Aktív témák

  • Sir Sparrow

    aktív tag

    ...akkor egy negatív tapasztalat!

    Múlt hét szerdán számhordozás (szintén az említett szolgáltatótól). Igényléshez papírok elküldve, másnap a Blue megköszöni. Azóta semmi reakció!
    Ma egyszer csak jön a futár. Előtte nem kaptam emailt és nem is hívtak. A borítékot feltépve kaptuk meg (igaz rá volt ragasztva a szállítólevél, de meg lehetett volna oldani, h kivegyék a szállítólevél feladónak visszaküldendő példányát anélkül is, h a borítékot is feltépik, de ez mondjuk a futár trehánysága és bízom benne, h nem kopizta le az összes személyi adatomat, amit a szerződés tartalmazott). Ja, és nem én vettem át, meghatalmazás nem volt (hisz nem szoltak h hozzák) ennek ellenére odaadták! Bravó!!
    A levélben a SIM a szerződés és egy cetli "A szolgáltatás aktiválására az előzetes tájékoztatás szerint megbeszélt időpontban keül sor." Ez az időpont dec. 2-án lesz.
    Egyeztetés, tájékoztatás se telefonon, se emailben! Qrva jó!
    Ráadásul jelenleg előfizus vagyok és 28-tól indul az új hónap, ami dec. 2-ig fog tartani, amiért viszont az egész havi előfizetési díjat ki kell csengetni.
    "Remek!!!"

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák