- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Hálózati / IP kamera
- Milyen program, ami...?
- DIGI internet
- Synology NAS
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Microsoft Outlook topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
Na, megnéztem végig a videót. Szó sem volt itt elvérzésről, még így is nagyon jó időt ment.
Láthatóan korlátozza a gyorstöltést és a kivehető teljesítményt is akkor, ha az akku egy adott hőfok felett van. Ezzel együtt is elég gyorsan tölt.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
V.T.
aktív tag
Akit kérdeztem eladót ő azt mondta nem megy csak Teslaval.
Akkor nyugodtan vehetek egy olyat? Jó lenne a jövőre gondolva tudná a 22kwot is hogy töltőt ne kelljen cserélni ha rám szakad a bank. 180ezerig nézegetek töltőket.Amúgy ez az áram megoszto vagy micsoda nálam szerintem nem mérvadó mert egyik fázis 32Amper direkt a kocsinak lett külön meghagyva és onnan csak a garazsba megy a töltőhöz egy elég vastag kábelen. Ehhez nem értek após meg sógor regszerelő ők csinálták. Így gondolom mindegy hogy tudja e.
[ Szerkesztve ]
-
V.T.
aktív tag
Igen ezt tudom. De az Ioniq 1 fázist támogat csak ezért van 1x32A direkt a töltőnek. Ha egyszer rám szakad a bank és lesz egy EV6 vagy Ioniq 5 az azt hiszem már tudja a 3 fázist akkor lenne értelme és akkor nem kéne töltőt is cserélni. De úgy vagyok vele hogy ez nem mostanában lesz így elég lenne a Tesla töltő 2.6meteres kábellel ha tuti jó lenne a kocsihoz. Igazából a költséghatékony megoldás lenne a jó de úgy hogy gyorsabb legyen mint ha sima 220rol tölteném.
Nem tudtam hogy van olyan tesla töltő ami tényleg csak azzal megy akkor inkább meg kérdem azokat akik árulnak hogy melyik milyen az a biztos.
Az IHunt toltorol majd tapasztalatot szívesen olvasnék amúgy.
Köszi mindenkinek
-
Balázzs
senior tag
WIZARD, joghurt: én is erre tippeltem, korábbi korlátozások "ragadtak" a térképbe, talán a tavalyi M0 felújítás? Erre egyszer majd jó lesz a kamerás tábla felismerés, persze ha a feloldó táblát is felismeri rendesen.
Azért jó irányba halad a dolog, videómegosztón van fenn rengeteg USA tapasztalat az FSD-ről, öröm nézni, hogy milyen kényelmes is lehetne az EU szigor megszűnésével.
Pl.: [link]
-
Shadowbull
addikt
Nincsenek lemaradó lúzer német gyártók. Sőt.
A Tesla van erősen lemaradva, táblafelismerős adaptív tempomatok a németeknél jópár éve szériában vannak, és működnek gond nélkül. Ha jól rémlik először 2015ben lehetett ilyen autót venni.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
wassermann
addikt
Csak akkor engedhette volna a szállásadó a villanyautó-töltést, ha ingyen adja! Ha már pénzt kért volna érte, hitelesített töltőpontja kell, hogy legyen (úgy, mint a piacon a mérleg) és adóznia is kellene utána. Valószínűleg tudta ő ezt, ezért nem akarta.
[ Szerkesztve ]
-
gorbep
senior tag
Mert megint fordítva ülsz a lovon.... az általad felvetett probléma egy tanyára igaz, ahol nincs más alternatíva...
Persze vehetsz nagyobb akkut, csak nem gazdaságos... felejtsétek már el a nullázást! Az nem a TotalCost optimum... ha egy évben a napok 90%-ra elég a 20 kWh, akkor az a mérnökileg (és gazdaságilag) jó megoldás.
Ugyan ez a baromság meg a hőszivattyús topicban, amikor átlagos 6 kW hőigényre megveszik a 10x drágább 20 kW-os hőszipkát, mert mi van ha -15 fok lesz!!! Agyrémek vagytok... abban a 3 napban évente rásegítetek a fűtésre egy kis gázzal, fával, esetleg COP1-es akármivel...
A fennmaradó napokban meg nem fogsz éhen halni, ha egy kis villanyt veszel is a hálózatból..
A hó nekem még sose maradt napokig a panelen (2014-es telepítésem van... az elején még voltak havak....) Legtöbbször napsütés pár óra alatt lecsúsztatta...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
gorbep
senior tag
"Hiába jó mérnökileg a 90%, én nem akarok másik 10%-ban (36 nap, több mint 1 hónap) fázni, nem mosakodni, nem világítani, nem főzni (mert ez a 10% nyilván a leghidegebb időben várható, amikor amúgy is legkisebb a termelés)."
Attól, hogy sziget üzemű rendszered lesz, ne viszik el a villanyórádat, és nem szedik fel a betápodat... fogsz tudni vételezni...
Ez a meg fogok fagyni abban a 36 napban színtiszta kötekedés...
Amúgy meg szerintem visszwattos rendszerre fognak váltani, csak a Gulyás nem mérnök... nem tudja az mi.
Szépen megépíted a kívánt méretű rendszeredet visszwattosra, és ha majd eltörlik a betáplálási korlátozást, a menüben kikapcsolod a visszwatt védelmet, és 1 perc múlva már táplálsz is be. Palkovics azt mondta hogy az ezután benyújtott igények alapján 2022 dec 31. előtt beüzemelt erőművek is szaldóba kerülnek majd most is... azaz ha megszűnik a visszwatt kényszer, normál rátáplálhatnak, ugyanúgy mint a mostani szaldósok.
Persze a wiszvatt védelmet nem minden inverter tudja, plusz meg kell hozzá venni a Smartmétert... ez szopás és plusz költség...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
gorbep
senior tag
A visszwattosok is szaldóban vannak... csak hogy ott ez nem számít, de a visszwatt feloldásával pont olyan szaldósok, mint én 2014 óta...
Hát ha így gondolod, akkor az neked rossz hír.... felejtsd el ezt a beruházást.
Jó hír, marad pénzed további hőszigetelésre, jobb nyílászárókra... ez a végtelenségig fejleszthető... kérdés a megtérülés, de ugye az csak a hőelőállítás árától függ... Érdekes, kezd megint éledezni a napkollektor és hőtároló tartály piac...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Bandit21
addikt
Világos. Nyilván nem lesz örökre így. Én a magam részéről akkor vagyok nyugodt ha az ev 2 l benzin fogyasztás alatt van mert nekem úgy érte meg ezt számoltam ki magamnak anno. Amíg otthon rossz esetben 69 Ft egy kw és a 13 as fogyasztással ez 900 Ft addig nyugodt vagyok mert ez jó árú benzinből 1.8 l /100 a nem jó árú bol meg 1.2
Ehhez jön még ha sikerül napelemmel a sapka alatt maradni akkor 36 al lehet újra számolni, akkor 1 l / 0.65 lesz ha meg sikerül az év egy részében akkor tölteni majd amikor sut a nap akkor meg "ingyen van" mert nyilván a napelemet a jotunder hozta.Na a lényeg hogy 1.2-1.5 körül van az amire én úgy gondolom hogy megéri. 3.2-5 l körül már mellé tennem a serpenyő másik oldalára azt is hogy első vagy második autó milyen sűrűn kirándulok vele és eleve mivel nem tudom otthon tölteni mehetek töltőt keresni ott hagyni haza menni vissza menni érte 4-6 óra után. Ezek egyéni preferenciák. Lehet valaki azt mondja hogy még így is megéri neki, szíve joga legyen boldog.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
tibcsi0407
félisten
Kaptam én is nemrég egy OTP-s ajánlatot, de nem éltem vele egyelőre. Félek egy kicsit a válságtól. Építőmérnökként eléggé ki vagyok téve a helyzetnek.
Az i3 céges, gondoltam rá, hogy veszek mellé egy másik cégest, aminek nagyobb a hatótávja. E-tech, vagy EV6-ban gondolkodom. Majd jövőre meglátjuk mi lesz.Eladó: 13900KS, 14900KF, 14900KS, Gskill 2x24 8000 kit, Gskill 2x16 6400 (A-Die) kit, 6950XT EK blokkal
-
-
biker
nagyúr
benne van az árban, egy 3x32A töltő DLB-vel 239e nettó, a 3x16A tesla meg DLB nélkül 170e nettó? és ebben az árban RFID indítás, mobilapp, Wifi/BT, DLB benne van.
az ilyen 2-3x drágábbal megrémíted csak az embereket.
Tagnap volt egy vevő, eljött kábelért, de előtte 3x felhívott, mi a garancia a kábelre, mert a kereskedésben azt mondták neki, vigyázzon az itt/ott vett olcsó kábelekkel, mert tönkreteszik az autót. Persze, mert ott 170e a kábel, ami máshol 50eszerk: most itthon sehol nincs 200 nettó alatt. Már ahol árat ki mernek írni
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
WiZARD
addikt
3 év 40kWh Leaf után Teslába ülve ég és föld a mindennapi használatban az ha gyorsan akarok tölteni kicsit. (és ez főleg hasznos lehet annak, aki nem tud otthon tölteni)
Márpedig Szegedre vehet bármilyen német prémiumot töltési élményben kb azt fogja kapni mint egy Leaffel, vagy rosszabbat, mert ezeknél 2-3x nagyobb akkut kell feltölteni.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Bandit21
addikt
Jó az is de nem a 15 M kategória (bár az is igaz hogy +5 M lassan rá ment mindenre)
Bjorn tesztje után volt valami cikk talán hogy meg lett fejtve mi volt a gond talán.
Jók az 1000 km tesztek de fontos infók nem látszanak néha. A mi Pure id3 unk egész jó idővel van a listán (igaz 55 kw néven ami a bruttó) viszont a videó alapján az az opciós 100 DC vel tölthető tehát mégse tudja az enyém azt amit a lista alapján várhatnek akár.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
FIREBLADE78
addikt
Nem értem ezt a Szegedre csak tesla dolgot. Én is szegedi vagyok. Kb 5 teslat háttal Szegeden összesen A 450-et eqs,ha kihozza. Ha 450-et kell menni,akkor nem állsz meg 15 percre? Abba belefér egy kis töltés és máris szélesebb a paletta. Az más kérdés,hogy arra van e rendes töltő.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
titán
Nem találtam semmit, ami jobb volna, mint a Kiában. Nulla kilométertől 15e-t tettem bele fél év alatt, de nagyon nem szerettem. Feleségem nem is volt hajlandó vezetni.
Ja, egyetlen egy dolog van: egy pedálos vezetés. Az hiányzik Kiából. Bár a Leaf egy pedálos megoldása is elég esetlen. Másik lehetne a felülnézeti kamerakép, ha nem olyan rossz volna a minősége. Ötlet 5-ös, kivitelezés 1-es.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Az ülés kényelmetlen, a Kia automata reflektora jobb (a Tesláé vicces), a pedálok nyomásérzete nagyon szar, a gombok elrendezése kabaré, a kijelző apró, és rossz felbontású, a Kiában van wireless carplay és aa van, a Leaf távoli vezérlése elképzelhetetlenül lassú és iszonyat megbízhatalan, a pro pilot nagyon sokfelé képtelen üzemelni, ülésfűtés nagyon gyenge 5 perc, míg valami történik, a kilátás nagyon rossz, alig lehet látni a forgalomirányító lámpákat, állandóan hajolgatni kell, futómű billeg, mint egy libikóka, fék elektronikus és mechanikus átmenetete borázasztó, csomagtartó pici, model3-é jóval nagyobb, papíron 220 lóerős, de a 140 lóerős Kia sokkal dinamikusabb minden sebességtartományon.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- iOS alkalmazások
- Socket AM4
- PayPal
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen