- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- SkyShowtime
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
A 8G 4D első lökös alatti gumiszoknyán mindkét oldalon van egy kb 20 centi széles ragasztószalag vagy mi, alulról a gumiperemére kétoldalról ráhajtva. Az milyen célt szolgál? A belső oldalon megtapizva már ittott feljött a ragasztás, szóval nincs ráégetve, csak ragasztva.
A másik, hogy lehet elkerülni, hogy 2-ban és 3-ban a motorfék és a pici gáz váltásánál ne rángasson annyira. Ha motorfékben picit ráteszem a talpam, akkor 3-4-et akkorát ránt, hogy ropog a nyakam. Ha felengedem dettó, csak fékirányba.
Azt tényleg nem lehet elkerülni, hogy a szellőztető bekapcsolásakor elinduljon egyből a klíma is?anjani: nem lehet hogy a kocsik súlya miatt? Octavia tippre úgy 150 kilóval nehezebb
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Az miért van, hogy este leteszem a kocsit, 2 kocka van a benzinjelzőn. Reggel elindulok, 3 kocka van, délután hazafelé megint kettő, de már kigyullad a sárgalámpa is. Leteszem egy kockával este, reggel elinduláskor már kocka sincs, csak a lámpa.
Tudom, nem kocka, hanem négyzet, vagy téglalap, meg tankolni is kéne nem csak kinyomni a szemit.. ((6,1 l/100 összátlag 8000 km-re))
De egyébként a lámpa kigyulladásától kb hány liter van még benne amit fel is tud szippantani biztonsággal, és az utolsó négyzet eltűnése után még mennyi kb? Ma reggel már agyaltam mennyibe fog kerülni ha kiszárad az AC. De leértem a kútig, kb 5 km. Viszont nem nyomtam tele, mert csak egy 10-es volt nálam rászánható, tehát visszaszámolni se tudok hogy mennyi volt még benne.
Ja, 8G 4D.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz anjani182 #12115 üzenetére
Akkor 6,6.
Sosem mértem, mert nem is jött ki még úgy, meg nem is tűnt úgy hogy nagyon eltérne. De 6,6 is röhögve jó egy ilyen hengerűrtartalomtól és teljesítménytől. Amúgy vidéki város és némi országút az átlag, plusz 2 Horvát út oda-vissza, amiknek 5,9-et mutatott a comp. átlagnak, tehát ha 6,4 akkor is jó. Full légkondival, sok tengerparti dugózással, meg a jó hosszú pályázással.
Szóval ha 6.1, ha 6.6, akkor is szerintem bőven jól van járva az aki ilyennel közlekedik.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Az hogy van, hogy az ezerhármas kockaladánk egyszercsak visszaszorult a második helyre ami a fűtés gyorsaságát illeti? Annak kellett 3 perc mire elkezdte fújni a langyosat, a Civic meg másfél perc után meleget fúj. Nem langyosat, meleget. Nyugtassatok meg hogy nincs benne fűtőszál.
De komoly, garázsból reggel kitolatok, kiszállok, becsukom az ajtót, beülök, kikanyarodok a garázssorról, ez kb másfél perc. Hőmérő még 1 kockán. Ekkor feltekerem 25 fokra, Lo-ról, és máris jön a meleg. Mire 700 m-re odébb leérek a házunkhoz, addigra be is fűtötte szépen, 3-as ventilátorral, hőmérséklet 3 kockán.(Pár éve Pesten céges 92-es kockalámpás Corsában nem nagyon akart fűtés lenni. Jött a tél, kabátban közlekedtünk. Aztán viccből benéztem a motortérbe, és a hűtővíz kiegyenlítő tartály pókhálós volt belülről Belezúztunk vagy 2 liter desztvizet, meg kis fagyállót, és voilá.. lett jó meleg De egy zokszó nélkül tűrte hogy alig lötyögött benne hűtővíz.)
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #12279 üzenetére
Lemértem, Hi állásban az önindítózás utáni 40. másodpercben már érezhető a langyosodás, az első perc leteltekor már langyosat fúj, 1:30-kor már meleg, 2:00-nál már lehet letekerni 23-24-re. Biztos másnak nem, de nekem ez akkor is döbbenetes. Ja, közben kintről 7 fokos levegőt szív.
