Nagyon bejött az eMAG-nak a Fekete Péntek – És neked?

Idén először rendezett meg Magyarországon az angolszász Black Friday mintájára egy szezonnyitó akciós napot az eMAG webáruház, és a cég közleménye arról számol be, hogy rögtön több rekordot is megdöntöttek. Több mint 1,2 millió látogató kereste fel az oldalt, ahol 95 ezer terméket vásároltak, ami állításuk szerint példátlan a magyar online kereskedelem történetében. A vásárlások összesített értéke meghaladta az 1,7 milliárd forintot, a kedvezmények összege pedig közel 550 millió forintra tehető.

„A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt, ahol korábban elindítottuk. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettünk az előkészületekbe, és az eredmények azt mutatják, hogy megérte. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem megelőzte a hagyományos kereskedelmet. A vásárlóknak lehetőségük volt igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket. Számunkra ez a pillanat örömteli, hiszen sikerült boldoggá tennünk ügyfeleinket” – nyilatkozta Szabó Tünde, az eMAG PR és kommunikációs menedzsere.

Előretörés a mobiltelefonos vásárlásokban

Hirdetés

Az elemzett adatok szerint a Black Friday napján 350 ezer látogatás történt valamilyen mobil eszközön keresztül, és a vásárlások 11 százaléka is innen érkezett.

A felhasználók különböző kategóriában vásárolhattak. A legnépszerűbbek közé tartoztak a háztartási kisgépek, amelyekből 12 ezer darabot adtak el, illetve a könyvek, amelyekből 8500 példányt értékesítettek.

A legkeresettebbek mégis a játékok és a babafelszerelési cikkek voltak, amelyekből 15 ezer darab kelt el, illetve természetesen a mobiltelefonok és a tabletek, amelyekből 12 ezer darab talált gazdára.

Az esemény folyamán a legnagyobb értékű rendelés 999 900 forint értékű volt, egy Sharp LED, Full HD, 3D, 203 centiméteres Smart TV-t, melynek árát 1 299 900 forintról szállították le.

Az online kereskedő partnereinek is megvolt az oka az ünneplésre, hiszen az eMAG.hu Marketplace felületén keresztül több mint 25 ezer terméket értékesítettek ezen a napon. Több mint 40 partner vett részt az eseményen különböző termékkategóriákban, és kapott megrendeléseket.

Az esemény kezdetekor több mint 60 ezer felhasználó volt jelen egyidejűleg az oldalon. Az extrém terhelés ellenére az oldal minden percben elérhető volt, így a felhasználók fennakadás nélkül válogathattak és rendelhettek az oldalon.

A termékek kiszállítását már pénteken megkezdte a cég, és minden órában elhagyja egy teherautó raktárukat. Az online kereskedő ígéretéhez hűen minden megrendelést időben ki fog szállítani – írja a vállalat közleménye.

Azóta történt

Előzmények