- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Mesterséges intelligencia topik
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Starlink
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zó
tag
válasz Wesder #16803 üzenetére
Értem. És számotokra miben volt előrelépés? Mit tudnak, amit a Witcher 3 és más korábbi játékok sem? Mi az, amitől jó számotokra egy open world játék?
Mindkettő tervben van amúgy, kár, hogy az RDR1-ből máig nincs 60 fps-es verzió (PS3-on vállalhatatlanul futott, de még csúnyának is tűnt a generáción belül, persze azon kevés multiplatform nézett ki jól), a Cyberpunkot pedig nem olyan rég "fejezték be".
De azért valahol érdekes, hogy az eredeti megjelenést tekintve 6 és 4 éves játékokról van szó, vagyis addig megszámolhatatlan mennyiségű AC jelenhetett meg. (Nem azért mondom, hogy az említésüket hiányoltam, a Ubi-féle OW design nem jön be.)
-
Wesder
félisten
RDR1 fut 60-nal PS5-ön.
Abban mindenféleképpen jobb az említett két hogy mindkettőben van szerintem 200-200 órám, míg a Witcher 3 többszöri nekifutás után is csak 1-1 órát élt meg jó esetben.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Döglött Róka
veterán
Segitek, a Witcher 3 egy RPG amiben az open world abban adott hozza, hogy a questekhez tobbet kellett maszkalni es kevesbe erezted bezarva magad mint a 2ben. Ezen felul semmit nem adott hozza az open world mivolta. Nem voltak random esemenyek, nem voltak elszorva random felfedeznivalok, csak egy nagyobb palyat kaptal.
Ez nem von le a jatek ertekebol, mert narrativ szempontbol szep amit leraktak, (igaz minden szornyvadasz quest kb egykaptafa volt mechanikailag es csak a korites valtozott), de ha lelosz se tudom megmondani mirol szolt, mert olyan hosszu lett, hogy elveszett a lenyeg.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Zó
tag
válasz Wesder #16807 üzenetére
Ja tényleg, kapott PS5-ös patchet. Ettől függetlenül nem veszek miatta konzolt, költöttem már PS3-on és Xboxon eleget a játékra. Ha direkt azért nem patchelte az utóbbit a Rockstar, hogy így eladják nekem még egy PS-es példányban, akkor elszámolták magukat
A játékidős hasonlítás jól hangzik, de nem derül ki belőle, miért jók, lehet, hogy én nem ugyanazt keresem. De mindegy végül is, csak idő kérdése, hogy sorra kerüljenek. Az RDR2 mindenesetre a videók alapján is sok immerzív megoldást nyújt, kérdés, meddig tartanak ki.
Az meg is lepett, hogy a Zelda nem merült fel, de ez nyilván attól függ, ki milyen platformon játszik.
-
Zó
tag
válasz Döglött Róka #16808 üzenetére
Ez érdekes, mert a Witcher 1-ben a nem egészen nyílt világ is tudott hozzátenni ahhoz, mintha cső lett volna a játék. Lehet, hogy utána már nem tudtak annyit rápakolni, hogy igazolja a fene nagy területnövekedést. De amit írsz, az elég lelohasztó, ezzel szoktak általában elriasztani.
-
consono
nagyúr
-
_drk
őstag
válasz Döglött Róka #16808 üzenetére
Felfedezni való van benne bőven. Mindig talál új dolgokat ember, új fajta szituációk, események is vannak.
Persze ha csak questmarktól-markig szaladgál az ember és szét se néz akkor sokat nem talál. -
Döglött Róka
veterán
-
_drk
őstag
válasz Döglött Róka #16814 üzenetére
Nem a kérdőjelek után kell szaladgálni. Azt én is skippelem.
Folyamatosan jelennek meg a sárga felkiáltójelek és azok nagyon érdekesek tudnak lenni.
A táj is elég változatos és a legtöbb helyen van valami.
Én pont most viszem át masodszorra, tökre élvezem.
