Címvédés a BeeSmarteren

A szervezők bejelentették, hogy a versenyen látványos fényfestő alkalmazással vívta ki az első helyet az „NSDreamTeam” csapata: alkalmazásukkal háromdimenziós útvonalat tervezhetünk egy drónnak. Az Agárdi László, Eke Dániel és Radics Gergely alkotta csapat, sorozatban másodszor került a BeeSmarter csúcsára.

A felhasználói interfész megvalósításával foglalkozó dizájnerek közül Faragó Gergő és Vásárhelyi Áron „CSA” csapata bizonyult a legkreatívabbnak egy játék megalkotásával. A középiskolás kategóriában pedig a „Team.apk” triója, Hornák Bence, Józsa Richárd és Robotka Adrián nyert. A díjakat a főtámogató SAP Hungary Kft-t képviselő Dudits Ádám, valamint Csernai Balázs különdíjat adott át az EPAM Systems Kft-től.

Drónok

A BeeSmarter döntőjének feladata idén a drónok köré épült. Hasonlóan a  tavalyihoz, most is licitálás  útján szerezhették meg a programozók a legjobb dizájnereket maguk mellé. Emellett az akkumulátorokért és magukért a drónokért is folyamatosan licitálni kellett  a teszteléshez.

A nyertes csapat applikációjának dizájnjában a „CheckedTwice” csapat segített. A második helyezett BSmart alkalmazás koncepciója, a fiatalabb korosztály programozás iránti érdeklődését szeretné növelni, melyben drónok segítségével lehet játékosan megtanulni a programozás alapjait. Számos fejlesztésben pedig a páros játékokon volt a hangsúly.

A programozó csapatokkal szorosan együttműködő dizájner párosok koncepciókat dolgoztak ki a kezelőfelületre és működésre vonatkozóan, így két különböző szakma együtt mutathatta meg tudását praktikus feladatok megoldásával.

A középiskolás csapatoknak az idei évben az aknakereső játék bővített változatát kellett megvalósítaniuk. A középiskolás feladatsornál fontos szempont, hogy az elkészült alkalmazásokat iskolájukban később a diákok megmutathatják, ezzel felkelthetik mások érdeklődését is a mérnöki pálya iránt.

A programozók között a további helyezett csapatok sorban a „BSmart” és az „AngryNerds”, a dizájnerek között pedig a „tornado”, valamint a „CheckedTwice”.

A középiskolások versenyében a „DistantMinds” csapata végzett másodikként, a harmadik pedig a „kMGTopClass” lett.

Az e célból létrehozott weboldalon megtalálhatók az elmúlt évek feladatai is.

Azóta történt

Előzmények