Hangátvitelre szövetkezett az IBM és az Avaya

Az IBM és az Avaya megállapodott az Avaya hangalapú kommunikációs megoldásainak és az IBM vállalati e-mail, webkonferencia és azonnali üzenet szolgáltatáskínálatának integrációjáról. Az egységes rendszer bevezeti az ún. „click-to-call” funkciót, amely lehetővé teszi az IBM Lotus Notes és Domino, valamint az IBM Lotus Sametime programokat használó vállalkozásoknak az azonnal híváskezdeményezést egy üzenetkezelő vagy e-mailkapcsolati pont felé úgy, hogy eközben nem lépnek ki a saját levelezőprogramjukból vagy üzenetkezelő kliensükből.

A felhasználók a „click-to-conference” funkció révén egyetlen kattintással konferenciába köthetnek másokat, emellett az IBM egységes rendszerbe foglalja az Avaya Meeting Exchange által nyújtott hangalapú konferenciaszolgáltatást a Lotus webkonferencia-megoldásával.

A „click-to-call” funkció, valamint a webkonferencia-integráció előreláthatóan a Lotus Sametime-mal egybeépítve 2005 negyedik negyedévében, a Lotus Notesszal és Dominóval egybeépítve pedig 2006 első negyedévében kerül forgalomba.

Azóta történt

Előzmények