Más: Ki milyen téligumit ajánl a Civicre? (8G 4D) Méret, márka, típus.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
5.9 - 6.1 voltak mostanában a fedélzeti szerint az átlagfogyik (tekintsünk el a csalásától)
Vasárnap tankoltam ugyanott és ugyanazt ahol szoktam. Kivételesen nem félig hanem tele. Bejött ez az idő, és ugyanazokon az utakon, ugyanolyan körülmények között most 6.8 az átlag a fedélzetmester szerint. Elfogadható ez a növekedés a hideg számlájára írva? Guminyomás nagyon minimálisan csökkent ha egyáltalán.Más: Első olajcsere mikor javasolt a Civic 8G 4D-nél, ha 5 és fél hónap alatt 8890 km van benne, és az olajfogyás nem érzékelhető? Szalonban azt mondták 1 év vagy xezer km (x=10 000) kötelező csere előtt nem szükséges cserélni, csak alacsony fokozatúval utántölteni a fogyást. 0W20 Gyári van benne.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Gumikereskedő azt mondta a 15" acélfelni nem megy rá a Civicre (8G). Lehetséges?
Ezekszerint kb duplaáron kell gumit vennem rá, meg 3-4k-val többért acélfelnit?
Lehetséges hogy UG7+ 195/65/15-ben 17-18k körül van, míg a 205/55/16 meg 30k ?
Lehet az hogy 20k fölött van a 16-os acélfelni?
Nagy rácseszés a gyári alufelnire rátenni a téligumit?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Köszi mindenkinek.
Igen, sedan, tehát 16" aluval jött gyárilag, 205/55/16 BS Turanza gumival.
Akkor most akkor végülis rámegy a 15, vagy sem? Árban nagyon nem mindegy, meg a klasszik jótanácsok szerint a keskenyebb téli jobb lenne.
Az ötajtós csapágya, féltengelye, fékje, miegymás eltérő a szedántól? Én ilyen felnijelöléseket se nagyon tudok, de erre tán valami 5x 114,3-t mondtak, ebből még az 5 csavart kikövetkeztetem valahogyAláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz orbano #12590 üzenetére
uhh, én meg már azt hittem kilógok a sorból hogy a garázsban elköszönök tőle mikor rányomom a központit
CriticalHit: tolatóradar nem gyári, vagy nem a gyári előírásnak megfelelő pontokon fúrták be. Mondjuk ezt nem is állítják. Mást én ránézésre nem találok benne gázosnak, ez sem az, csak megjegyzés.
Megtekint, kipróbál, kifizet, elhoz, tankol, padlóz, vigyorogAláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz CriticalHit #12615 üzenetére
Igen, Törökhonban, és amennyire én hallom a szájhagyomány alapján a török szedánok minden szinten (City, Civic) jobbak összeszerelési minőségben, mint az angol ötajtósak(Jazz, Civic).
Megjegyzem mi (Mitsuba Automotive Systems of Europe) kínai átcsomagolt ablaktörlő karokat szállítunk a HUM (Honda UK Manufacturing Co. Ltd.)-nak az 5/3D-sekhez, míg a törökök egyenesen a japán Mitsuba Corporation Japan-tól kapják ugyanazt. Ami persze jó eséllyel fülöp-szigeteki, egyéb esetben koreai gyártmány.neduddki fordítás: Verd ki SetétLélekből az alvázszámot (NLAFD***...)
Pörp: nekem a comp. 8700 km-re 6,1 összátlagot jelzett, nullázás nélkül, és így is jöttek kb az egyes átlagok, 5,9-6,3. Mióta bejött a rossz idő, 6,8, de két napja már 6,9 az átlag a legutóbbi 390 km-re. Sőt, tegnap -2°C-bnam intha a hangja is megváltozott volna alapjáraton melegen. Persze lehet hogy nem emiatt volt, hanem a 30 méteres látótávolságú ködös csuromnedves idő miatt.
Text-Boy #12610: széria a sedan 1.8 LS a katalógus szerint: Gumiméret: 195/65 R15; Keréktárcsa: Acél
1.8 ES: Gumi: 205/55 R16; Keréktárcsa: Könnyűfém
Ma néztem pont. Úgyhogy 195/65R15 UG7+-t veszek rá valami 5x 114.3 acél tárcsával. El van döntve Igaz rámegy 120k-m, de vagy 4-5 évig talán jó befektetés.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz neduddki #12634 üzenetére
Az a baj hogy nálunk itt Tarjánban 3 gumis van, kb hasonló árakkal, és 19k-ra mondta a gumit, 20-ra a felnit, az egyik, a másik meg 17-re a gumit és 16-ra a felnit. Neten kb 17k-s gumiakciókat láttam, felni is hasonló árban, szóval nagyon nem érné meg sokkal messzebbre menni érte szerintem. Ha meg valami gixer van, náluk helyben tudok reklamálni, ráadásul feltetetni úgyis fel kell velük, akkor meg már hátha vékonyabban fog a munkadíjnál a ceruza ha náluk veszem a cuccot is. Legalábbis majd próbálok 6B-s grafitot a kezükbe nyomni
És mik a tapasztalatok? Azt gondoltam hogy az elmúlt években a tesztek alapján a legjobbnak mondható a 7+, azért gondoltam hogy akkor illene a legjobbat megadni a kocsinak, meg mégiscsak az a 4 hentestenyérnyi gumifelület védi az életemet, meg a kocsiét is ilyenkor. Ezen ne spóroljak. Vagy leteszem a kocsit télre(nehéz lenne már úgy megszoktam), vagy felkészítem a hidegre, hóra.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz neduddki #12636 üzenetére
Eszem megáll.
Semelyik online gumis/felnis nem adja opcióként azt hogy Civic+lemezfelni+15"+5x114,3
Akkor viszont elvesztettem a fonalat. Akkor ha én lemezfelnit akarok 15" átmérővel 5 furatost, ami jó rá, ami nem ér bele a futóműben semmibe, és a gumival együtt sem, akkor egészen pontosan milyen felnit vegyek/rendeljek?
?x15 5x114,3 ET?
A kérdőjelek helyére mi kell hogy kerüljön?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
acélfelnit akarok a télihez, mint azt már kitárgyaltam, ámde most két gumikereskedő is megpróbál rábeszélni alufelnire. Szerintem fölösleges télre, sérülékenyebb a hidegben, könnyebben kieszi a só, és ha baja van költséges a javítás, de szerintük ma már olcsóbb az alu, és javítani se nehezebb semmivel, nem is költségesebb mint az acélt. És nem is érzékeny a sóra sem.
Most akkor mit higgyek? ragaszkodjak az acéltárcsához, vagy engedjek a rábeszélésnek egy alura?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz anjani182 #12729 üzenetére
Nem azért nem vennék rá alut, mert az acél sokkal ócsóbb, hanem mert fölöslegesen nem pimpelem a kocsit csillivilli polírozott aranyozott könnyűfém felnivel télre, amikor amúgyis hatványozottabban több a szutyok, meg a retek meg a só az úton, ráadásul az eddigi "bölcsességek" szerint télre praktikusabb a sima fekete acéltárcsa, mint a fényezett, polírozott csillivilli alu, amit a só, a padka, meg a hidegtörés költségesebb kárhozatra ítél.
Nadehát ha mindenki szerint ugyanolyan jó télen a sóban meg fagyban az alu mint az acél, akkor alut veszek rá, de csak azért, mert az alu jobban mutat nem fogok alut tenni alá.
Így már érthető?
Ezért veszem rá a legjobbnak mondott téligumit, nem pedig a tecsós 3500 Ft-os Wingshianglimlomot. Mert nem spórolok. Csak fölösleges extra költséget nem akarok pusztán a kinézet miatt. Ésszerű pluszköltség jöhet persze.mod:
Egyébként meg az hogy 15" vagy 16", az úgy már nem mindegy, hogy a továbbra is emlegetett "bölcsességek" alapján nem baj ha egyel kisebb váltóméretet tesz az ember télre alá, és csak azért nem veszek 16"-ost, mert a nyári gyári olyan, és jobban mutatna télen is.
Nem mellesleg rákérdeztem, így kb 140k lesz a 4 195/65 UG7+ és a 4 alufelni 15"-ban, míg 16"-ban ugyanez 215k lenne kb. És utóbbinak mi lenne az előnye? Hogy a peresebb gumi jobban rázna télen, amikor amúgyis minden merevebb a hidegben. Esetleg jobban feküdné kanyarban az utat, de mivel télen az ember amúgyis visszább fogja magát, meg a talpát, szóval magyarul semmi.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Gyári 15" acéltárcsa kerül rá 18k-ért /db, plusz az UG7+-ok 17/db.
Ez lett a vége.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz anjani182 #12891 üzenetére
Benne is van, és egy 15-ös alut (Dezent RS) rá is próbáltunk már az egyik gumisnál. Megnézték, még a standard vastagságú ragasztott súlyok is beférnek a fék és a keréktárcsa közé. Nem tudom az acél kialakítása más-e, de nem hiszem, aztán mivel a Honda márkakereskedés is pontos autótípus ellenőrzés után rendeli, azt remélem annyira nem töketlenek, hogy rosszul
Egyébként a kézikönyv felszereltségtől függetlenül írja mindkét méretet, tehát nem hiszem hogy az LS futóműkialakítása más mint az ES-é.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz anjani182 #12895 üzenetére
Én sosem akartam télre alut, mindig is acélban gondolkodtam, nekem ha az esztétikát vesszük alapul elég ha nyáron a gyári alu van rajta. Télen legyen csak praktikus az autó, nyáron meg lehet szép is én legalábbis így vagyok vele.
1,8-as ha a motort kérded.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Integra #12897 üzenetére
Nemtom írtam-e már, talán kitöröltem küldés előtt, de én itt ahol lakom akkor is találkoztam hóval, mikor a Mátrától délre még hópehely sem volt.
Salgótarján és az északi medencék a Mátrától északra eléggé más 'éghajlat' alá esnek. Itt van a szomszédban Zabar és Szécsény, az ország leghidegebb pontjai. Árvizek, meg hófúvás nincs annyi mint másfelé, de amikor a többi helyen 5-6 fok van, és enyhén felhős az ég, itt szakad a hó és -2 fok van. Tudom, tavaly is így volt, Gödöllőtől délre 0 hó, Hatvanban már 1-2 centi, itt nálunk 6-7. Sok ismerősöm Pestről jár haza, mindig röhögtek, hogy sehol nincs hó, csak a hegyekben, meg TarjánbanSzóval átlagban igaz amit írsz, de itt nálunk mikroklíma van vagy mi a rák. És tavaly kolléganőm hozott télen melóba, bizony sokszor irigyeltem a téligumiját az akkor még nem létező kocsimra (Mármint hogy praktikus a téligumi-acélfelni télre)
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Nna. Télicsizma acél kapcával felhagyítva Nem szép, de gavallér...mint Buga Jóska
Erről jut eszembe, mekkora kicseszett koppintás: SW602 hulladék; UG7+
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Hoppá. 9996,7 km van a Civicben. 5 és fél hónap alatt.
Szalon azt mondta 1 év vagy 20 000 km-ig nem kell az olajhoz nyúlni, 0W20 speckó olaj van benne, ha fogy szintetikussal utántölteni elég. Nekem van egyfajta késztetésem hogy lecseréljem így 10 000-nél, vagy hallgassak nyugodtan a szalonra és a kézikönyvre, és májusig (1 év letelte) rá se gondoljak?
A könyv azt írja extrém igénybevétel esetén a periódus feleződik. Mi számít extrém igénybevételnek? Az az hogy naponta kétszer reggel és este hidegindítás után megyek 10-10 km-t?
A beígért első 1-2 ezer km alatti jelentős olajfogyás elmaradt, és így 10k körül sem érzékelhető. Ez ugye akkor most jó?A motorhangban az utóbbi kb 1000 km alatt egy eddig nem hallható, kb 1600 - 2300 között érezhető kattogást,kopogást hallok. Mintha szelepzaj lenne. Csak tartott sebességnél, vagy enyhe gyorsításnál hallani, gyorsításnál felerősödik, motorféknél megszűnik. Magasabbra pörgetve eltűnik. Olyan mély, tompa, kicsit dízeles beütésű? Ez általános? Lehet a hideg idő hatása?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
598 km menve, 40,17 liter tankolva. Az kb 6,71 l/100km.
Comp szerint 6,5 volt. 0,2 l a csalás egy teletanknál. Akkor az eddigi 10 000 km-re 3,3 litert csalt össze.
Nyáron ez 5.9-6.2 között változott, tehát a 6.1-es összátlag ha 6.3 a valóságban, akkor is elégedett vagyok.A City fele teljesítménnyel, 150 kilóval kisebb súllyal, 5.5 jelenleg. Ezzel is meg vagyok elégedve.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Integra #13444 üzenetére
Nekem a gyári aero a Civicen simán csíkoz az oda-vissza törlésnél is. Februári gyártású gép, márciustól állt a szalonban, májusban vettük át, azóta alig alig volt törölve az ablak, nem esett. A lapátokat meg a garázsban minden este felhajtva hagyom, és ablak kézzel való lemosásakor mindig áttörlöm ronggyal. Mióta szarabb idő van gyakrabban lapátolok, és a jobb oldali észrevehetően csíkoz. Még nem vészes, de kellemetlen a szemnek.
A Cityn a szintén gyári hagyományos meg lassan 3. éve olyan, hogy már az odafele úton is szárazra csapja, visszafelé már szinte szárazon megy. Jobbnak tűnik.
A Civicen Mitsuba a lapát, a Cityn Nippon Wiper Blade. Mindkettő japán.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz neduddki #13948 üzenetére
A csajt inkább hanyatt szeretném dönteni
Akkor azt mondod inkább hátra se üljünk? Mer az kicsit gáz, hogy egymásnak esünk, csak köztünk akkora kartámasz mint a Hummer kardánalagút. És egyszercsak kiszállok, és nekiállok az üléseket hajtogatni Illúziúrombolóbb mint a guminak a zacskójával babrálni kibontáskor[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz neduddki #13950 üzenetére
Háááát, nade egyszerűbb odáig a sofőrülésből vezetnem, mint az anyósról. Ha meg már kiszállunk és helyetcserélünk akár hátra is ülhetünk nem?
A jártasság(á)ról lövésem se nagyon van, de a lelkesedésről vannak sejtéseim Na de jó, akkor ezen a logisztikán még dolgozom egy csöppet.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz venember83 #13960 üzenetére
Én már olyan vagyok mint Eddie Murphy a 48 órában.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Na ki mondja meg hol is a gubanc? [link]
Nem csak 1 van..[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #13976 üzenetére
Áhh, részben jó. Ne csak a képeket nézd.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #13978 üzenetére
Nem, alapvető probléma van a hirdetéssel és a képekkel
Mondjuk úgy hogy a kettő nem illik össze.A képek 2009-es modellről készültek, (fényszórómosó, kerek apró ködlámpa, 8szögletű hátsó lámpa, átdizájnolt hűtőmaszk) tehát nem lehet 2006-os.
Továbbá ha ES a felszereltség, abban van tempomat, az viszont a kormány jobb oldalán kéne hogy legyen. Tehát a képek semmiképp nem a hirdetett modellt ábrázoljákAz isofix meg a szabványos gyerekülés-rögzítési rendszer.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Naszóval.
Kivettem az ablakmosóból is, meg a hűtővízből is egy kicsit, és behoztam a fagyasztónkba (-25°C) tesztelni. A Ladánk 18 éve alatt, és a City 3 éve alatt mindig így volt, csupán egyetlen egyszer fagyott meg nagyon sokára(1 nap) valamelyik -27-nél. Rátöményítettünk.
Most amit a Civicből kivettem ablakmosó, az 1 órán belül kőkemény jéggé fagyott, a hűtő még tartja magát, csak jó sűrű olajos lett. Azzal kivárom a reggelt, hogy kell-e azt is vennem. És bízom benne, hogy holnap reggelig mikor megveszem a mosót és lecserélem a tartályban, addig a garázsban nem fagy meg.
Hűtővíz hova tűnik el, ha szivárgás nincs, tócsa nincs, kupakok zárva, és májusban 5 km-nél még a min és a max között volt a kiegyenlítőben hidegen is? Most min. alatt van.
Kérdés: ez mi a légszűrőház fedélben a csőbe beépítve? 1, 2, 3, 4 Valami szenzor azt gondolom, de mit mér?
Olaj a nívó jelzésén pont félig van. Rátöltsek a tél miatt, vagy várjak míg leeszi magát a minimumig? Jogos a feltételezés hogy télen hidegben az olajat is jobban eszi?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz orbano #14220 üzenetére
Nem nagyon láttam látható helyen arra utaló nyomot, hogy szivárogna, de nem látom mindenhol. Majd jól feltöltöm és tavaszra kiderül.
