- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Synology NAS
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- Béta iOS-t használók topikja
- Hálózati / IP kamera
- Google Chrome
- Ubiquiti hálózati eszközök
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz D@ni88 #22141 üzenetére
Ezek még az idei autók, itt inkább a "Pirelli-nek tesztelnek" akik le is nyilatkozták hogy fogalmuk sincs mit várjanak a mai naptól. Elsőre ez az 1:40-es idő azért biztató, mert nyilván nem a köridőre megy senki.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #22477 üzenetére
Egyes pályákon nem fékez eleget az autó és amúgy is még csak a hátsó kerekek felől gyűjt energiát a KERS.
Idővel talán át is válthatnak 4-kerékről gyűjtésre, ez pedig azt is eredményezheti, hogy majd az első kerekek is hajtottá válnak generátor-elektromotorok által. Tehát egyszer gyűjtik az energiát, fékezés alatt, majd hajtják a kerekeket, kigyorsítás alatt.
A komolyabb KERS rendszerekhez szükséges, hogy az alap belsőégésű motor kicsi legyen. A soros négyhengeres helytakarékos és gazdaságos, ezért leginkább ez passzol a jövő KERS rendszereihez. Emellett a szabálytervezet a turbófeltöltők fejlesztését is előirányozza. Abban is lehet energia visszanyerés, hővisszanyerés.
Az, hogy valami újat és előremutatót kell fejleszteni, mindenképpen pozitívum.
A négyhengerest csak amiatt fikázhatjuk, hogy jelenleg mit gondolunk a jelenlegi négyhengeresekről. Az F1 négyhengeresei sokkal brutálabbak lesznek ennél.
Más a 80-as években is elég volt 6 hengeres turbós motor V10-eket, V12-ket legyőzni.
Az autók sebessége nem fog csökkenni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #22635 üzenetére
A KERS-szel csak körönként néhány tizedmásodpercet lehet nyerni, és vannak hátrányai is.
Biztos vagyok afelől, hogy mind a Team Lotus, mind a Marussia Virgin Racing javulni fog a mezőnyhöz lépest és kisebb százalékos lemaradásuk lesz, mint idén volt. A 107% nekik nem téma, még 105%-on is lazán belül lesznek.
A Hispania is új autót épít, de az indulásuk nagyon bizonytalan.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
D.Orion
veterán
válasz D@ni88 #23054 üzenetére
Itt az f1today.nl még több kép. Szerintem ez a legszebb autó eddig idén. Az orra nagyon kecses lett a többiekéhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #23057 üzenetére
Elnézést, itt a jó link a W02 galériához.
Ilyen esetben csak katt a fejléc képre és megkapod az összes galériát a főoldalon is. Vagy a legfrissebb bejegyzések oldalsávban is ott vannak a direkt linkek.
www.HunnyF1.com
-
IreN!CuS
őstag
válasz D@ni88 #23186 üzenetére
ez az első szárny tényleg kemény,eddigi legkomolyabb szerintem.
Kipufogót valaki látta merre van?
Ezeket az oldalsó beömlök azta[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
proof88
addikt
válasz D@ni88 #23478 üzenetére
ráadásul bahrein, ki tudja mennyire melegednek túl a gumik, tavaly ez volt a probléma, hogy amikor valaki előzni akart és nyomta neki, túl is melegedtek aztán foghatta vissza magát :/ ebből a szempontból örülök hogy az ausztrál futam jön utána, mert ott másféle időjárás van, tehát így is meg úgy is láthatjuk ki hogyan teljesít.
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #23506 üzenetére
Nem hiszem, hogy egy brutálzoomos képből felfogható a térbeli elrendezés és mélység. Ez különben is egy klasszikus elrendezés, más csapatoké nem kevésbé hősokkoló.
Ez egy kicsit jobb kép, a szög miatt.
Viszont állítólag a McLaren tesztel egy olyan változatot ahol a kipufogó elől van valahol. Erről még senkinek sem sikerült leleplező képet készíteni.
www.HunnyF1.com
-
Nowhereman
őstag
válasz D@ni88 #23675 üzenetére
Csak tudnám, hogy miért hiszi bárki is, hogy a tvíternek és társainak van valami hitelességük, hogy bármi marhaságot megesznek ami rajta megjelenik. Most ha nyitok egy fiokot Steeve Balmer néven, és közlöm a világgal, hogy holnaptól ingyenes és nyíl forráskódú lesz a windows azt is megennétek? Van olyan híresség, akiről nincs legalább 2-3 fake-account?
Utánam a kondenzcsik!
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #24089 üzenetére
A Ferrarin vadi új első szárny van. Új az oldallap, a főlapok is kicsit másnak tűnnek, a tartó rész meg radikálisan bazi nagy lett (nézz meg egy oldalnézetet).
Az aerodinamika nem olyan terület, hogy minél nagyobb a szemel látható változás, annál nagyobb a javulás köridőben. Szemmel alig észrevehető változások is lehetnek relatíve nagy jelentőségűek.
Az első szárnynak harmóniában kell lennie az autó hátrébb eső részeivel, milliméteres változtatásoknak is lehet jelentősége, hogy 'a szárny hova dobja a légáramlatokat'.
Ha például levehetnénk a Red Bull szárnyát és feltehetnénk a Ferrarira, nem valószínű, hogy jobb lenne vele, még ha a Red Bull szárny több leszorítóerőre is képes, mert a 'Ferrari autón rossz helyekre dobnál a légáramlatokat' és az autó aerodinamikája a szárnytól hátra hibásan működhetne.
www.HunnyF1.com
-
G.Zs.
senior tag
válasz D@ni88 #24556 üzenetére
Akár az is benne lehet a pakliban. Nagy verekedés lesz az elején, ebben biztos vagyok. A négy élcsapat közül bárki odaérhet. Örülök, hogy a meki nem holmi pontszerzésért, hanem a győzelemért harcolhat.
Ha a menyasszony apja az örömapa, a menyasszony anyja az örömanya akkor a menyasszony az örömlány?
-
Krozoo
csendes tag
válasz D@ni88 #24843 üzenetére
Naja...
De úgy tűnik, hogy az FIA-t nem is érdekli a dolog, nem hallani semmit felőlük ezzel kapcsolatban, tavaly is lapítottak mint sz.r a fűben. Pedig már a teszteken tisztán látni lehetett, hogy az RB első szárnya már megint össze vissza hajlik.
Bezzeg pl. 2007-ben a Ferka mozgó padlólemezét 1 futam alatt betiltatták...
[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
-
Pá
addikt
válasz D@ni88 #25720 üzenetére
A többieknek nincs értékelhető etapja.
Itt vannak a köridők, ha érdekel.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #27977 üzenetére
Azért mert a friss abroncs a gyorsabb.
Továbbá időbe telik felmelegíteni a frissen feltett abroncsokat, főleg a keményebbet. Ezért a McLaren gyorsan reagált, hátha gyenge lesz Vettel kivezető köre.
Ha Hamilton tovább marad kinn, félő, hogy a friss abroncsokon - üldözőtől nem zavartatva* - Vettel egy akkora előnyt épít fel, amit egy rövid záróetapon már nem lehet majd ledolgozni.
*Kétlem, hogy Vettel képes volt hozni a legjobbját, akkor mikor üldözték és védekeznie is kellett. Stratégiailag is mást kíván meg a védekezés, pl. más KERS-használat, ami nem adja az optimum köridőt, hanem csak optimális védelmet.
www.HunnyF1.com
-
[CS]Blade2
addikt
válasz D@ni88 #28119 üzenetére
A 33. hsz.-ben szépen összefoglalták, hogy milyen következetes ez ügyben az FIA.
A RedBull és a Renault szerintem ezzel próbál egy kis időt nyerni, hogy még pár futamig ne kelljen leszedni. A Renault-nál erre építették a gépet, ők biztos szívni fognak, de nem hiszem, hogy Heidfeld autója ezért gyulladt ki. Elég logikátlan, hogy a rendszer kiiktatásától gyullad ki, mikor meg aktív, akkor nem.
Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X390: i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470s - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! HP EliteBook 840 14 G10 notebook - i5 1345U 16GB RAM 256GB SSD WIN 11