-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
#95590400
törölt tag
möhh. aug. 10-i kiállítású számla 11-i teljesítéssel, 17-i esedékességgel. papírok áttanulmányozása, regisztrációval 3 évre kiterjesztett garancia helyszíni szervizzel.
nyomtató lehal 10-én. epson helyszíni garanciás oldalon található első telefonszám felhív, ők ezzel nem foglalkoznak már. rikvest elérhetőségét megadják. rikvestnél megadják a kolléga mobilszámát. kollégát próbálom utolérni napokig, egyszer visszahív, kiderül régen szabin van, egy darabig ott lesz. szegény, de nekem nem szóltak róla. rendes, megadja a a ratrade telószámát, ami egyébként a 2. telószám az epson oldalon.felhívom, elmondom a mondókámat. keressem emg a dobozt, megadja a címüket, küldjem el nekik.
oldalukon aztán megnézem, elszállítás és visszaszállítás van futárral.
hátö, eddig nem zártam a szívembe az epsont a támogatásával, szervizével együtt...
lehet megvárom a rikvestes embert, míg visszajön szabiról, az egész láncban ő tűnt a legsegítőkészebbnek. pedig pont szabin volt...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Philips LCD és LED TV-k
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- OLED TV topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...