- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Milyen routert?
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #14654 üzenetére
Így kellene eljárni:
“A Díjnetből kezdeményezhető Internetbankos fizetéshez regisztráció szükséges, melyet a Díjnetbe történt bejelentkezést követően, a “Fizetési módok” menüpont alatt az “Internetbank” feliratra, majd a megjelenő oldalon az ügyfél számlavezető bankjának emblémájára kattintva kezdeményezhet. (A regisztráció egy még kiegyenlítetlen számla kiválasztását követően a Fizetés lapról is kezdeményezhető.) A felnyíló ablakban rövid tájékoztató olvasható az internetbank regisztrációról.
Regisztráció kezdeményezése gomb megnyomásakor a Díjnet numerikus azonosítót generál, az úgynevezett Díjnet azonosítót, melyet a választott bank internetes szolgáltatásába belépve kell megadni, a regisztráció aktiválásához.
Ezen Díjnet azonosítót a CIB Bank esetében a CIB Internet Bank “Átutalás / Díjnet / Díjnet regisztráció” menüpontban, az Erste NetBank-ban a “Megbízások/Díjnet” menüpontban kell megadni.Lépések:
Remélem segít.
Persze Neked más lesz majd az azonosítód.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
-
RR-13
őstag
válasz axioma #14666 üzenetére
Ez érdekes jelenség, mert másnak meg a CIB-nél van ugyanez...
Nekünk az első perctől kezdve Push-ban jön a vásárlást jóváhagyó értesítés az appban.Esetleg nem próbálkoztál az app teljes letörlésével, és egy tiszta, újra telepítéssel a Play-ből?
Vagy az Erste Mobilbank Tárhelyadatok törlése is segíthet.
(gondolom a legfrissebb verzió van fenn a 3.6-os)Amennyiben nem küld sms kódot, és Pust sem, mert nem kér jóváhagyást, az "normális" jelenség. Ez a "Random" jóváhagyási eljárás miatt van.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #14671 üzenetére
Értelek. Igen sajnos több esetben is volt, hogy fél napra is meghalt az appba történő belépés, de még jó, hogy ez nincs minden hónapban.
Egy pár órás esetet kivéve, ha jól emlékszem február 12-13. óta nem volt fél napos leállás.
Nekem jelenleg csak a kivonat betöltés hiányzik az appból, és jöhetne az NFC-s fizetés, de más nagy baj nincs vele.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Erste Rendszerkarbantartás:
Tájékoztatjuk, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. 06. 26. 22:00 óra és 2020. 06. 27. 02:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett karbantartási munkálatokat végzünk, mely digitális szolgáltatásaink működését befolyásolhatja. Köszönjük a türelmet!
-
-
RR-13
őstag
Rendben, a linkelt hsz.-edet nem egészen értettem 2 napja, azért írtam le a folyamatot most.
És úgy értettem, hogy bármelyik bankfiókot megadhattad volna, kapcsolattartó banknak, mert ha felívnak egy másik fiókból, akkor hivatkozhattál volna arra, hogy pécsi vagy, és saját bankodba elutasították a kérésed.
Ezt még megteheted most is.Próbálok segíteni..., de ha nem szimpatikus ez a megoldás, talán akkor "egyszerűbb", ha bemész a fiókba, és ott ülsz kb. 1 órát minimum, mire a sok papírt kitöltik, hacsak nem kísérnek át egy másik helyiségbe mégis, online megnyitni.
-
RR-13
őstag
Oké, és hivatkozz majd arra, ha felhívnak, és esetleg ők is ugyanezt mondják kapásból, hogy ismerősödet is behívták, aztán mégis online, videóbankban nyittatták meg vele a bankfiók egy másik helyiségében
Nem szabad engedni, hogy lerázzanak..., kérd, hogy találjanak megoldást arra, hogy Te meg otthon nyithasd meg a számlát, aztán majd beírják a fiók azonosítót később....
-
RR-13
őstag
válasz ssgt1981 #14687 üzenetére
Nekem nincs deviza számlám, de esetleg ezek
IBAN és BIC/SWIFT kódok, de talán itt választ kapsz a kérdésedre.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Intel fan11 #14689 üzenetére
Ennek az általam ismert (a Chip hibán kívüli) egyetlen értelmes magyarázata az lehet, hogy a vásárlásaid összege, összeadva elérte azt a limitet, ami miatt egy darabig, nem fogadja el a POS terminál az érintéses fizetést.
Ilyenkor a POS terminál Limit túllépés vagy Fedezethiány hibával elutasítja az érintéses fizetést.
Sajnos sok helyen, a boltokban nem tudják ezt, és azt sem, hogy ilyenkor a chip-et kell bedugni a POS-ba, és úgy fizetni.
Ez persze csak akkor működhet, ha a vásárló biztosra tudja a számlájáról, hogy egyébként azon van fedezet, különben chip-es fizetés is elutasításra kerül.
Fenti "problémát" úgy küszöböltem ki, hogy a fizikai kártyát az Erste MobilePay-ben digitalizáltam, és akkor elvileg a továbbiakban, a telefonos érintéses fizetést mindig elfogadja (max. PIN-t fog kérni bármekkora összegnél).
Nekem azóta egyszer sem volt ilyen érintéses "elutasítós" problémám, mivel a telefont nem lehet bedugni a terminálba
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy valaki járt-e már úgy, hogy a digitalizált kártyával nem tudott érintéssel fizetni, és a POS kérte a fizikai kártyát, hogy dugja be vagy, ha nem is kérte, de nála volt a fizikai kártya, (és magától kipróbálva) bedugással tudott fizetni.
-
RR-13
őstag
válasz Intel fan11 #14703 üzenetére
Akkor félreértettem amit írtál.
És így már más a helyzet, mert ezek szerint nem csippan a POS, amikor fizetni próbálsz.
Rendszerint ugyanazokban boltokban van ez, vagy össze-vissza?
Vagy esetleg, ahol korábban olvasta a POS, ott most nem olvassa? Vagy fordítva?És még azt kérdezném, hogy mikor adták ki az Erstés kártyád
Gondolok itt arra, hogy az új POS terminálok már nem olvassák a régebbi verziójú NFC chipet a bankkártyádban.
Nekem is van 5-6 éves bankkártyám, ami NFC-és nem olvassa a mostani telefonom NFC antennája.Amennyiben nem rossz a kártyád (gondolom, ha tömeges probléma) akkor a kártya csere lehet a megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Intel fan11 #14705 üzenetére
Na ez akkor igen csak érdekes. Akkor ezek szerint az új kártya óta áll fenn ez, ha jól értem, 1 hónapja?
Kérlek fotózd már le a kártya chip részét. Köszi.Akkor POS terminál verziófrissítésre gyanakszom, ha jó a kártyád.
Szerk.:
Amennyiben a telefonod NFC-és, akkor a telefonban kapcsold be az NFC antennát, és tedd már középtájra a hátlapjához a kártyát, hogy megtudjuk működik-e az NFC chip.Ezt többször egymás után próbáld, ha elsőre nem csippan a telefon.
Elvileg meg is kell nyitnia egy ablakot ilyenkor.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz MrPeekaboo #14717 üzenetére
Igen a "spórolás" az ok, de "le is van írva" burkoltan a hirdetmény fentebb kiemelt részében, hogy sokba kerül nekik.
Az Ersténél még csak a 3D Secure jön Push értesítésként, meg a Netbank belépés jóváhagyása.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Zsocy155 #14716 üzenetére
Szia. Most sikerült Neked címezni.
Szerintem nem érdemes vacakolni a többi bankkal jelenleg, ha nincsenek extra igények, hanem érdemes kihasználni a CIB Bank BM ECO díjcsomagját 2 évig díjmentesen, amire elég az egy, kb. min. 110.000 Ft. bejövő utalás érkezése havonta.
A CIB-nél van havi utalási limit és napi is. Nálunk a napi limitre 1.113.000 Ft van beállítva.
Amennyiben nem lennél elégedett a CIB-el, akkor bármikor elmehetsz 6 hónap után díjmentesen.
Érdemes szerintem a díjmentes számlavezetés mellett, a díjmentes utalások miatt is oda menni, és + 2 évig a VISA kártya éves díja is díjmentes. -
RR-13
őstag
Ismét elérhetőek a CIB appban a Visszaigazolások.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
A Budapest Bank 2020. július 01. napjától bevezeti az ATM-es készpénz befizetés szolgáltatást.
Jelenleg 1db ATM-en működik, az Észak-Pesti Fiókban.
Azonban 2020. július 13. napjától az összes befizetős ATM-en elérhető lesz már a szolgáltatás.A készpénz befizetésre alkalmas ATM-ek listája itt található.
Új "lehetőség", hogy az érintéses, bank vagy hitelkártyát, elég az ATM-en lévő kártyaelfogadás szimbólumhoz érinteni, majd a PIN kódot megadni.
Nem szükséges a kártyát behelyezni.Az ATM Befizetést az alábbi lépésekkel lehet elvégezni:
1. Azonosítás:
Érintse Budapest Bankos betéti vagy hitelkártyáját az ATM-en lévő érintéses kártyaelfogadás szimbólumhoz, vagy helyezze a terminálba. Nyelvválasztás és PIN kód megadás után válassza ki a KÉSZPÉNZBEFIZETÉS funkciót.2. Készpénzbefizetés:
A befizetni kívánt bankjegyeket széthajtogatva, vízszintesen helyezze az ATM nyílásba.3. Jóváhagyás:
Ellenőrizze a képernyőn megjelenő összeget, majd hagyja jóvá a befizetést.4. Végrehajtás és bizonylat nyomtatás:
A befizetett összeg azonnal elérhetővé válik a betéti vagy hitelkártyához tartozó számlán, amit a kiadott bizonylaton ellenőrizhet.* A befizetett összegek azonnal jóváírásra kerülnek, de a befizetett összeg hitelkártyás befizetés esetén, ATM-es készpénzfelvételre nem használható fel azonnal.
Az ATM befizetés folyószámla, és hitelkártyával, 2021. június 30. napjáig díjmentes lesz.
Előreláthatóan 2021. július 01. napjától a hitelkártyás befizetés díja 352 Ft lesz.
Előreláthatóan 2021. július 01. napjától a folyószámlakártyás befizetés díja 50Ft + 0,25% lesz.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Jó lenne, ha a többi bank is bevezetné ezt az érintős azonosítást az ATM-eknél, mert akkor gyorsabban menne minden, és még van egy + nagy előnye is.
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #14732 üzenetére
Gratulálok a döntésedhez.
Az éves szinten már nem olyan kevés a Gránitnál az a 7-8 ezer Ft, hogy ne számítson.
Annyira nem rossz (nem is rossz) a CIB, hogy legalább a 2 éves díjmentes időszak miatt ne akarjon valaki spórolni, csak az utalásokon, 2 évre 14-16 ezret[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
A CIB-nél mióta működik ez az Okos Belépés funkció?
Nekünk ma jött fel eső alkalommal ez az aktiváló ablak, és nem is tudtuk, hogy van ilyen.Hol lehet ki-be kapcsolni a Push üzenettel történő belépést?
És másnak sem működik jelenlegAz Okos Belépés Folyamata:
1. Be kell lépni az új felületen az Internetbankba.
2. feldob egy ablakot, hogy aktiváljuk-e ezt a Push belépési lehetőséget.
3. kilépés után a nevünket láthatjuk a bejelentkező panelen, itt kell indítani a Push belépést
4. Elvileg érkezik a telefonra a belépő Push üzenet[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz petipetya #14744 üzenetére
Köszi, közben olvastam, hogy elvileg kb. 2018 augusztus óta van ez a "lehetőség".
Csak azt nem értem, hogy miért nincs erre vonatkozó beállítás sehol sem az appban, és az online felületen
Vagy csak én nem találtam?Tegnap jött fel a családban mindenkinek legelső alkalommal ez a figyelmeztető ablak, hogy be lehet kapcsolni.. azért nem értem, hogy eddig miért nem
-
RR-13
őstag
Erste Bank:
Mobilapp belépés, és NetBank belépés telefonos alkalmazás azonosítással jelenleg nem lehetséges.
Internal Server Error!Netbank Belépésnél automatikusan SMS érkezik.
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #14747 üzenetére
Köszi, azt tudom, hogy a sütik közé teszi be. És mivel nem kattintottam arra, hogy többet ne kérdezze, ezért mindig feljön az ablak, ami nem is baj.
A baj az, hogy nem küldi ki a Push értesítést, hogy be tudjak lépni.A másik baj meg az, hogy az internetbank online-on nincs egy beállítás, amivel ezt kezelni lehetne.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Mauzes #14758 üzenetére
Nem bankkártyával fizetted ki a jegyet? És a kártya és a számla is megszűnt.
Amennyiben kártyával fizetted ki, akkor szokták ezt mondani, hogy ők "csak" arra tudják visszaküldeni, visszatéríteni....
Ami egy hülyeség, max. arra könnyebb nekik visszafordítani a visszatérítést mint utalni. Ráadásul te ezt nem is tudnád majd követni, hogy mi történik.Megszűnt számlára utalás után, általában visszaküldik (utalják) egyből a pénzt az utaló banknak.
A törvényi kötelességük ugyanoda utalni, az is egy marhaság, mert ha kéri az ügyfél/vásárló, akkor oda kell utalni amire kéri.
És csak akkor kell nekik ugyanoda utalni, ha nem jelzed a másik számlára történő utalási igényedet.Jelezd nekik ismét a másik számlaszámot, és ha nem hajlandóak, akkor kérd el a vonatkozó jogszabályt, amire hivatkoznak.
Fentiek ellenére, ha mégis a régi számodra utalnak, és azt mondják nem ment vissza nekik a pénz (mert a számlád pl. kb. 1 hónapon belül szűnt meg), akkor menj be a régi bankodba, és elvileg látni fogják, hogy érkezett pénz a régi számládra, amit pl. kifizetnek pénztárban.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Mauzes #14760 üzenetére
Azt, hogy visszakapja a jegy eladó cég a pénzt, ha megszűnt számlára utalja a jegy árat.
Tehát ők látni fogják, hogy vissza kapta az összeget.
Ezt elkerülve, megelőzve jelezd nekik, hogy nem él a számla és rögzítsenek egy bankszámlát, amire utalnak, mert a számlához tartozó kártya is megszűnt, hiába küldik vissza a kártyára is akár a visszatérítést.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Mauzes #14762 üzenetére
Akkor nagyjából leírtak "mindent", ami nekik kényelmes.
Van lehetőségük utalni is a jegy árát, szerintem csak azért nem így tesznek, mert a visszafordítás nekik egyszerűbb, és díjmentes, az utalás meg nem.
Nagyon sok bolt, stb. kártyás fizetés után visszatudja utalni a megadott számlaszámra a vételárat.
Ezért ők is megtudnák oldani....Amennyiben a visszatérítést elvégezték, akkor már érdeklődhetsz is náluk, hogy mikor történt ez, és azt is kérdezd meg, hogy visszaérkezett-e a régi bankodtól az összeg. Talán nem hazudnak majd ebben...
És, ha igen akkor szíveskedjenek már elutalni az új számlaszámodra.Kötelesek ezt megtenni, ha nem akkor az sikkasztás.
Ugyanis sajátjukként nem kezelhetik a régi bankodtól visszaküldött összeget, kötelesek utalni az új számládra, nincs kivétel.
Nem a BARION rendszerében fizetted ki kártyával?
Akkor szoktak így szarakodni a visszatérítéssel. (tapasztalat, szintén jegyvásárlás)Cégről van szó, vagy EV?
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Nem kötelező a kártyás vásárlás összegét, kártyás visszatérítésként visszaküldeni a vásárlónak.
Számtalan példát tudok a saját eseteimből is, hogy vagy megadtam egy számlaszámot, vagy bekérték.Tehát sehol nincs ez köbe vésve, hogy nekik kötelező ezt az utat választani.
A vásárló megadta a számlaszámát, ahova kérte a visszatérítést, ezt nem vették figyelembe ezért, amit írtak nem volt annyira korrekt!A függő számlán (illetve technikai számlán) én is gondolkoztam, hogy lehet, hogy oda kerül a kártyás visszatérítés, de mivel nem voltam benne biztos, és nem találtam erre vonatkozó szabályt, ezért nem írtam, és ilyen tapasztalatom nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #14772 üzenetére
Emag az +3% -os kategória az Ersténél igen, ha online fizeted ki a rendelést.
A boltban lévő fizetést még nem tudom, mert nem voltam, nem próbáltam.A 200 E Forintos havi keretbe a számlazárás napjáig lekönyvelt tételek számítanak bele.
Tehát, ha pl. július 10. napján veszel valamit, akkor az a következő zárásban veszik csak figyelembe, és csak augusztus kb. 25. napjáig kell visszafizetni. Így esetleg egy vásárlással ki tudod használni a 200 E Ft-os összesen 4%-os visszatérítést.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Inakustik Mikado Audió, hangszoró kábel 40m hosszú tekercs 2x0,75mm
- Inakustik Premium HiFi Audió kábelek FÉLÁRON - RCA, Mono Sub, Y Sub
- Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Játékkonzol tartozékokkal
- Inakustik CAT6 Ethernet, LAN, UTP hálozati kábel - Prémium minőség
- Garanciális ASUS TUF Gaming X670E-PLUS + AMD Ryzen 7 7800X3D
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen