Nem maradnak magukra a Siebel ügyfelei

Az Oracle bejelentette, hogy – akárcsak saját szoftvereihez – a Siebel 7.8-as és még az idén megjelenő újabb, 8.0-s verziójához is teljes élettartamra kiterjedő támogatást nyújt. A vállalat – mint közleményében fogalmaz – ezzel biztosítja a februárban felvásárolt Siebel ügyfelei befektetéseinek védelmét, akik így a saját maguk által megválasztott időpontban térhetnek majd át a már fejlesztés alatt lévő, az összes Oracle üzleti alkalmazás (E-Business Suite, Peoplesoft, JD Edwards, Siebel stb.) legjobb tulajdonságait ötvöző Oracle Fusion alkalmazásra.

A Siebel-felvásárlással 4700 fővel bővült az Oracle 51 ezres dolgozói állománya. Korábban azt közölte a vállalat, hogy a terméktámogatásban dolgozó Siebel-alkalmazottak több mint 90 százalékát meg kívánja tartani, integrálva őket saját supportgárdájába.

Az Oracle egyben tovább folytatja az Oracle E-Business Suite, a PeopleSoft Enterprise és a JD Edwards EnterpriseOne CRM-termékcsaládok fejlesztését, ezek új verzióinak megjelenése 2006-ban várható. Szintén az idén dobják piacra a Siebel 8.0-ás, a Siebel Component Assembly 3.0-s, a Siebel Analytics 7.9-es és a Siebel CRM On Demand 10.0-s változatát is.

Azóta történt

  • Meglepte a tőzsdét az Oracle

    A szoftvercég a korábbi akvizícióknak köszönhetően a vártnál sokkal jobb első negyedéves jelentést produkált.

Előzmények

  • Oracle-szoftverrel spórol a Malév

    Éves szinten közel egymilliárd forintot takarít meg a légitársaság az Oracle flottarotációs rendszerével.

  • Saját Linuxon gondolkodik az Oracle

    A vállalatvezér szerint a termékkínálat egy operációs rendszerrel lenne teljes. A felvásárlásnak itt nincs értelme.

  • Nem elég jó az Oracle

    A Wall Street nem volt elégedett a harmadik negyedéves, igen erős számokkal. Nem látszik az óriásfelvásárlások eredménye.

  • Az Oracle kezében a Siebel

    A CRM-piacon erősít a szoftvervállalat, amely örömmel okozna fejfájást a vállalati piacot uraló SAP vezetőinek.