Bajok a magyar induló vállalkozások marketingjével

A portfolio.hu blogján Dr. Jusice meglehetősen kemény kritikával illeti a nemrég megrendezett magyar konferenciát. Véleménye szerint az ott látottak és hallottak sajnálatosan tükrözik a magyar induló technológiai vállalkozásokat övező környezetet és a szereplők magatartását - legalábbis ha az előadások színvonalát nézzük.

„A türelmemet igazán a Szilícium-völgyről szóló panelbeszélgetésnél veszítettem el, Halaska Gábor moderátorkén alkalmatlan volt a helyzet kezelésére, az angol nyelvűnek beharangozott kerekasztal magyarul zajlott, az előadása alapján mindenképpen nagyobb figyelmet érdemlő David Bizer csak díszletként ült ott, leszámítva a néhány sután feltett angol kérdést. Halaska és a kockázati tőkések csevejét már nem tudtam megvárni, de biztos vagyok benne, hogy a moderátor felkészültsége nem ütötte meg azt a színvonalat, amit egy befektetési paneltől el szoktam várni.

Sajnos az előadások többsége vontatott és egyhangú volt, igazi »életszagú« tapasztalatokat, bennfentes élményeket csak Drew Banks (Prezi.com) reggeli keynote-jában fedeztem fel, de ő inkább csak a fajsúlyos mondanivaló hiányát leplezte a saját életútja taglalásával (a »számold fel a korlátokat« meg »fókuszálj« és hasonló szlogeneket nem tekintem valódi szakmai üzenetnek). Persze én is voltam már házigazdaként olyan helyzetben, hogy az előzetesen bombasztikusnak beharangozott előadótól lekapartam a tapétát, ez sajnos benne van a pakliban.”

A részletes beszámoló elolvasható a dotkom.blog.hu-n.

Azóta történt

Előzmények