Mint ismert, a Disney, a Fox és a Warner Bros Discovery úgy döntöttek, hogy bár magas havi díjért cserébe, de elcsábítják a sportok szerelmeseit és azokat a fiatalokat, akik még tévét sem néznek. Indítanak ugyanis közös erővel egy mindent magába foglaló sportstreaming-platformot.
A napokban kiderült, hogy ennek a vezérigazgatója Pete Distad, korábbi Apple-vezető lesz.
Distad nagyjából 10 éven át dolgozott az Apple-nél, és többek között olyan csapatokat vezetett, amelyek az Apple TV-t vagy az MLS Season Passt dobták piacra. A Huluért felelős részleg tagja is volt.
Most az új streamingplatformért teljes mértékben felel majd, így a stratégiáért, a terjesztésért és a marketingért is. A platformnak neve továbbra sincs.
A közös platform idén ősszel indul el, az első 5 évben 5 millió előfizetője lehet a Fox szerint. A teljes piac úgy 50-60 millió előfizetőt hozhat.