- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Mikrotik routerek
- Béta iOS-t használók topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Crypto Trade
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 11
- Proxmox VE
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #5101 üzenetére
Basszus, tényleg elírtam... Kimaradt a ne szócska... Na, ezt most már le nem mosom magamról... El is adom a vasat gyorsan!!!
Nem akartam i7-re váltani, tavaly ilyenkor volt egy nagyon tuti Q9550-em, ami lazán, kis fesszel vitte a 4 GHz-et, szerintem azóta is nagy kincsként őrzi itt valaki a PH-n. Csak egy gyilkos Corsair táp megölt két alaplapot is alóla, és két VGA-t is (először egy GTX 260 OC-t, majd egy GTX 280 OC-t). Azt hittem, hogy a garanciális cserék során szinte fillérekből át tudok térni a még most is felesleges i7-re, de aztán természetesen iszonyatosan elszálltam a költségekkel. Bár így még brutálabb a gépem, valóban semmi nem indokolja nálam, hogy egy ilyen PC-t birtokoljak...
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #5105 üzenetére
Nincs szerintem semmi gond a 775-tel, ha csupán FS9 szempont (bár te FSX-szezel, azt meg annyira nem ismertem még ki, hogy részletesen lássam a gépigényét). FS9-hez még most is bőven elég szerintem egy 4 GHz-re húzott E8xxx proci, lehetőleg minnél gyorsabb ramokkal, talán már jobbak a DDR3-asok, minimum 2x2 GB-vel, VGA-ból pedig az említett GTX260-GTX275-GTX280. A GTX285 már felesleges luxus, bár a kisebb csíkszélesség miatt kevésbé melegszik, s nem is fogyaszt olyan vészesen. A többi hardverelem meg úgyis ugyanaz, mint i7 esetében. A quad proci egyelőre tényleg felesleges, csak akkor jó, ha stabil magas frekin tud futni, s akkor jól jön a több mag, mert egy W7 alatt el lehet osztani magok között az egyéb szükséges progikat.
(Mellesleg nekem a húsvéti vidéki látogatásom pont egyhetesre sikeredett (két órája értem vissza Pestre). Az autó miatt. Mikor leértem a múlt héten, az új M6 autópálya utolsó pár kilométerén szállt el az autón egy ékszíjfeszítőgörgő (teljesen megolvadt és beékelődött), majd ledobta az ékszíjat. Töltés elment, víz azonnal felforrt, elment a hidraulika, a kormányszervo és természetesen a klíma is (amit persze abban a pillanatban leszartam). Tegnap estére sikerült megszerelni az autót, mert reggelre jött meg az alkatrész pestről, s senki nem vállalta a Merci A-osztály javítását, ugyanis a szerelők szerint képetelenség ilyen autót javítani, csak akkor kerülhet vissza az ékszíj, ha kiszedik a motort. Nos végül is sikerült keríteni egy műhelyt, ahol félóra alatt fenn volt a görgő és az ékszíj, s újra tökéletes volt a kocsi. A két pluszpoén: a korábbi görgő azért állt be, mert egy jóval rövidebb ékszíjat eröltettek fel a kocsira, ami persze a feszítőgörgőt terhelte leginkább. A másik, hogy itt Pesten, a lakásomtól 300 méterre van a Mercedes központi szervize, ahol nagyon jóban vagyok mindenkivel... - ez idő alatt vidéken kényszerpihentem, s még csak nem is repülhettem... )
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #5110 üzenetére
Hát mint említettem, nem tudom, FSX-re mi kell, csak azt tudom, hogy az i7-et is meg lehet vele borítani. FS9-re nagyon is elég a hardvered!
Szerencsére én sem az út szélén robbantam le, hanem pár kilométerre a megérkezés előtt történt az egész, s már lendületből elgurultam anyámékig. Csak ugye jött a húsvét, s nem tudtam alkatrészt szerezni, de közben szétszedtem az egészet. Így az egész javítási költség (mivel én csináltam majdnem mindent) kb. 15k volt, s ebben már benne van a futár is. Ha szervizbe viszem, nem állunk meg ötven alatt, sőt, valószínű tréler is kellett volna, ami szintén többször 10k lett volna... Szóval nekem csak az egyhelyben tétlenül várakozás hergelte az idegeimet, a többit szerencsésen úsztam meg...
(#5109) v!ct0y : igazából nincs ötletem, de mintha lett volna már arról több fórumon is szó, hogy az FS9 nem kezeli (vagy nem szereti) a CF-et, illetve a több GPU-s VGA-akat. Tehát lehet, hogy hiába raksz össze két 512 megás 4850-et, nem fog megoldódni ez a problémád, pláne az újabb driverekel. De ez csak egy tipp, lehet, hogy mindjárt lehurrog egy hozzáértőbb, hogy rosszul tudom (jogosan!).
Amúgy melyik drivert használod?
Fatal itt a nagy ATI és ATI driverguru![ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #5123 üzenetére
A húzott wolfdale-nél talán semmin nem megy jobban..
Dehogynem! Húzott i7-en!
Falconer: ha lenne lehetőséged kipróbálni egy 1 GB-s, vagy mindenképpen 512 MB-nél több VRAM-ot tartalmazó Nvidiával az FS9-et, szerintem más lenne a helyzet. De ez csak egy tipp. RAM-ból sem ártana több (persze, ha nem 32 biten vagy)...
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #5125 üzenetére
Egyébként egy 3,8-ra, 4 GHz-re húzott Q9550 is jobb tud lenni szerintem, mint egy 4 GHz-es Wolfdale, mert jobban szét tudod osztani a magok között az egyéb programokat. Talán nem árt ez sem a sebességnek és a stabilitásnak. De ez már csak szőrszálhasogatás... A Wolfdalenek 4 GHz környékén valóban bőven elégnek kellene lennie. Szerintem is.
-
Falconer
aktív tag
válasz Gizmo94 #5150 üzenetére
Semmi nem lesz exportálható, azt már kijelentették, am block teljesen új platform lesz az egész az alapoktól.
Ha a marketing részét nézzük akkor minden bizonnyal az alap program nem lesz különösebben drága, viszont euró ezreket lehet majd költeni a kismillió addonra Az addon másolásvédelem dolgot meg majd a többi fejlesztő eldönti. Reméljük nem fognak vele sz*rakodni -
Cypresss
senior tag
válasz Gizmo94 #5182 üzenetére
Szia,
Igen, ezért is írtam, hogy ha kérdés van, fogalmazzátok meg és továbbítom. Ha (számítástechnikai oldalról) gixer volt a fordításban, elnézést, késő volt már és még mindig nem vagyok programozó.
A boot.ini csak egy példa volt, természetesen a saját partíciót kell használni. Viszont a többi sorra ismét rákérdeztem, és ott nincs hiba vagy változás. Tehát helyesen:
1. Nyissál meg egy Command Prompt ablakot.
2. Abba írd be: edit boot.ini es nyomd meg az Enter-t
3. Az Editorba ezt kell beírni:
[operating system]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition (ide a saját partíciót kell beírni)\WINNT="Microsoft Windows XP
Professional" /3GB /userva=2900
4. Mentsél es restart.Egyébként engem iszonyúan idegesít az OOM, ezért szeretnék használható megoldást találni. A legszörnyűbb az, hogy teljesen ad hoc módon jelentkezik a hiba. Előfordul, hogy hetekig semmi, majd két egymást követő repülésnél (különböző géppel és útvonalon), általában megközelítés során belefutok az OOM-be. Fel nem foghatom mi lehet a kiváltó ok.
A4gb patch-64 bit témához nem tudok hozzászólni, de ezt majd megbeszélitek fatallal.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz Gizmo94 #5195 üzenetére
szegény gép
amúgy egy tuti tipp: repülj este nekem EGLL-en +10 fps legalább... és még szép is, ahogy mennek össze-vissza a vasak körülötted szép fényesen (legalábbis a 3d lights-al)
erről jut eszembe: múltkor (húsvétvasárnap) FAJS-ból "hazafele" pont a legnagyobb esti forgalomban értem a franciák fölé, az ATC bűvészkedett is egy kicsit a separation-nal, de jó volt, szép volt
-
Korcsii
őstag
válasz Gizmo94 #5200 üzenetére
éjjel nem szoktam shotolni, a fényviszonyok miatt... meg éjjel nagyon nehezen tudja visszaadni egy (sötét) kép az ottani mozgó, villódzó látványt...
szóval az afrikai naplementénél be is fejeztem a képek készítését, bár egyet még lőttem éjjel is, de ahhoz már fullscreen-re sem váltottam... és nem is látszik rajta semmi... vagy mégis: az FSInn radarján 13-an vagyunk egy 60nm-es körben, Párizs környékén, többségünk ugyan azon a kétirányú airway-en (vagyis körülötte, mert többek között én is DCT ALESOharcsát kaptam)... később fullscreenen meg már a süllyedéssel voltam elfoglalva - mire odaértem nem volt már EGLL-en környékén ATC, kicsit sakkozni kellett - azért szép volt...
nah, de itt egy kép a naplementéről Afrika felett...
és a F/O is csinált egy képet, amíg én elugrottam... khm, sürgős volt
nem mondom, hogy a legjobb képeim, de nem is akartam megosztani, amíg nem érkezett a kérés
ui: re: hunfatal (#5185): ez már inkább a nagyon hosszú kategória
[ Szerkesztve ]
-
Taylory
csendes tag
válasz Gizmo94 #5208 üzenetére
Ezt a SimCheck félét nem ismerem !! szivesen kiprobálnám azt is.Ez az Airbus viszont nagyon jonak tünik nekem nagyon bejön !! találtam mégegy ujdonságot bár lehet nektek nem ujdonság !!...MD-81/82Jetliner//////////////http://www.commerciallevel.com/news.php?actie=ntoon&id=114
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Gizmo94 #5215 üzenetére
Valaki repül itt CLS gépekkel? Most éppen a 747-est nyúztam és annyi lenne a kérdésem,hogy valaki tudja-e, hogy hogyan kell kikapcsolni benne a glideslope figyelmeztetést, mert amint elkezd süllyedni, egyfolytában kántálja,hogy gládszlop,glájdszlop és akármit nyomkodok, nem hajlandó abbahagyni, ezáltal totálisan az idegeimre megy. Ha van valami info, thx.
-
-
AirBooms
addikt
-
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #5286 üzenetére
Mondjuk a fix órajeleknek sok értelmét nem látom, bár nem vagyok szaki ezen a területen (lehet, hogy nem véletlen a dolog). Én kifejezetten élvezem, hogy 2D-ben 300/100-ra veszi vissza a mag/memó órajeleket a 3D-s 710/1366 helyett... S ráadásul van egy köztes is, 400/600 asszem.
-
haky
senior tag
válasz Gizmo94 #5283 üzenetére
Na megnéztem és nekem 80 fok körül van terhelve annál följebb nem megy. Néztem külföldi oldalakat és ez a normális egy ref hűtős gtx260-nak. FSX alat olyan 76-78 fk. Viszont valamit benéztem mert tényleg gyorsult a játék. Nem keveset. REX2-t észre se veszi a gép ha tele van felhőkkel akkor is csak kb 56 fps egy bizonyos helyen korfu 160-208fps.. eddig előző 25 fp körül míg utóbbi 90 körül volt. Úgyhogy visszavontam az előző állításomat, igenis sok köze van, h Ati v Nvidia...
Aki másnak retyvetyutyu...
-
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #5296 üzenetére
Én azért egy picit csodálkozom a hőmérsékleten - bár ha nem 55 nm-es, akkor az magyarázat lehet a magasabb hőmérsékletre. Mint említettem, nekem a ref. hűtőmmel a tuningolt GTX 285 sosem érte el a 80 fokot, olyan 65-öt legfeljebb... S nem FS2004-gyel teszteltem, hanem olyan progikkal, amik egy kicsit intenzívebben igénybe vették... Igaz, a GTX 285 már 55 nm-es...
-
Colos1
őstag
válasz Gizmo94 #5361 üzenetére
A négymagossal kapcsolatban, épp most csináltam egy érdekes kísérletet. Megfigyeltem, hogy alapesetben a 1. mag szinte végig 100%, a többi meg majdnem szinkronban egymással 0...100% között ugrál. Gondoltam azért meg csak 2 magot kezel... FSX elindít, feladatkezelő affinitás...levettem, 2 proc magra. A CPU kihasználtság utána úgy nézett ki, hogy a 2 mag szinte majdnem szinkronban ment. Visszakapcsoltam a másik két magot, és akkor is fenn ált ez az állapot. Ha újraindítom az FSX-et, megint el kell játszani...
Az előbbi kísérlet:
Simán elindítva, 22...35 FPS (limit=35), átlag 28.
(LHKE, FA-18, VC nézet)
Affinitás, egy mag kikapcs, okéz, majd a magot visszakapcsol, okéz...CPU magok majdnem szinkronban mennek, (5...30% -nyi elcsúszással, az első két mag kicsit aktívabb) FSP=28...35, átlag 32.Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...