Szólni fog az Ügyfélkapu

Január végétől új szolgáltatás indul a Magyarország.hu portálon: az Ügyfélkapu-regisztrációval rendelkező felhasználók automatikusan e-mail értesítést kapnak arról, ha személyi igazolványuk, vezetői engedélyük vagy útlevelük érvényességi ideje a végéhez közeledik. Az értesítést három alkalommal: az érvényességi idő lejárta előtt 2 hónappal (útlevél esetén 6 hónappal), majd 1 hónappal és végül a lejárat napján küldik meg a felhasználóknak a regisztrációnál megadott e-mail címükre. A szolgáltatás ingyenes és lemondható.

A rendszer csak azokról az okmányokról küld értesítést, amelyek lejárati ideje a nyilvántartásban megtalálható, illetve a tulajdonosnak az okmányon feltüntetett adatai megegyeznek a regisztrációkor megadott adatokkal. A szolgáltatás ingyenes, és a regisztrált felhasználóknál automatikusan aktiválódik. Aki mégsem szeretne élni ezzel a lehetőséggel, az az Ügyfélkapun belépve az Adatok módosítása funkció alatt lemondhatja.

Azóta történt

Előzmények