részük sokadszorra is A párnázottságon kívül számít a szélesség, orrkiképzés, ülőfelület stílusa, anatómiai zsákbamacska, amin vagy nyersz, vagy megszokod, vagy drágán próbálkozol.
runner 125: Ez kb. olyan, mintha egy AM bringába kemping kereket raknánk - menni lehet vele, csak kérdés, h h néz ki.
Nope, a középrész leérne kemping kerekekkel Ha nem lennék lusta, akkor előkeresném a többször linkelt sárvédős-bevásárlókosaras-kitámasztós, listaáron 7500 dolláros karbon Specialized S-Works-öt[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
addikt
válasz runner 125 #15423 üzenetére
Mos mé? Tessék megtekinteni milyen szépen összeilleszthetőek a kerékpár alkatrészek. Itt a videjón igen jól kivehető, hogy miként mutat a férfivázon a tacskó kormány. Nálam ez a favorit. Ezután már az ugribugriba is jól mutat majd a fél méteres nyeregcső. Csak érje el a kormányt a delikvens, kerékpározó.
[ Szerkesztve ]
Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
-
Teasüti
nagyúr
130 mm?? Nálam jó, ha 60 bent van.
Igaz nekem kb 220-as nyeregcsövem van csak.
Kéne hosszabb cső?szerk: most látom csak, h bele van ütve pár adat, de alig kivehető, eddig észre sem vettem.
Azt nem írja, h mennyire kell bedugni, de a szöveg alatt látok ilyen párhuzamos rovátkákat, amik körbemennek a paláston. Ha ez a határt akarja jelölni, akkor az para, ha ez legalább egy centivel kilóg?[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Teasüti #15426 üzenetére
Mondhatnám, hogy nézd meg rajta a jelöléstEz valószínűleg függ az anyagtól (kevésbé), a cső hosszától (eléggé) és a cső átmérőjétől (nagyon), ezért a gyártónak illik megadnia. Én korábban egyharmados ökölszabályt olvastam erre vonatkozóan, a mostani nyeregcsövön szerencsére ott van a jelölés, hogy legalább eddig legyen bent, különben szívni fogsz.
Update: Esélyes ... ha nem szabályos 5-10 mm-enként van rovátka a cső szinte teljes hosszában, akkor az a limit lesz.
#15429: de-de
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Teasüti
nagyúr
Nem azt a specit mutattátok nekem, amikor pálcás sárvédős fullyról volt szó?
Acél minden, colos cső. Ha jól érzem (épp nincs kéznél tolómérő) a ujjazós módszerrel, akkor az alsó vége kb 60+ mm-es mélységben lehet a ~220-as csövön.
Ha a rovátkák egy jelölés akar lenni, akkor az az egy centi számít?
Eddig még nem akart szétesni alattam.Ezek ilyen hosszirányú 3-5 mm-es rovátkák.
Mintha elfordulás ellen szánták volna...[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
Átalakított Asgard, olcsón, bestbuy. Ha valóban olyan állapotban van, mint írják, akkor most kell azonnal lecsapni rá.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Flow
senior tag
Sziasztok! Kezd kristályosodni a tavaszi terv.
May 19, stage 14: Cherasco - Cervinia, 205km
Ide tervezném a menetet. Mielőtt megjön a pakk 1-2 órával feltekerni az utolsó 30-40 km-en, utána meg ha elment az áradat, szépen visszacsorogni... 80nal!
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
zsolt19900
őstag
válasz Teasüti #15422 üzenetére
dqdb és Teasüti
meglássuk, hogy hogy fog kinézni, ha nagyon furán maximum nem használom, ha kényelmes megfelelő nyeregmagasság, vagyis nyeregcső bentlét mellett akkor használom
láttam a városban ilyen bicajon emberkéket bicajkázni kiemelt nyereggel és annyira nem volt vészes
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
JColee
őstag
válasz venember83 #15433 üzenetére
Ugyanaz a két link.
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz venember83 #15435 üzenetére
Te jó Isten, Gulliver eladja a kerékpárját?!
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
veterán
válasz anaqer #15408 üzenetére
Nohát, bocs ha unjátok, de még mindig ezzel az upgrade dologgal szenvedek - most pl. azon agyalok, Deore és SLX váltók között mennyi különbség lehet...? Úgy számolom, egy FC-M542, RD-M591, FD-M590 trió még beleférne a keretbe...
Jelenleg Alivio / C050 dolgozik (nyolcas sorral és fékváltókarral - ezek egyenlőre még maradnának is). Állítólag az első váltóknál nincs akkora difi egy bizonyos szint felett, viszont hátul érdekelne, hogy a sima Deore pl. mennyivel jobban feszíti a láncot, mint mondjuk az Alivio? (Az ugyanis alig, és enyhe terepen is elég hamar elkezd csapkodni a lánc...). Néztem a testbike értékeléseket, de annyi egymásnak ellentmondó vélemény van (meg egy rakat ifjú titán aki egy érthető magyar mondatot összerakni nem tud...), hogy nem sokkal lettem tőle okosabb...
Illetve ha hagyom egyenlőre az egészet, használom tovább a jelenlegi cuccokat amíg bírják és inkább telefont veszek - a sportstracker és társai esetében kb. mekkora átlagos adatforgalommal lehet számítani?
Kösz minden tanácsot előre is
[ Szerkesztve ]
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
veterán
válasz Doki-HUN1978 #15438 üzenetére
Elég vegyes - aszfalton is elég sokat, de jellemzően erdei csapások, turistautak, ilyesmik. Viszont semmi ugrálás vagy gyors ereszkedés, és pl. tökig érő sárba sem nagyon megyek.
Ja, erről a gépről lenne szó egyébként.
[ Szerkesztve ]
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz anaqer #15439 üzenetére
Nekem egy deore-m van előtte alivio volt, egyikkel sem volt bajom.
Verseny körülmények között még egyiket sem használtam, a deore-t precízebbnek érzem, de eget verő diffi nincs köztük.De hallgass meg több véleményt is azért!
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
zsolt19900
őstag
az amúgy mennyire lenne kivitelezhető elképzelés, hogy a fentebb (valakinek lentebb) linkelt bicajt úgymond átszeretném egy normál mtb vázra, így megszűnne az az aggály, hogy az üléshelyzet nem optimális helyzetben van.
Láttam itt-ott vázakat, de gondolom nem olyan egyszerű, pl az első teleszkópot, bowdeneket, hajtást átszerelni egy ilyen vázról -ditr jump- egy másik normális vázra
ti mit szóltok az elképzeléshez, kivitelezhető, drága, vagy ha egyeznek a méretek akkor tök egyszerű és jó elképzelés
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
belaazallat
addikt
válasz anaqer #15437 üzenetére
Hali!
Én egy alivio váltót cseréltem egy RD-530-asra. Mivel a váltókarok nem kerültek cserélésre, így nem is lehetett érezni különbséget a két váltó működése között.
Az a baj, hogy a lánc csapkodja a vázat? Venni kell rá vázvédőt!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
dqdb
nagyúr
válasz anaqer #15437 üzenetére
Az ugyanis alig, és enyhe terepen is elég hamar elkezd csapkodni a lánc
Shimano XTR vs. SRAM X.0
Shimano Deore vs. SRAM X.5Bár azóta a Shimano már felújította a váltóit, de a képen is látható, hogy gyártótól és típustól függetlenül a lánc csapkodni fog. Ezt kétféleképpen tudod elkerülni: SS vagy agyváltó. Mivel terepen egyik sem igazán opció, így egy neoprén láncvillavédőt javasolok legjobb megoldásként. Opció lehetne még a láncfeszítő, de az egy XC bringára teljesen felesleges, és simán elképzelhető, hogy nem tudnád felszerelni.
Korábbi LX/LX után a mostani bringámon SLX/XT páros van, a váltásteljesítményben semmit sem vettem észre. A váltás műveletén határozottan igen, de ez amiatt van, hogy fékváltókarról váltottam külön fékkar és váltókar párosra
venember83: az a Trek a látványos példa arra, hogy magas embernek 29er kell, különben jön a majom és a köszörűkő hasonlat.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #15206 üzenetére
Ma megjött a kesztyűm, rögtön mentem is egy kört.
Nem vagyok megelégedve vele. Elvileg most 6 fok van kint, ennél hidegebb időben már nem fogom szívesen felhúzni. Nagyon vékony, alig vastagabb a térdmelegítőmnél.
Ebben a 6 fokban is hűvös volt, ha mínuszokban kimegyek, sztem ugyanúgy csontá fagy a kezem.Sportoláshoz talán jó lehet, amikor kimelegszik az ember, de közlekedéshez és általános használatra édes kevés.
Gondolkodom rajta, h inkább viszaküldöm, 14 ezerért ez nekem kevés. 5 fokig ajánlanám.
Az én elvárásom viszont az lenne, h -5°C-ban is csak hűvös érzésém legyen.A páciens egy rogelli bike express téli bringás kesztyű.
A rimasco rogelli nadrág viszont nem rossz, de ennyi pénzért már nem hétköznapi hőszigetelést vártam volna, sajnos az is csak annyira jó, amennyit ránézésre gondol egy laikus.
Lehet nekem magasak az igényeim, de ha ezeket -5°C-ig szánják, akkor innentől az én olvasatomban hozzáadok egy 10 fokot és megkapom a reális célhőmérsékletet.szerk: ki tud ajánlani bringás kesztyűt -15°C-ig?
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #15445 üzenetére
Nem, a videókat nem a váltó mozgása miatt raktam be, hanem a lánc csapkodása miatt. Sőt, hiába áll stabilabban az akkori X.0, mint az akkori XTR, úgy tűnik, hogy az utóbbinál kevésbé csapkod a lánc. Csak jelen esetben a nagyon és a nagyon-nagyon közötti különbség nem érdekes, láncvillavédő kell megoldásként.
Teasüti: 2012-ben még csak egyszer volt rajtam a téli kesztyűm, mert egyszerűen sok ilyen enyhe télen. Most egy normál Adidas thermokesztyűt használok. Küldd vissza azt a Rogellit, ha ilyen vékony. Nekem a BBB BWG-05 tökéletesen működik hidegben.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
zsolt19900
őstag
vagy még egy lehetőség, hogy ha tudtok nekem ajánlani napi használatra város-falu közötti ingázás legtöbbet kerékpárúton de azért földút is lenne benne, és első telós, fékváltós bicajt tudnék valahol vásárolni max. 40-50k környékén, létezik ilyen áron normális minőségű bicaj?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz Teasüti #15446 üzenetére
Azért is voltam kíváncsi a véleményedre, mert én is vettem egy téli kesztyűnek mondott ilyet.
Bringázáshoz ilyet ne vegyetek!
Az 1500Ft-os aldis kesztyűm is ér ennyit mint ez, még talán melegebb is.
Meg kell tuningoltassam majd neoprénnel az újjait, akkor talán jó lesz.Nálam a másik lehetőség a 661 Storm nevű kesztyűje lett volna, arról jókat hallottam, bánom, hogy nem azt vettem.
A BBB kesztyűiről a testbikeon csak rosszakat olvastam...
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen routert?
- Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Mercusys MR70X Router, AX1800, Dual-Band, WiFi 6, garis eladó!
- ÚJ! Western Digital Red 4TB merevlemezek. Számlával, garanciával!
- Garmin Venu 3S okosóra - Pebble Grey, Slate rozsdamentes acél kerettel
- Új! - Univerzális Milánói fém szíj 22mm - Ezüst színben
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó