Macem van, liberális vagyok

Még tart az idei MacWorld Expo, a sajtó továbbra is kitartóan a csodájára jár a szupervékony MacBook Airnek (közben kiderült, hogy nem is ez a világ legvékonyabb notesze, hanem a 2003-ban piacra került Sharp Actius MM10 Muramasa), vagy éppen rugdalja, ahol csak éri (Miért nincs benne optikai egység? Miért nincs több USB/Firewire port rajta? Miért nincs Ethernet csatlakozója? stb). Már tesztelik az iTunes filmletöltő szolgáltatását, és van, akinek már módjában állt kipróbálni a szoftveresen ráncfelvarrt Apple TV-t is.

Hirdetés

A Mindset Media (egy amerikai illetőségű online reklámcég) által elvégzett, és nyilván nem véletlenül a kiállítás idején publikált felmérésből kiderül, hogy ezeket a termékeket, azaz elsősorban a Macintosh számítógépeket, előszeretettel vásárolják a nyílt, liberális gondolkodású emberek. A tanulmány arra is rámutat, hogy ezek a vásárlók rendszerint igényesebbek (mily meglepő) és magabiztosabbak is az átlagnál, ráadásul „fogékonyabbak a saját érzelmeikre”, bármit is jelentsen ez pontosan.


Magabiztos és nyitott Macintosh-felhasználók

A cég nem tette közzé a felmérés metodológiáját, mindössze annyit tudni, hogy mindezekre a következtetésekre egy meglehetősen tág minta (7500 válaszadó) segítségével sikerült jutni. Így talán van némi remény rá, hogy a közönséges PC-tulajok sem elveszett emberek, legfeljebb kicsit szegényebbek. A Mindset Media szerint, úgy tűnik, minden szempontból.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Azóta történt

Előzmények