Légtömegmérő? Lehet. Cityben nem ott van, azért fura, de csak tudják mithogyanOlajat ki milyet javasol? Még mindig a gyári 0W-20 van benne, májusig a szalon is csak rátöltést javasolt de érdemes 0W-30-ast keresnem bele, vagy elég 5W-40 is? Májusi cserénél ragaszkodjak 0W-x-eshez, vagy akkor már mehet 5W-40 is?
Én azt vettem észre, hogy nagyobb hidegben furán zörög kívülről a motornál valami. Alapjáraton hallani. Mintha mechanikus lenne, de nem hiszem. Amúgy télire fixen beállt 6,8-ra szgép szerint a fogyasztás, ezzel a 11k km-es összátlagot már 6,1-ről 6,3-ra rontotta Lehet kövezni, de nem hajtok fogyira, csak érdekel. Vezetési stílusom is a forgalom ritmusától 5-10 %-al lenne dinamikusabb csak, ha hagynák.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz orbano #14224 üzenetére
Zörgés: meleg motor, hideg kinti hőmérséklet esetén. Teljesen meleg motorral megállok a garázs előtt, és mikor előremegyek kinyitni, akkor hallom. Mintha csapágyas hűtőventilátor lenne, de az nyilván nem megy. Gázadásra eltűnik, de alapjáraton vissza is jön. Hideg motornál az emelt fordulat miatt nincs.
Ha jól tudom 0W-10W és 20-50 -ig van ha jól rémlik. Sajna mostanában csak kis távolságokra járok, néha csak 8 km reggel és délután. Júliusban egyszer 1500 km-t, augusztusban meg 2100 km-t ment, 2-2 autópályázással (650km). Egyébként meg 8-40 km-ig vegyesen.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #14226 üzenetére
Azért remélem nálam nem csapágy lesz 11k km-nél
orbano: én is inkább a 0W-re hajlok. Na akkor az lesz. Majd nézek valami Castrolt vagy Mobilt, esetleg Valvoline-t. Kár hogy Shellnek nincs 0W-se.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Köszi az infókat/ötleteket.
!Overdose!: ezeket annyira nem ismerem, és ismerősök sem nagyon ismerik/nincs tapasztalatuk, ami persze nem jelent semmit, csak hogy annyira nem ismerem
más: kicseréltem az ablakmosót, amiből a minta -23 fokon már keményre volt fagyva. Kiszívtam a nyárit(sárgásfehér) egy csővel, beleraktam kb -25-30-ig jóra hígított télit(világoskék), jó csurig. Javaslatnak megfelelően kispricceltem a szivattyúban és a csőben maradt nyárit is, és itt jött a meglepi. Két palackot raktunk a spricnik elé, abba spricceltük, és már több mint fél litert kinyomtunk, mikor még mindig sárgásfehér lötty jött a spricnin, nem pedig kékes. Elképzelhető az hogy a csőben és a szivattyúban fél liternél több nyári maradt? Elfagyhat még ezek után is?
Most hogy megnéztem a kézikönyvet, lehet hogy nem is 2,5 literes hanem 4,5 literes az ablakmosó tartálya? Mert akkor egyrészt fura hogy csak 1,5 liter jött ki a csövön, másrészt akkor amit -30-ig valónak beleraktam, keveredve az esetleg bennemaradttal valójában csak -15-ig jó? Francé nincs ennek is leeresztőnyílása.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Na, ma próbálgattam végre téli körülmények közt is a téligumit. Hát meglepő. Havas úton 2-ben lepadlóztam, és nem villant fel a VSA. Fékezésnél is meglepően orrabukós volt mire elkezdte masszírozni a talpam. Illetve ez a masszírozás olyan mintha légkalapács dolgozna felfelé állítva
Kézifék ugye nagyon jó helyen van, jól használható, gyönyörűen riszál kanyarban még kis sebességnél is.
Többre egyelőre nem volt időm, siettem befelé. De hogy van aki 50-re alkalmas kétsávos úton 25-el megy... Majd találni kell szakaszt ahol forgalomtól elzárva ki tudom próbálni a teljes VSA arzenált.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Gumi és felni topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házimozi haladó szinten
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- World of Tanks - MMO
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen