Beszélgessen el a reklámmal - vagy tűrje, hogy sok van belőle

A XAPPmedia interaktív hangalapú reklámspotokban látja a reklámipar jövőjét. A 2012-ben alapított cég bejelentette, hogy 3 millió dollár friss tőkéhez jutottak befektetőkön keresztül, miután néhány hete bejelentették, hogy az npr rádió lesz az első, aki használni fogja a cég új reklámmegoldásait.

Visszahívást, további információkat, a hirdetésben szereplő alkalmazás letöltését, vásárlást, e-mailt, vagy kuponkérelmet kezdeményezhetnek a potenciális vásárlók a XAPPmedia interaktív hangreklám megoldásával. Az elsőre tolakodónak tűnő modell szerint kifejezetten azok fogják majd értékelni a cég speciális, beszélgetős reklámjait, akik online rádiót hallgatnak valamilyen, a kezüket lefoglaló tevékenység közben. Ők azok a XAPPmedia szerint, akik örömmel fognak beszélgetni a reklámokkal.

A cég honlapján megtekinthető, hogy működnek ezek a típusú hirdetések. Viszont az is igaz, ha nem szólal meg a hallgató (vagy eleve olyan fülhallgatót használ a rádiózáshoz, amin nincs mikrofon), akkor gyakrabban kapnak majd rövid hirdetéseket, de a tervek szerint ezek sokkal kevésbé lesznek majd bosszantóak, hiszen a részleteket csak azok fogják megtudni, akik leállnak csevegni a szoftverrel.