Fél napra meghalt a Microsoft felhőjének egy része

Részleges üzemzavar állt be a Microsoft Exchange szolgáltatásában tegnap reggel, és az ügyfelek körülbelül kilenc órán át nem tudták használni az elektronikus levelezést.

A reggel sorozatosan érkező panaszokra reagálva a Microsoft kiadott egy közleményt, amelyben jelzik, hogy tudomásuk van a hibáról, dolgoznak a javításon, az ügyfeleknek pedig azt javasolják, hogy időről időre nézzenek rá a szolgáltatások állapotát mutató oldalra (service health dashboard), hogy mihamarabb értesüljenek a változásokról.

Microsoft Exchange

A cég szakemberei körülbelül kilenc óra alatt állították helyre a szolgáltatást, de sem azt nem közölték, hogy pontosan mi volt az oka az egyedi termékként is, illetve az Office 365 részeként is kínált Exchange Online-ban fellépő hibának, sem azt, hogy hány felhasználó mely országokban volt érintett.

A lapok által idézett fórumokban mindenesetre nagyon sokan jelezték a szolgáltatáskiesést, mely csak egy nappal az után történt, hogy a Lync Online-nál is fellépett egy részleges üzemzavar, melyet a Microsoft hálózati problémákkal magyarázott. A közösségi oldalakon kommunikáló cégnek sok felhasználó jelezte, hogy nem elégedettek a vállalat magatartásával, mivel a hibáról csak késlekedve és részlegesen számoltak be, miközben az érintett vállalkozásoknak komoly kellemetlenséget okozott a levelezés szünetelése.

Azóta történt

Előzmények