Sajnos ezt a szintet 10 év is után nagyon kevés játék tudja. Még a CDPR se... -
Wesder
félisten
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Farkassacred
őstag
válasz Döglött Róka #16814 üzenetére
Ugyanazzal a játékkal játszottunk?
Akárhonnan is nézem, ez szimplán egy csoda. Minden sarokban mással találkoztam, egyik küldetés se hasonlított egymásra, minden egyesnél szívből dolgoztak a szakik. Érezni lehet a küldetés teljesítése közben, hogy bizony ez hús-vér emberek keze munkája. De ahogy a szörnyeket kidolgozták, a kapcsolatokat a főhős körül, az egész atmoszférát.. fantasztikus egy élmény, amit évente megismétlek mindig..
Az biztos, ha Ow akkor tényleg ez a mesterhármas ebben igazatok van (nem felejtettem el a Read Dead kettőt se)
-Witcher, Zelda, Red dead kettő. És itt nincs sorrend.
Viszont a Cp 2077-et is imádtam, az is egy fantasztikus játék lett a végül. Bár nem igazán az Ow része miatt szerettem, hanem a kapcsolatok és a történet miatt. Az atmoszférája pedig olyan egyedi, ami miatt az egyedüli játék a piacon a stílusában. -
Döglött Róka
veterán
válasz Farkassacred #16819 üzenetére
En alapvetoen nem vagyok kibekulve az ow cuccokkal. Pl a red dead 5 orat elt nalam mert bitanglassu es mint jatek nem kihivas.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Zó
tag
válasz Farkassacred #16819 üzenetére
Nálam a nagy felhasználóbarátság önmagában megöli a "világszabadság" lényegét. A Gothicokban azt szerettem, hogy térképet is kellett még egyáltalán szeretnünk, azt a karakter valós időben vette elő olvasni, nem volt semmiféle konfetti, quest marker, csak valódi felfedezés egy kézzel benépesített területen (vagyis többön, mert van, ahol át lehet menni másikra, ennyiben nem összefüggően nyílt). Ha egy NPC adott valami feladatot, akkor maga adott egy térképet, melyre rárajzolta kézzel a desztinációkat. Vagy valaki elment mutatni az utat.
Eközben az NPC-k voltak napszakok, változott az időjárás, éjszaka egyes vadak aludtak, mások vadásztak, az emberek meg éltek saját bioritmusuk szerint, a munka után sörözők néha elmentek levizelni egy fát. Ha éjjel csendben lopakodtál be egy házba, akkor nem verted fel az alvókat, nappal meg jó eséllyel dolgoztak, de megláthatott valaki. Az őrök megtámadták a szörnyeket vagy orkokat, ha hozzájuk csaltad őket. Ha fegyvert rántottál, akkor az NPC-k is, bár az elsőben ha sokkal magasabb szintű voltál, inkább rémülten elszaladtak. Nyilván nem tökéletes szofisztikáltsággal és élethűséggel, de ezt csinálták meg az ezredforduló környékén. Nagyon nagyot szólt nálam, de jó pár általam próbált friss játék ezt a szintet sem próbálja meg.
(De például a Witcher 1-ben tetszett, hogy az esőre eresz alá meneküléssel és megjegyzésekkel is reagált a nép. A HZD-ben eközben azzal nem tudnak mit kezdeni, ha bejön pár robotdínó a táborukba a túl közelre tett spawn pontról, gyakran csak sétálgatnak fel és alá, miközben őket átugrálva támadnak, az árusok éjjel-nappal egy helyben állnak stb. De legalább tele a térkép ikonnal, mert az nagyon OW.)
Az említett etalonoknak a fent említettek mennyire mennek már csuklóból?
-
consono
nagyúr
Hát, azt a térképes dolgot szerintem rajtad kívül senki nem sírja vissza. Így is 100-200 óra egy tisztességes OW játék, ami borzasztóan hosszú idő. Ki akarja ezt még megduplázni, triplázni? Persze, 30 éve még én is rajzoltam térképet az Eye of the Beholderhez, de ma már ehhez se időm, se türelmem...
"In God we trust. All others must bring data"
-
Döglött Róka
veterán
válasz consono #16822 üzenetére
De azért ennyi idő mert 100 órán keresztül ugyanazt a 3-4 dolgot csinálod nagyon sokszor, amit a sztoriban cutscenekkel karültve bemutat.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Zó
tag
válasz consono #16822 üzenetére
Mai szemmel nem olyan nagy az a térkép. Meg hát lehet játszani is ikonról ikonra utazós letudás helyett. Azt persze nem bánom, ha készíthetők saját jegyzetek a játékbeli térképre (pl. Wizardry 8).
A Gothicokban amúgy nem volt respawn (ez ugye tudja húzni az időt is), csak ha haladtál a főszállal (ilyenkor jelezte, hogy új fejezet van már), de akkor is korlátozott volt. Ettől ki tudott halni az erdő, de ez még mindig jobb szerintem, mintha pár lépés után újra ott van mindenki ugyanúgy. Persze játéktól is függ, milyen megoldás illik bele a többféle működő modellből.
A HZD-ben volt olyan, hogy még többé-kevésbé kezdőfegyverekkel kitakarítottam egy kitakarítandó pontot, de játékidőben eltelt harccal egy nap, így mikor az utolsó robotdöggel harcoltam már, bespawnolt a többi is újra. Na, ez nem tetszett.
A Final Fantasy VII random encounterei ingerlőek tudtak lenni, de például a Betrayal at Krondorban elég magas scouting skill segített abban, hogy a csapattag informáljon a rajtaütés esélyéről, irányváltással vvagy elégséges stealth skill birtokában pedig elkerülhetted. (Illetve így tudhattad, hova kell menned, ha a bujkáló ellenséget keresed.)
-
Farkassacred
őstag
válasz Döglött Róka #16824 üzenetére
Ez maximum a ubisoft játékaira igaz amit leírsz, itt messze az az érzés hogy hé, jártam már itt előtte.
Viszont felettem írtak kreativitásról és szabadságról a játékokban, na ez viszont tökéletesen leírja a Zelda világát. Konkrétan mindent rád bíz a játék, arra mész amerre jónak látod. Annál szabadabb open world biztosan nincs a piacon. -
Döglött Róka
veterán
válasz Farkassacred #16826 üzenetére
Nálam nem.
Witcher nálam azért hasalt el, mert a questek a narratíva kivételével ugyanazok és a kihívás eltűnik olyan 5 óra után. Narratív szempontból tényleg jó cucc, de mint játék meh.
RDR2 ugyanez, csak még rosszabb mint játék. Egy open world séta szimulátor teleszórva agyatlan minijátékokkal ami semmilyen szinten nem késztet gondolkodásra, az akciójelenetek meg nevetségesen könnyűek. A Witcher 3 itt még jó, legalább lehet játszani buildekkel de mire oda eljutottam már szarráuntam a játék repetitív mivoltát.
Ezért mondom azt, hogy egyedül a két Zelda ami jó, a másik kettő a nyomába se ér.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Farkassacred
őstag
A HZD és a West open world részével is az a bajom, hogy unalmas a technika mögötte, sokszor semmi kreativitást nem látni bolyongás közben.. A West annyival volt jobb viszont, hogy kapott pár értelmesebb párbeszédet az ember a küldetéseknél, plusz azok tartalmaznak néha érzelmet is már.
-
Farkassacred
őstag
válasz Döglött Róka #16827 üzenetére
Egyébként ez sem egy rossz szemlélet.
Amik igazán játéknak mondhatóak azok végülis a főbb nintendo címek volnának. Donkey, Mario és társai, meg a Crash (bár az nem Nintendo cím..) -
_drk
őstag
Gothic! ❤️ <3
Nekem a legjobban a játék eleji küldetések hiányoznak. Rohadt gyenge vagy, ezért csak csicska küldetéseket tudsz csinálni. Karalábét kell szedni, hogy bejuss a városba. Ügyeskedni kell mindenhol mert úgyse tudsz senkit leverni.
De legtöbb küldetésben volt valami ötlet, egy kis csavar.
Eltűnt egy ember és meg kell keresni, de semmi questmark nincs, tehát vagy megtalálod vagy nem. Aztán kiderül hogy az embernek csak a nyaklánca kellett.Még esetleg Elders Scrolls volt ilyen. Olyan küldetésekbe csavarodtál hogy már fogalmad nem volt mit csinálsz.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Farkassacred #16829 üzenetére
Én elsősorban a játék játék mivoltát nézem. Ha a narratíva érdekel, akkor filmet nézek vagy olvasok.
Nem csak Nintendo csinál játékokat, az MS stúdiói mechanika tekintetében nagyon jó játékokat csinál amikkel nagyon sokáig el tudok lenni.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
arty
veterán
válasz Döglött Róka #16820 üzenetére
ÚRISTEN! Egy véleményen vagyunk valamiről (RDR2 - az rdr1-et imádtam)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz Farkassacred #16826 üzenetére
Zeldával annyi a baj, hogy.... Zelda. Számomra totál érdektelen a világ (gyerekes), ahogyan egyébként egy Witcheré is (n+1 fantasy - számomra, laikus számára!).
Ellenben a CP2077 backlogra került, mert bár az rpg-k nem az én világom, a Deus Ex Human Rev óta a cyberpunkért hajlandó vagyok áldozatokra
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
-
Döglött Róka
veterán
Felröhögtem
@Farkassacred: Szerintem nem a "fantasy" mivolta emeli ki a zeldát. Egyébként milyen érdekes hogy mennyire gyenge benne a sztori és milyen szinten senkit nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
consono
nagyúr
válasz Döglött Róka #16835 üzenetére
Dehogy nem érdekel, én pl. többek között azért sem játszom vele, pedig többször belefogtam. Meg a grafikai design sem jön be. De mint open world játék, pont a világ miatt megkerulhetetlen.
Pont mint a Witcher 3 a narratíva és a szereplők kémiája miatt. Látszik, hogy nem ugyan arra gerjedünk, mert engem a sztori meg a narratíva vesz rá, hogy játsszak valamivel. A játékbeli mechanikák, meg a harcrendszer legtöbbször hidegen hagy. Nyilván a Witcher 3-at is többször végigtoltam DLC-stül, de ez van a két Horizon játékkal is A két RDR viszont teljesen hidegen hagy..."In God we trust. All others must bring data"
-
Zó
tag
Ráadásul legalább ötféleképpen lehetett bejutni a városba, bár az egyik könnyű után zsarolhatók lettünk
Nagyon elkapták ott az elején a senkiként kezdés élményét, majd ahogy a különböző frakciók felé orientálódva "kasztot" is választhatunk, és persze le is reagálják, hogy kivé váltunk (bár lennének ötleteim a fokozására).
Persze sok játéknak vagyunk amnéziásak/idegenek, illetve harmatgyengék az elején, az RPG-k nyilván a fejlődésről is szólnak, de a legjobban ez itt talált be. Persze egy Witchernél fura is lenne, ha az első rész úgyis kezdődik, hogy nem sok mindenre emlékszünk, és halálos sérülést éltünk túl, witcherek vagyunk, és kész. És persze ezzel sincs baj, az sztoriban és lore-ban erősebb.
Annyi biztos, hogy ezt pótolnom kell.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Mobil flották
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Politika
- Hogwarts Legacy teszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- GARANCIÁLIS! Asus ROG Ally 512GB (AMD Z1 Extreme) Játékkonzol
- Xbox 360-ra lemezek eladóak
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol fejhallgatóval hibátlan működéssel!
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen