Új hozzászólás Aktív témák

  • #95590400

    törölt tag

    möhh. aug. 10-i kiállítású számla 11-i teljesítéssel, 17-i esedékességgel. papírok áttanulmányozása, regisztrációval 3 évre kiterjesztett garancia helyszíni szervizzel.
    nyomtató lehal 10-én. epson helyszíni garanciás oldalon található első telefonszám felhív, ők ezzel nem foglalkoznak már. rikvest elérhetőségét megadják. rikvestnél megadják a kolléga mobilszámát. kollégát próbálom utolérni napokig, egyszer visszahív, kiderül régen szabin van, egy darabig ott lesz. szegény, de nekem nem szóltak róla. rendes, megadja a a ratrade telószámát, ami egyébként a 2. telószám az epson oldalon.felhívom, elmondom a mondókámat. keressem emg a dobozt, megadja a címüket, küldjem el nekik.
    oldalukon aztán megnézem, elszállítás és visszaszállítás van futárral.
    hátö, eddig nem zártam a szívembe az epsont a támogatásával, szervizével együtt...
    lehet megvárom a rikvestes embert, míg visszajön szabiról, az egész láncban ő tűnt a legsegítőkészebbnek. pedig pont szabin volt...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák