-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Volt szerencsém kipróbálni a hideg yellow betéteket -18-ban is, mert hogy a -1-2 fok az nem hideg...
Az a kijelentés, hogy "hidegben nem fog", az nem valós. Az a kijelentés, hogy hideg(b)en rosszul fog, az sem valós. Az a kijelentés, hogy hideg(b)en rosszabbul fog, mint a gyáriak, az sem valós.
Az a kijelentés, hogy hideg(b)en rosszabbul fog, mint a green/red betétek ugyanolyan hőmérsékleten, azt nem tudom, mert azokat nem próbáltam.
Az a kijelentés, hogy hideg(b)en rosszabbul fog, mint meleg(b)en, az valós. És úgy pontosítanám, hogy hideg(b)en is jobban fog, mint az ugyanolyan hideg gyári, és hidegben az első fékezés* után már meleg lesz, és sokkal jobban fog, mint a gyáriak bármikor.*: az első fékezésnek elég annyi, hogy 20-al kigugulok az utcasarokig, és ott megállok.
Értelemszerűen hétköznapi, utcai haszálatra vonatkoznak a megállapítások. (A "hidegen nem fog" megállapításokat én korábban úgy tudtam elképzelni, mintha teflonos zsírral lenne bekenve a tárcsa...de ez nyilván nem igaz, és nem is olyan)
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Jaffa75 #46054 üzenetére
Pedig annyi, látszik a műszerfalon is... 231213. Az a dátum nem?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz honda23 #46058 üzenetére
Én nem ismerem az 5 ajtósok kijelzőjét, akkor az a hosszú szám mégiscsak a dátum lehet?
Vagy egy másik autó beltere?Bár ezek alapján meg ez egy furcsa dátum lenne, szóval talán mégse dátum
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Mindazonáltal jelen pillanatban már a műszerfalról készült fényképen látható km-állás van a hirdetésben is, szóval legalább ezt korrigálták, és nem eltüntették a nyomát is.
Ugyanakkor továbbra is fenntartva a véletlen tévesztés lehetőségét is, az picit amatőrség, hogy ha tekerés előtt fényképezi le, és már a tervezett tekerés értékét írja be a hirdetésbe. Azt nem is feltételezem, hogy nem is akarták tekerni, csak beírták mézesmadzagnak a százhatvanat, aztán ha valaki elmegy megnézni, ránéz a műszerfalra, akkor szembesül vele, de mégis a kocsi kiváló állapota miatt inkább mégis megveszi. De nem lehetetlen.
Szóval bízzunk abban hogy véletlen tévesztés volt...
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
A pumpálási veszteség kifejezésnél nem kezdett el rángatni a szemhéja senkinek?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Mocsok egy algaféle lehet, ha a "tömény szeszben" így meg tud élni. Bár van amelyik meg az óceán alján a lávafolyások mellett él, szóval bármi lehetséges.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz jtag.repair #46131 üzenetére
Ha jól látom ez már digitklíma. Én azt tippelném, hogy ha 16 foknál is forrót fúj, akkor is, ha a kocsiban már egy ideje meleg van, akkor a beltéri hőmérő zakkant meg, és hamis adatokat ad a rendszernek.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboldi #46152 üzenetére
Kattogás: igen, és nem. Szériajelenség, de nem normális. Viszont a legtöbb autóban amiben ültem, és "úgymaradós" az indexkar, abban kattogott. A zopelekben ahol nem marad úgy, ott nem kattog. De az olyat meg gyűlölöm. Mindazonáltal én épp ezért kifejlesztettem az indexujjat, hogy normál esetben nem is kattintom be, inkább félig meghúzva tartom egy ujjal míg kell. Nyilván nem mindig lehet, olyankor meg kattog. Enyémben nincs 3 villanós.
A klímavilágítás meg izzókiégés, és lehetnek olyan gomb-párok, amiknél két gombra jut egy izzó. Nálam Civicben a hőmérséklet szabályzó, és az alsó gombsor 2 gombja nem ég, a visszajelző meg nálam is ok.
Cserélni lehet, meg kell nézni az összefoglalóban elérhető robbantott ábrás linkeken, hogy az adott modellbe milyen típusú izzót ír. De még egymás melletti gombok/izzók is különbözhetnek...Ha már megvan a típusszám, lehet hozzá rendelni. Én gyárit rendelek majd, Csepelről.De szétbombázni a műszerfalat nekem se esik jól, télen neki se fognék, nyáron meg nincs idő. Pedig nekem még pontos leírásom is van 8genes fórumról.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Jaffa75 #46163 üzenetére
Előtte érdemes rendelni minden izzóból ami nem ég, meg abból is ami még igen, mert az is ki fog hamarosan, és ha már szétszedi az ember, mindent egyszerre kicserélni.
Amúgy igen, azok a gombok is kiégtek nálam is. Úgy tűnik ezek szériahibák, meleg pontok, vagy valami hasonló.
De már most a hátsó utastérvilágítás is elkezdett pislogni, szóval 8W-os szofitát is kereshetek.
De jó lenne egy hét szabadság kora nyáron amikor rendbe tudnám rakni a kocsit...[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboldi #46168 üzenetére
Az egyszer kattanós karoknál az a bajom, hogy ha pont a pöcökig fordult csak el, akkor teljesen vissza kell tekerni egyenesbe a kormányt, hogy kinyomja. Ha pont túlmegy a pöckön, akkor persze egyből visszalöki. A sok kattogásnak az lenne a szerepe, hogy kb. hatodfordulatonként mindig legyen egy pöcök ami a visszafelé forgatásnál már az elejénél kinyomja, és nem indexel végig a visszatekerés alatt. Cserébe ha meg még szeretném, hogy menjen, akkor mindig nyomni kell a kart, hogy ha kilöki is, indexeljen tovább.
Céges buszban is egyszer kattan, ezért inkább mindig visszalököm kézzel, mert nem győzöm kivárni, míg egyenesbeáll a kormány.
Persze kitalálhatnának valami kevésbé hangosan kattogó pöcökrendszert is.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Jelen pillanatban 2018 januárra vállalnak alvázvédőzést a Rusztikánál... ha bárkit is érdekelt volna.
Vagyis a korábbi fél éves előjegyzés 1 évre nőtt. Javaslom aki jövőre vesz új autót, már most jelentkezzen be, mert mire mire nála lesz a kocsi, már a garanciaidőnél is hosszabb lesz a várakozás....Hol is csinálnak még ilyet hasonló alapossággal?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz BigBlackDog #46179 üzenetére
Vajon a totalcar-os cikk előtt mennyi volt a várakozási idő?
Nyúl az igen közel van Salgótarjánhoz, végülis csak egy fél ország van közte
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Különben anyám varrógépe is hasonlatos az autó motorjához.
Nem tudott varrni, mert kinyúlt a szíj, kiöregedett, elforgácsolódott, és nem ment a hajtás. Rendeltem hozzá újat, felszereltem, megfeszítettem. Ettől a gép még hangos volt. Csattogott. Szétkaptam mint foxi a lábtörlőt, kiganajoltam a ruhaszösztől, és műszerolajjal megolajoztam a megfelelő olajozó pontokon, nyílásokon, kicsit megjárattam, rájöttem hogy alul is még bonyolult hajtások áttételek vannak, ott is kipucoltam, megolajoztam, aztán összeraktam, és csattogás helyett most már csak zümmög.
Kár hogy nem fotóztam, mert magam is elcsodálkoztam milyen látszólag kusza összevisszaság van a hajtásláncban.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz BigBlackDog #46215 üzenetére
[link]
[link]
Mindkettő tipikus ezeknél az opeleknél. Szar olaj is okozhatja. Mintha dizel lenne pedig nem.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Ez van mikor a tervező azt a feladatot kapja, hogy x négyzetméter felületen el kell helyezni y*x db élt, és nem lehet köztük szimmetrikus, párhuzamos, merőleges, illetve azonos méretű, hosszúságú, szélességű, szögű vagy irányú, elem vagy él sem.
Épp olyan, mint a divatos sokszámlapos sokbizbaszos sokkarikás, sokmutatós, sokfeliratos karórák, amikről egy dolgot nem lehet könnyen leolvasni: az időt.
Szóval a japánok szerint a káoszos kuszaösszevisszaságoké a jövő. Értem
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Szerintem fullba nyomják a kretént...kár hogy az akadémia ezt nem kajálja..
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Viszont amikor a haverokkal elgondolkodunk, hogy milyen vállalkozásba kéne fogni, amire van kereslet, akkor mindig csak az étterem-kocsma-temetkezés jut eszünkbe, mert ezekre biztos lesz kereslet, míg emberiség létezik, de ezek már befoltozott piacok. Bár hozzáteszem konkrétan itt nálunk pl. étterem, vagy még inkább jól működő étterem nincs. Van 2-3 vendéglő jellegű hely, ahol egyébként a kaja nem annyira rossz, csak se vendégeknek vagy ismerősnek reprezentációs célból nem annyira jók, se arra, hogyha az ember egyszer úgy enne igényesen valami elegánsabb helyen. Mindegy.
Lehet hogy alvázvédelembe kéne fogni, és szerezni valami 6-8 beállós helyet, ahol lehet nyomatni dögivel.Ha valamelyik ajánlott hely azt mondja, hogy május-június, akkor azt be tudom kalkulálni, na de hogy 1 évre előre.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #46245 üzenetére
Magyarország nálam eleve úgy van elkönyvelve, hogy mindenki mindenkit átbasz, és mindig megörülök a kevés üdítő kivételnek. Mondhatnám iparosítva és államosítva van az átbaszás. Hogy ez most paranoia, tapasztalati statisztika, vagy egészséges önvédelem, azt nem tudom, de amíg az ellenkezője be nem bizonyosodik, addig mindenkiről a rosszat feltételezem.
Ha azt tapasztalom majd, hogy többségben van a jóindulat, akkor megváltozik a véleményem, de most negatívban áll a statisztika. Ott indul, hogy akármlyik boltba megyek, ott a kiírt árak 25%-a rossz, és mindig kevesebb van kiírva, mint amit ki kell/-ene fizetni a pénztárnál. Vagy ki sincs írva a termékek negyede. Az meg akkor ingyen van?Szóval a környezet szépen formálja az egyént, és akkor ez az eredmény.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz z123456789 #46297 üzenetére
Nekem innen képekről úgy tűnik, mintha 1) nem jól lenne összerakva, vagyis befűzve, vagy 2) nem ebbe való lenne a gumiprofil.
Az látszik, hogy szorul, össze van gyűrve, csak a képről pontosan nem látszik az oka. Ennyire azért nem kell szorosnak lennie a rögzítőben.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz z123456789 #46304 üzenetére
Céges net lassú, videót nem nagyon tudok, de itt egy kép. Látszólag minden úgy van ahogy nálad, de a tiédnél mintha túl szűk lenne a tartópöcök, hogy mindenestől beférjen a három "réteg". Nem feltétlen egyforma/ szabványos a gumiméret vastagság ott a kritikus pontokon, tehát lehet hogy van ami vastagabb vagy vékonyabb, és kb. annyira kell illeszkednie, hogy nagyon ne is lötyögjön, meg ne is szoruljon mint a tiéd.
Én azzal kezdeném, hogy óvatosan kicsúsztatnám, és újra behúznám. Ha nagyon szorulna, akkor pedig nagyon picit hajtanék ki a tartófüleken.Amúgy meg elég gáz, hogy gyáriként van eladva egy láthatóan bóvli minőségű cucc...
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz yodamester10 #46316 üzenetére
Reggel 7kor -2 fok volt, szoval nem erzem meg indokoltnak
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Teljesítménymérés menete röviden hogy van? Felszíjazzák, beülnek, beindít, és aztán? Felváltogat mondjuk 4-ig, beállít mondjuk 1800-ra a fordulat, és aztán padló 7000-ig?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz zolynet #46371 üzenetére
Értem. Akkor 6 sebességesnél 5-ben, 5 sebesnél 4-ben.
Ha most belegondolok, akkor abban a fokozatban kéne csinálni, amelyiknek az áttétele minél közelebb van a direkthez (1:1) hogy a teljesítményt az minél kevésbé módosítsa.És a padot meg úgy állítják be, hogy akkora ellenállást(fékerőt) adjon, mint amit az úton is kapna a kerekeken keresztül (- a légelenállás terhelése) ?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz zolynet #46382 üzenetére
Köszi, nem életbevágó, csak mindig érdekelt, de sosem láttam végig a menetét pontosan mi is történik.
Ennél most másabb jellegű bajaim vannak, de remélhetőleg hamarosan legalább részben orvoslásra kerülnek.Ki kéne deríteni mitől nyiszog a motor és melyik része.
Találni kéne végre egy megbízható alvázvédős céget, 1 évnél lehetőleg rövidebb határidővel.
Filózok, hogy visszategyem-e még a nyári Conti PC5-öt, mivel a TWI jelzőnek még fölötte van, de a vizes jelzőt már éppen elérte az egyik pár, a másik még abban is benne van. Vagy veszek egy új szettet...
Ki kéne cserélni a kiégett műszerfali klíma izzókat.
4 éve szeretném fóliáztatni az ablakokat.
Meg ha minden fasza, akkor megcsinálni dupla-dupla hátsó lámpásra a gyári szimpla helyett.Ez nagyjából fontossági sorrend, költségben meg nagyon remélem, hogy a gumi, az üregelés és a fólia külön is többe lesz mint a nyiszogás kijavítása. Ellenkező esetben idén csak az első tétel lesz..
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Dunlop Bluresponse csak egyféle van ugye? Úgy értem sok gumis webáruház csak Bluresponse-ként tünteti fel, némelyik viszont, és a hivatalos megnevezése is Sport Bluresponse. Egyetlen helyen a képen még mintázat-eltérést is láttam, de az lehet csak véletlen is. Dunlop honlapján is csak egyféle, Sport Br. van.
Illetve vannak gyári szerelésűek, mint pl. VW-é, amiknek a címkéje nem A/B, hanem B/B. Értelemszerűen az általános kell nekem tehát az elméletileg jobbik.Vagyis azt akarom kihozni, hogy ahol csak Br-ként van onnan is ugyanolyat kapnék mint a többitől.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #46401 üzenetére
Illetve kiegészítő kérdés:
Ezt a gumit ti még felraknátok? Az 1,6 mm-es TWI-je szerint még elmegy, de a vizes jelzője szerint már nem annyira.
Asszem 2013-as gyártású. Kissé már morog, búg, vagy hogy is mondjam. "Csapágykopás" szerű hangokat ad.Amúgy a gyári állapotú mintázata ilyen, szóval ha eszerint nézem már nem kéne erőltetni
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
BlacKSouL
addikt
válasz yodamester10 #46435 üzenetére
Haaat. Az egy kisse maceras mert gyakorlatilag a csapagyra van szegecselve. Elol legalabbis nem bonthato egyseget kepez. A hatsora nem emlekszem kristalytisztan.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz yodamester10 #46439 üzenetére
De ha jol emlekszem teljes zárt kör. Vagyis nem tudod leszedni, hiaba csavarozod le. Csak az agyon keresztül lehetne, de ahhoz a csapagyat meg nem erdemes szetszedni.
Na meg is van. Ez a hátsó nekem, ez meg az első. Utóbbinál látszik, hogy teljesen zárt a sárvédő lemez belső része, vagyis nem lehet lehúzni egyik irányba sem.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz runner 125 #46454 üzenetére
Szerintem ezt gyorsan áraztasd be vele sör/bor/pálinka/csoki valuták vonalán mozogva, mert az ilyen jellegű megoldásokra mindig van kereslet
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Na sikerült valamennyire felvenni a "nyiszogást". Amúgy valamiért nagyon szarul hallatszik a motorhang, de tisztán kivehető belőle a magas visító nyiszogó hang. Ez kb. 1400-as fordulaton volt, hideg alapjáraton. De a hang a hőmérséklettől független, fordulatszámmal viszont változik. Az intenzitása nem, csak a sebessége.
Szemből a motor bal oldaláról hallani. Szíj és feszítők cserélve voltak. Generátor szinte kizárva, vízpumpa esetleg, de nem valószínű. Klímacsapágy se valószínű.Egyáltalán hallott már valaki hasonló hangot motorból?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #46471 üzenetére
Namost ez szíj és görgőcsere előtt is és után is ugyanilyen volt, azaz ezek hatására ami tavaly májusban volt, nem változott. Épp azért cseréltem, mert a szerelő szerint ez feszítőgörgő. De nem az volt. Maradna a generátor-vízpumpa-klíma hármas, azonban a klímakapcsolásra változnia kéne a hangnak, de nem változik, viszont sztetoszkópos vizsgálattal sem a klíma felől hallani. A vízpumpát is alulról aknából meghallgattuk, és onnan se jön, és a generátor dettó.
Persze lehet, hogy mégis ezek, viszont akusztikusan nem tudtuk kiszűrni, pontosabban a vizsgálat azt mutatta, hogy valószínűleg nem ezek közt lesz.
(Értsd: a nyitott sztetoszkóp többszörösére erősíti a hangokat egy szűk lokális területen ahova a tölcsére mutat. Ha a szívócső felé tartod, szépen hallani a szívózajt, ha a szelepfedélhez, akkor kiemeli a szelephimbák játékát, és ha ezt a nyiszogást mondjuk a vízpumpa csapágy adná, akkor ráirányítva iszonyúan felerősítené ezt a füttyögést. De nem.)
Plusz egy olyan membrános szondával amit hozzáérintesz az adott kérdéses ponthoz, és annak a vibrációját, rezgését erősíti fel, szintén körbenéztük, és hasonló eredményre jutottunk. Ellenben a vezérműtengely csapágy környékéről, illetve attól hátrafelé a szelepfedélen és a blokkon ez a vizsgálat pozitív dolgot mutatott, azaz ezt a sípogást mintegy csörgésként közvetíti. De ez a baj, hogy ennyire bizonytalanul behatárolható, és még a szíj és görgőcserét végző szerelő is csak tippelgetni tudott. Meg kézzel megforgatni az egyes elemeket, hiszen külön külön ezeket üzemi fordulattal próbálni igen nehézkes. És az alapján se volt egyértelmű.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Buster17 #46495 üzenetére
Ha csak azt akkor lásd az előzőek, ha máson is ott van már a foga, akkor meg alvázvédelem.
Nálam is okádékul néz ki az alsó fertály, de mindig minden szerelő megnézi, évek óta, és azt mondják, hogy ááááá, ez ilyen, nem kell vele foglalkozni. Eddig így is voltam, de miután 3 éve a jobb hátsó kerékív első hegesztésénél, most meg a bal oldali küszöb vezetőülés alatti részén kezdett kidudorodni a fényezés, és könnyezni kifelé a sárga lét, úgy döntöttem, hogy most lezárom a dolgot és megcsináltatom az üregelést. Ahogy néztem képeket, az alvázvédőből, de minimum a passziválóból pedig jut akár még a lengőkarokra is, de majd kiderül.A Parci által javasolt úr pedig elvállalta és nem 1-2 éves határidővel, szóval aki gondolkozik rajta, lehet hogy nála érdemes érdeklődni, de majd érdemben akkor tudok nyilatkozni, ha már kész, és olyan amilyennek lennie kell. Mondjuk nála az átfutás 1 hét, azt mondta azért, hogy minden rendesen meg- és kiszáradjon, és ez így elsőre biztatónak hangzik. Ahhoz mérve mindenképp, hogy itt a környékünkön van egy karosszériás aki szintén elvállalta volna, de úgy, hogy reggel viszem, délután már kész... akkor nyilván szimpatikusabb az 1 hétig szárad verzió, még +120 km-t bevállalva is.
Amúgy szánalom, hogy így 8 év után egy ilyen, télen többnyire fagymentesített(fűtött) garázsban tárolt autó is ennyire meg tud indulni, és a legváltozatosabb helyeken dudorodik kifelé a rozsda.
Még viztázhatnék egy sort a Hondával, hogy szerintük mit jelent az x év átrozsdásodás miatti garancia, és milyen huzavonával járna érvényesíteni, ha egyáltalán, de kiindulva a totalcar-on megjelent Mercedes kiszbuszos sztoriból erre se időm, se pénzem...egyszerűbbnek tűnik megcsináltatni, és remélni, hogy egy ilyen kezelés újabb 6-7 évvel kitolja a teljes komplett szétrohadás állapotát.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Ok.
A megfurkálás engem is zavar, de ha vannak gyári üregelőpontok, és azok ésszerű helyeken vannak, és a ledugózást meg tudják csinálni ésszerűen és úgy hogy éppen ott ne kezdjen el újra rozsdálni, akkor inkább legyen rajta szakszerű lyuk, mint hogy a rozsda egye mindenhonnan belülről.
Annakidején a Ladánkat is megcsináltattuk, igaz ismétlést meg felülvizsgálatot nem csináltattunk, így 12 évig nem is volt nagy baja, csak minden lukon nyíláson kibuggyant a védőanyag, és sokáig még találtunk csutakolni való pontot. De azt nem furkálták, szóval nem is tudom hogy üregelést kapott-e, vagy csak alvázat. Mindenesetre 18 év után a korszerűtlensége miatt azért is adtuk el, mert már egy soksok elemet érintő újrafényezés után is egyre több helyen dobta ki magát a rozsda, különösen az elején a hűtőrács alatti részeken, ajtókon, stb.
Ugyanezt nem szívesen nézném végig a Civicen, bár hasonló jelek már most is vannak rajta. De mivel valószínűleg még meg kell tartanom a kocsit jó ideig, muszáj ezzel állagmegóvást csinálni.Az igaz, hogy rohadt nehéz vele dolgozni, de én ha sok pénzem lenne biztos megcsináltatnék saválló lemezből egy autót. Mint a DeLorean volt. Nem csak rozsdamentesből, nemnem. Rendes 4404-ből. Meg minden elemét ami érzékeny ilyesmire. És rohadjon meg az útszóró só.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Amennyi sót kiszórnak, annak az árából vehetnének kismillió gumicsíkot a kotrólapát aljára, és rendesen le kéne túrni amikor olyan hó van, de főleg időben, nem amikor már odafagy vastag jégdombokat képezve ahogy az autók összetömörítik. De hát ha más országban lennénk csodálkoznék is ezeken.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Ez országos probléma. Szerintem parancsba van adva, hogy nem érhet hozzá a koptatócsík az aszfalthoz, mert minden műszak végén ellenőrzik, és akinek leért aznap azt már ki is rúgják. Csak ezt tudom elképzelni oknak arra, hogy a havazásos időszak, vagyis havas utak 95%-ában magasra emelt lapáttal közlekednek. Ha pedig véletlenül túrnak, akkor azon utakon ahol valami miatt oldalirányba lejt az útpálya, szinte kizárólag a magasabb oldalra túrják a havat, hogy átmeneti olvadáskor biztosan keresztülfolyjon a hólé az úton, hogy az újabb fagyásnál garantált jég legyen.
Ez hosszú évek tapasztalata, és sosem sikerült még megcáfolniuk.
Ahogy azt sem értem, hogy a sóval kiszórt sóder hogy a gyíkba tud megmaradni hónapokig, hogy minden egyes esőnél vastag ótvar sárréteget verjenek magukra és egymásra az autók... bezzeg a szar régi rendszerben rendszeresen láttam útmosó gépeket, és nem csak Csernobil után, hanem minden ilyen hószezon után tisztességesen feltakarították a járdát és az utcákat, és nem a szél fújta szanaszét az autók által porrá őrölt sódert mint manapság, és nem a centi vastag rétegen kellett taposni meg autózni.
Nem tudom az elmúlt 20 évben láttott-e valaki útmosó gépet....nem a nyári locsolóra gondolok, hanem a seprős mosós verziókra.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz martillo #46509 üzenetére
Ok.
20-án viszem hozzá, és a hét végén hozom el, de majd megbeszélem vele, hogy elhozhassam hétvégén, ne kellen már plusz egy hétfőt szabadsággal meg utazással ellőni.
Megcsinálta volna már ezen a héten, de hétfőn mondtam neki, hogy dolgozom is, szabit se tudok kivenni, meg péntek-szombat kell a kocsi, jövő héten meg ő nem lesz, úgyhogy áttettük.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz yodamester10 #46529 üzenetére
Nagy általánosságban azt figyeli az esőszenzor, hogy mennyi esőcsepp, milyen sűrűn esik a szélvédő szenzorablakára. A tekerővel azt állítod, hogy 5 csepp eső, vagy 10 vagy 20 vagy 50 csepp érzékelése utan töröljön egyet.
Esőérzékelő nélkül a tekerő az intervallumos törlés sűrűségét állítja, hogy 1, 3, 5,10 stb másodpercenként töröl egyet.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
BlacKSouL
addikt
válasz maximuss #46540 üzenetére
És a kiszállítás is lassul...
Legalábbis míg az elmúlt években rendeléstől számított 24-36 órán belül mindig megjött, most a hétfőn rendelt és hétfőn vissza is igazolt, sőt már hétfőn "szállítás alatt" státuszba kerülő, raktárkészleten lévő gumi szállításáról még semmi hír...pedig állítólag felveszik velem a kapcsolatot előtte, hogy egyeztessenek. De holnap nem jó, szóval hétfőtől előbb nemigen lesz meg ami meg már egy hét.
Mondjuk eddig nem is onnan rendeltem...Ez viszont az utóbbi években megszokott szállítási határidőhöz képest már szinte soknak tűnik.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Úgy látom ez most egyre többeknek jön elő..
Guruláskor is jobbra húz, vagy inkább gyorsításkor?Nekem régebben gyorsításkor volt, de nem tudtam behatárolni az okát. Akkoriban volt egy padkázásom, meg utánállításom, de nem emlékszem előtte vagy utána éreztem inkább. Mindenesetre azóta volt gumicsere, fékcsere, illetve komplett agy+csonkállványcsere, és most jó. De hogy valójában melyik oldotta meg, nem tudom. mod: Ja bocs, meg jobb első axiálcsuklót is cseréltek, meg kormányösszekötőt...de a hiba megszűnését nem tudom ehhez sem kötni igazán.
Mindazonáltal az enyémnek olyan érzékeny a futóműve, hogy ha az út akár 0,5 fokban valamerre lejt, akkor azonnal abba az irányba elhúz. És mivel a legtöbb út menetirány szerinti jobb sávja jobbra kifelé lejt, kivéve a gyorsforgalmi utak tervezett kanyardőlését, ezért esélyes, hogy akár még ez is lehet benne. (Van olyan szakasz, ahol új építésű az út, 110-es a megengedett, és az egyenes szakasz vízszintes, de a balkanyar hosszú íve már érezhetően megbillen, befelé döntött enyhén, namost ezt a kocsi képes kormánykerék elfordítás nélkül automatikusan bevenni
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs