Nagyot szakított a Yahoo

Csaknem ötszörösére szökött fel a Yahoo adózott eredménye a negyedik negyedévben, részben a hirdetési bevételek növekedése és a szolgáltatások bővülése miatt, részben pedig azért, mert az internetes szolgáltató eladott a rivális Google-ban meglevő részesedéséből.

A nettó profit 373 millió dollár lett – a Google-pakettből származó bevétel nélkül 187 millió dollár – az egy évvel korábbi 75 millió után, az árbevétel 511 millió dollárról 785 millióra nőtt. Az eredmények a Wall Street-i várakozások felső határán mozognak vagy meg is ahaldják azokat – nem véletlenül erősödött a Yahoo-papír 2 százalékkal a zárás utáni kereskedésben.

A Reuters által megkérdezett elemzők kiemelik: a Yahoo – és társai – száguldásában nagy szerepet játszik, hogy a hirdetők mindinkább az internetes megjelenéshez pártolnak át a hagyományos médiától, köztük a televíziótól is.

Azóta történt

Előzmények