- Hálózati / IP kamera
- DIGI internet
- ASUS routerek
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Milyen routert?
- DIGI kábel TV
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Blue Mobile
Aktív témák
-
Sir Sparrow
aktív tag
...akkor egy negatív tapasztalat!
Múlt hét szerdán számhordozás (szintén az említett szolgáltatótól). Igényléshez papírok elküldve, másnap a Blue megköszöni. Azóta semmi reakció!
Ma egyszer csak jön a futár. Előtte nem kaptam emailt és nem is hívtak. A borítékot feltépve kaptuk meg (igaz rá volt ragasztva a szállítólevél, de meg lehetett volna oldani, h kivegyék a szállítólevél feladónak visszaküldendő példányát anélkül is, h a borítékot is feltépik, de ez mondjuk a futár trehánysága és bízom benne, h nem kopizta le az összes személyi adatomat, amit a szerződés tartalmazott). Ja, és nem én vettem át, meghatalmazás nem volt (hisz nem szoltak h hozzák) ennek ellenére odaadták! Bravó!!
A levélben a SIM a szerződés és egy cetli "A szolgáltatás aktiválására az előzetes tájékoztatás szerint megbeszélt időpontban keül sor." Ez az időpont dec. 2-án lesz.
Egyeztetés, tájékoztatás se telefonon, se emailben! Qrva jó!
Ráadásul jelenleg előfizus vagyok és 28-tól indul az új hónap, ami dec. 2-ig fog tartani, amiért viszont az egész havi előfizetési díjat ki kell csengetni.
"Remek!!!"[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!