- C# programozás
- Hálózati / IP kamera
- eBay
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- DIGI kábel TV
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
válasz JoceeHunt #4951 üzenetére
- Mindenek előtt fontos, hogy bekonfiguráld a hotasodat és megtanuld, hogy melyik fukció melyik gombon van. Ennek a begyakorlásához ajánlom a Training küldetéseket, mert ott büntetlenül gyakorolhatsz.
- Ha megvolt a gyakorlás, akkor olvasd el EZT a cikket. Ezen belül van egy részletes leírás a leszállásról (Repülööök! Csak hogy szálljak le? Avagy a dokkolás rejtelmei alcímmel) -
duvi
nagyúr
Nem kell hozzá több monitor. Ez egy fej(arc)követő rendszer, ami szabad nézetet biztosít repülés közben. Nem kell billentyűzetről (vagy egyéb játékvezérlőről) irányítani a pilótanézeteket. Pl. harc közben nagyon jól jön, amikor a tekinteteddel követni tudod az ellenséget, pedig a "hajónézet" fókuszából már kikerült a célpontod. Egy jó minőségű webkamera + a szoftver kel a használatához. (létezik profibb megoldás is, ami infrajeladót használ) ITT egy bemutató a működéséről.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz #48613632 #5018 üzenetére
- Az ugrótávolság legfontosabb moduljai: FSD, Power Plant, Power Distributor. Ezek hatásfokát mindig befolyásolja a hajónk tömege. Pl. minél több fegyvert pakolunk fel, annál nagyobb lesz a hajón össztömege, ezért csökken az ugrótávunk. Pénztárcánkhoz mérten érdemes ezeket fejleszteni. Az ABC betűi és a mögöttük található szám kombinációja határozza meg a hatékonyságukat. Pl. A1-es FSD nem jobb mint egy B3-as. Viszont az A3-as már jobb mint a B3-as... Ez a tematika érvényes minden modulra.
- Outfittingnél mindig meg tudod nézni, hogy mennyi az üres/aktuális/maximum hatótáv. Illetve mennyi lenne az éppen kijelölt, fejlesztett verzióval az ugrótáv:Ezen kívül a jobb oldali panel Functions fülén bármikor elérhető a hajód aktuális ugrótávolsága.
- Az aktuális küldetéseknél feltüntetik a feladathoz szükséges hatótávolságot:Végezetül a Galaxy mapon látható a kijelölt rendszer távolsága (csak nullás képet találtam most ):
Az itt felsoroltakból már könnyen kiszámolhatjuk, hogy képesek vagyunk-e végrehajtani a szóban forgó küldetést, vagy inkább ne vállaljuk el, mert nem elegendő az aktuális hatótávolságunk.
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #5024 üzenetére
Igen, ez a rendszerek egymáshoz viszonyított távolságát jelöli. A beépített útvonaltervező (még ha kezdetleges is) segítségével azt legalább láthatjuk, hogy több ugrással képesek vagyunk-e eljutni a kívánt rendszerbe. A tervezőnek is van egy hatósugara. Azon kívülre már nem jelenít meg útvonalakat. A közvetlen ugrással elérhető rendszereket úgy is látjuk a bal oldali panel Navigation fülén.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Köszi a kiegészítést!
- Az Outfitting panelen látható terhelési ugrótávot beleírtam, képpel illusztrálva: "Outfittingnél mindig meg tudod nézni, hogy mennyi az üres/aktuális/maximum hatótáv."
- A hosszabb távú útvonaltervezésnél én nem tudok jobb megoldást jelenleg, mint a leírt útvonaltervező + a rendszertávolságok ellenőrzése Van hatékonyabb megoldás is?
- Ha nem is közvetlenül, csak közvetve, de szerintem összefügg a három modul hatásfoka a nagyobb hatótáv eléréséhez. Pl. egy gyenge Power Plant nem tud kiszolgálni elegendő energiával egy jobb minőségű FSD modult. Szigorúan nézve valóban az FSD + tömeg a meghatározó, de szerintem a gyakorlatban mégis az általam felsorolt három modul fejlesztése szükséges a nagyobb ugrótáv eléréséhez. -
duvi
nagyúr
- Jogos Lemaradt a maximális mellől a terhelés szó. Köszi!
- Az útvonaltervezésbe beleírtam az útvonaltervezőt is: "A hosszabb távú útvonaltervezésnél én nem tudok jobb megoldást jelenleg, mint a leírt útvonaltervező + a rendszertávolságok ellenőrzése" Sajnos ennek a hatósugara véges, ezért írtam, hogy hosszabb távú útvonalakra már kell a rendszertávolságok ellenőrzése is. Ráadásul a beépített útvonaltervező bugos. Pl. a gyorsabb és gazdaságosabb útvonalváltásnál gyakran(mindig?) ugyan azt mutatja. Külsős appokkal (pl. Diopapáé) rövidebb és pontosabb útvonalakat kapunk, mint a gyárival.
- "Csak a tömeg számít, tökmindegy, hogy a fegyverzeten, az erőművön vagy a raktér elhagyásán spórolod meg ..." A nagyobb ugrótáv elérése érdekében, szerintem nem csak a tömeg számít Az általad leírtak szerint ez lenne a képlet: Vegyünk egy maxos FSD-t és utána minden modulból a legkönnyebbet. Ezek szerint ebben nem értünk egyet, vagy nem értjük egymást Egy felfedezőhajóra (aminek ugye nagy hatósugár kell) te milyen fejlesztett modulokat javasolnál, ha szerinted nem jó az általam javasolt FSD+Power Plant+Power Distributor hármas prioritás? -
duvi
nagyúr
Még egy jó tanács a használatához. Ha megtámadnak, akkor padlógázzal tűnés a helyszínről! Max. energia a systemre (a shield miatt) + az enginre és amint él az FSD mehet az ugrás (kijelölt cél nélkül is). Túl sok veszítenivalód van már egy megpakolt T6 esetében és a két small fegyó nem sok esélyt nyújt a túlélésre
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Szia!
Itt egy ikonmagyarázó táblázat a központi radarképernyőhöz:4. Honnan tudom kiket köröznek?
Scannelés után tudod ellenőrizni a hajók státuszát. Ezt az alap scannerrel is megteheted, ha kijelölöd a másik hajót. Az a lényeg, hogy a scannelés ideje alatt tartsd rajta a hajód fókuszát (ne kerüljön ki a látóteredből). Lehetőség van még beszerezni Kill Warrant Scannert is, ami bővebb információkat szolgáltat a körözött hajókról és ezt használva nagyobb fejpénzt gyűjthetsz be értük. Ezt a scannert viszont használni kell, nem elég ha a kijelölt célpontra "nézel" vele.
5. Honnan tudom ki NPC és ki nem?
A teli sárga/piros háromszög NPC hajókat jelöl, az üresek playereket.(#5074) cunnir
Kereskedőhajóknak szerintem fontos a nagy hatótáv. Éppen ezért érdemes fejleszteni az FSD-t és mellé a szükséges mértékben a PP és PD modulokat. Mivel kereskedőhajóval nem nagyon fogunk harcolni, ezért a PD nem annyira fontos, csak az FSD és a Booster újratöltési ideje miatt.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Hauptmann #5080 üzenetére
Igen. Az űrben keringő konténerek lopott árúnak minősülnek és ha lescannelnek, akkor jön a büntipénz. Anarchy rendszerekben tudod büntetlenül értékesíteni az ilyen árukat. Ott az állomás scannelés sem fog gondot okozni. Egyéb rendszerek állomásainál marad a silent running amihez kelleni fog a Heat Sink használata. Fontos, hogy csak leszállás és eladás után kapcsold ki a SR-ot! Másik fontos részlet a hajó hőmérséklete. Ha nem tudunk elég gyorsan landolni és eladni az illegális szajrét, akkor a túlhevülés miatt felrobbanhat a hajónk. Ilyen esetben inkább kapcsoljuk ki a SR-ot és vállaljuk be a büntetést, minthogy elpusztuljon a hajónk a rakománnyal együtt.
-
duvi
nagyúr
válasz Phobion #5145 üzenetére
"Ez quest, vagy "egyik marketből a másikba" történet? De utóbbihoz gondolom meg bizonyos repu kellene?" Marketről marketre szállítás. Megnézed, hogy adott marketen melyik árut adják jóval olcsóbban mint az átlagár és ezt hol lehet drágábban eladni. A különbözet lesz a profitod. Nem kell repu a kereskedéshez Mielőtt belevágnál, alaposan olvass/nézz utána, hogy hol mit érdemes megvenni és hova érdemes szállítani! Pl. tanuld meg használni a beépített kereskedelmi térképet.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz goya999 #5158 üzenetére
- A wanted státusszal is van egy kis bonyodalom, amit én se értek még teljesen. Ha jól sejtem akkor nem mindegy, hogy melyik rendszerben tűzték ki a vérdíjat a hajóra. Ha nem abban a rendszerben lövöd ki, akkor támadónak minősülhetsz. Az se mindegy, hogy simán wanted a státusza, vagy vérdíj is van kitűzve a hajóra. Ez szigorúan csak az én ötletelésem! Ettől függetlenül ajánlom a Kill Warrant Scanner beszerzését, mert sokkal több infót(és pénzt) nyújt, mint a gyári scannerünk. Fejvadászoknak kötelező darab!
- Amennyiben biztosra akarsz menni, akkor várd meg, hogy ő lőjön és találjon el először.
- Ha egy clean hajó betámad, akkor se lődd ki (hacsaknem kalózkodni akarsz), mert a büntetés összege drasztikusabban megnő mintha csak eltalálod! -
duvi
nagyúr
válasz JoceeHunt #5219 üzenetére
Egyáltalán nem Semmiféle hátrányod nem származik belőle.
Képzeld el, hogy akkor mi lenne azokkal a játékosokkal, akik később veszik meg az ED-t? Az utóbbi napokban én se tudtam játszani.Gratula az összes új hajótulajnak!
(#5215) _Kondor_
(#5214) dooky
(#5165) cunnir[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz goya999 #5223 üzenetére
A koponyás matrica a Mercenary Editionhoz járó ajándékok egyike. Az Online Storeban vagy játékban, én még nem láttam másik matricát. De tuti, hogy lesznek még újak
(#5225) zolee0307
Egy fokkal veszélyesebb az emberi tényező miatt Én azt javasolnám, hogy akkor menjél át Open Playbe, ha már rutinosan kezeled a hajót és van harci tapasztalatod is. Persze ez csak a személyes véleményem...[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz velizare #5237 üzenetére
A Shield Cell Bank harc közben hasznos. Amikor legyengül a pajzsunk, akkor ezzel instant maximumra visszatölthetjük (ha megszűnt a pajzs, akkor nem működik!). Azért kell több is belőle, mivel töltetekkel működik mint pl. a Heat sinks. Ha kifogyott, akkor már használhatatlan a következő feltöltésig. Erős fegyverekkel gyorsan lelövik a pajzsunkat, ezért jó ha több van belőle. Amikor a hull sérül már, akkor súlyos pénzeket fizethetünk a javításért. A felfüggesztési pontok száma miatt, közepes vagy inkább nagyobb hajókra szoktak többet is feltenni.
- Az Auto Field-Maintenance Unit csak a belső sérüléseket javítja. A hullra nem jó. -
duvi
nagyúr
válasz rtitusz #5255 üzenetére
"A Sidewinder-t mennyire/meddig érdemes upgradelgetni?" Szerintem az elején nem érdemes túl sokat költeni rá. Úgyis továbblépünk a következő hajóra. Mire maximumra felszereled a Sidewindert, már lehetne belőle egy Vipered is. Mivel fejvadászkodni akarsz, ezért mindenképpen a Vipert ajánlom elsődleges célnak.
-
duvi
nagyúr
válasz velizare #5278 üzenetére
Ez nem hajófüggő. Pl. vannak nevesített NPC hajók, amik bizonyos rendszerekben röpködnek. Ezek az NPC hajók, általában küldetések is egyben. Ilyen Iron Blood is, aki Freeport közelében mászkál. Ezeket az eseteket leszámítva, a Unidentified Signal Sourceoknál elvileg random találatokat kapunk, amit a játék generál le.
-
duvi
nagyúr
válasz Phobion #5283 üzenetére
A Cobra ára: 379,718 CR A T6 ára: 1,045,945 CR
Ha kimondottan szállításra építesz hajót, akkor érdemes lecserélni az Addert Cobrára. A jelenlegi max. 26-ról, max 60-ra tudod kibővíteni a cargodat, amivel gyorsabban összejön a T6 ára. Az Adderrel sokkal tovább tartana összeszedni a T6 árát. Pláne ha még félre is akarod tenni az Addert, mert akkor annak az értéke nem kompenzálja a Cobra árát. Szerintem "olvaszd be" az Addert a Cobrába. Később ha már bőven van pénz, akkor úgyis könnyedén megveszel egy Addert ha ahhoz lesz kedved. Az elején nagyon elaprózzuk a pénzünket (sok hajót fejlesztünk és parkolunk le), akkor nagyon lassan fog összejönni komolyabb tőke, az igazán nagy hajókra. Persze ez is szubjektív, hogy kinek mi a fontos és mennyire "siet"[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Viper26 #5288 üzenetére
Kimondottan bányászat szempontjából nem érdemes Eaglere cserélni. Viszont alapból nagyobb a hatótávja és a 3db Small Hardpoints is mellette szól. A három fegyverből egyet lecserélsz bányászlézerre, még így is marad két használható fegyvered, ha megtámadnak. (Mert megfognak, ha drága ércek lesznek a rakteredben ) Ezzel szemben a Sidewinderen csak 1db fegyvered marad. Mivel alapból rendelkezésedre áll az Eagle, én átülnék abba és kicsit felfejleszteném bányászatra (mining laser, refinery, cargo, FSD). Közben még egy kis fejpénzt is begyűjthetsz a támadókból.
-
duvi
nagyúr
válasz ooooobi #5312 üzenetére
Friendly (barátságos) lettél az adott frakciónál, azért "zöldült be" az állomás. A jobb oldali panel Status/Reputation fülén tudod ellenőrizni a különböző frakcióknál elért reputációdat.
-
duvi
nagyúr
válasz Viper26 #5358 üzenetére
Nem figyel rá. Neked kell intézni az üzemanyag utánpótlást. Ráadásul nem mindig 100-as az útvonaltervező Pl. volt, hogy a célrendszert a leggyorsabb tervezéssel is két lépésben ajánlotta. Ezzel szemben egy ugrással elértem! Ezért ajánlom, hogy rövidebb távolságoknál (2-3 lépéses ugrások előtt), ellenőrizzétek a bal oldali Navigation panelen az elérhető rendszerlistát.
-
duvi
nagyúr
válasz rtitusz #5384 üzenetére
Overcharged: nagyobb tűzgyorsaság. Cserébe pontatlanabb és nagyobb a hőtermelése.
Focused: az alapkiépítéshez képest nagyobb célpontok ellen is hatékony. Cserébe nagyobb az energiaigénye és kisebb a tűzgyorsasága.
Részletes fegyvertáblázat -
duvi
nagyúr
Hotas X-el kapcsolatban.Utóbbi időben egyre több szimulátor jelent/jelenik. Épp ezért gondolom, hogy drasztikusan megnőtt a kereslet a játékvezérlők iránt is. Főleg a Hotas X iránt, mivel nagyon kedvező az ár/teljesítmény aránya. A karácsonyi roham miatt kifogyott a készlet, még a nagykereknél is Szerintem egy-két hét és újra kapható lesz az Iponban is
(#5392) Xmodule
Nagy gratula a T9-hez! Nem hiszem, hogy fórumon rajtad kívül még sokan röpködnének vele.(#5401) cunnir
Egész jó pénzt lövöldöztél össze 45 perc alatt Mi a véleményed? Harc szempontjából, megérte lecserélni a Vipert Cobrára?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot