Ingyenes telefonálást kínál a Tesco

Hirdetés

Vontatottan jutottunk el a mai bejelentésig, de végül megszületett: mától a Tesco Mobile új ajánlatot jelentett be. Ezek szerint ingyenes perceket kínál minden Tesco Clubcard kártyatulajdonos számára bevásárlásaik után.

A cég kiemeli, hogy tekintettel arra, hogy Magyarországon jelenleg 2 millió vásárló rendelkezik Clubcard kártyával, és az ő bevásárlásaik jelentik a Tesco 700 milliárd forintot meghaladó éves forgalmának több mint felét, az új ajánlattal évente több százmillió ingyenes mobilperc válik elérhetővé. A vállalkozás ötletgazdái szerint az új lehetőség várhatóan komolyan befolyásolja a hazai feltöltőkártyás piacot, sőt, a Tesco Mobile kutatási adatait figyelembe véve akár a számlás előfizetéssel rendelkezők számára is racionális alternatívát jelenthet.

Szemán Orsolya, a Tesco Mobile cégvezetője elmondta: „Folyamatosan keressük az ügyfeleink számára legkedvezőbb szolgáltatási lehetőségeket, kilépve az elfogadott mobilszolgáltatói üzletmenetből. Úgy gondoljuk, a szokásos bevásárlások után járó ingyenes beszélgetésnél nehéz ütősebbet piacra vinni: már havi 20-30 ezer forintos bevásárlás esetén is 20-30 perc díjmentes beszélgetést kapnak ügyfeleink. Ez sok mobilozó számára teljesen eltünteti a havi hívásköltséget, míg a többet telefonáló ügyfelek esetében is egy-kétezer forintos költségcsökkenést jelent, a versenytársainknál alkalmazott percdíjakkal számolva. Természetesen a karácsonyi szezonban, nagyobb vásárlások idején még nagyobb előnyt élvezhetnek ügyfeleink.”

Azóta történt

  • Tesco nélkül is marad a Tesco Mobile

    Négy év után eladta 50 százalékos tulajdonrészét a Tesco Globál Áruházak Zrt.

Előzmények